opstart probleem? (hulp gevraagd)

lijkt me een carb probleem, maar inderdaad eerst even je luchtfilter schoonmaken/vervangen. Zoek even op youtube 'how to clean carburetors'. Zorg dat je alle sproeiers goed schoonmaakt, en geen carb reiniger of andere sterke middelen gebruiken op rubberen/kunstof onderdelen.
 
Laatst bewerkt:
dat wilt hij dus helaas niet doen, elke keer als ik gas wil geven gaat hij uit, vroeger hielp warmdraaien hier tegen en kon ik gewoon weg rijden maar tegenwoordig werkt dit dus niet meer ):

Zoals iemand al eerder opmerkte, de normale procedure is starten --> rijden. In het begin rustig. Allerlei gedoe als warmdraaien is eerder slechter dan beter. Dat je dat al tijden als lapmiddel doet wijst op achterstallig onderhoud. Ik heb er geen financieel belang bij of zo, maar geloof me, iedere euro die je aan onderhoud besteed (gewoon bij een goede motorzaak) betaalt zich uiteindelijk dubbel en dwars uit.
 
Tja, misschien is het wel zo simpel.
als je zo simpel bent om dit

1453339_621116047959821_507267451_n.jpg


op het open net te zetten, tja wat verwacht je dan?
 
zucht, er jammer dat meneertje zot niet inhoudelijk kan reageren, zonder er een grap doorheen te jassen. maar hopelijk is meneer de keyboard warrior erg tevreden met zijn gevoel van humor, maar ik waardeer hem niet zo erg. maar de rest bedankt voor de info ;)
 
Ik heb een suzuki marauder 125cc uit 1998, en ik heb sinds gisteren problemen met opstarten.

elke ochtend draai ik mijn motor warm voor een paar minuutjes en daarna rij ik weg alleen is nu het probleem dus dat elke keer als ik de gas hendel opendraai hij afslaat. enig idee wat het probleem hier kan zijn?
|(

Heb je het al geprobeerd in veilige modus ?
 
zucht, er jammer dat meneertje zot niet inhoudelijk kan reageren, zonder er een grap doorheen te jassen. maar hopelijk is meneer de keyboard warrior erg tevreden met zijn gevoel van humor, maar ik waardeer hem niet zo erg. maar de rest bedankt voor de info ;)
Veel mensen zijn het met je eens, weer gerust. Op zijn oude dag krijgt hij misschien wel spijt, als 'ie oud en eenzaam in zijn ochtendjas naar Studiosport in het verzorgingstehuis zit te kijken. Dan denkt 'ie misschien, had ik nou toch maar wat aardiger en behulpzamer geweest. Er komt natuurlijk geen hond hem bezoeken. Brrr, lijkt me niks, om zo verbitterd door het leven te gaan.

:+
 
zucht, er jammer dat meneertje zot niet inhoudelijk kan reageren, zonder er een grap doorheen te jassen. maar hopelijk is meneer de keyboard warrior erg tevreden met zijn gevoel van humor, maar ik waardeer hem niet zo erg. maar de rest bedankt voor de info ;)
Wat doe je met de choke bij starten?
 
zucht, er jammer dat meneertje zot niet inhoudelijk kan reageren, zonder er een grap doorheen te jassen. maar hopelijk is meneer de keyboard warrior erg tevreden met zijn gevoel van humor, maar ik waardeer hem niet zo erg. maar de rest bedankt voor de info ;)

En toch he... als je hem eenmaal leert kennen is ie best aardig ;)

Terugkomend op de vraag van meneer Zot, wat doe je met de choke?
 
Terug
Bovenaan Onderaan