Motor-Forum

Select Forum

Aankooptip v.d. week 3.0 Waar spanrijders schroot aansmeren.

XJR 2600

Reg. datum:
30 jun. 2010
ik zou zeggen: op naar friesland , beerenburg staat klaar!

Pas op schwenkt uit

Reg. datum:
15 apr. 2004
Berenburg ben ik geen fan van maar een biertje sla ik niet af...
Two beer or not two beer

Reg. datum:
07 okt. 2011
Ergens in NL (boven rivieren en goede kant IJssel)
Haha verkocht dus. Gefeliciteerd Hellracer!

Pas op schwenkt uit

Reg. datum:
15 apr. 2004
Neuh, zoals gezegd, de garage staat vol. En bovendien heb ik geen tijd.
Eerst de komende week maar eens een stel spleetogen vermaken.
Two beer or not two beer

XJR 2600

Reg. datum:
30 jun. 2010
jij dan maar JFJ?

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
MiniKwastert is uit z'n jas gegroeid. Die gast groeit als kool.......

Iemand nog belangstelling voor een DiFi Hopper AX kinderjas maat 140?
(Frau Kwastert was van mening dat ie voor de verkoop eerst wel in de wasmachine mocht. En zoals meestal had Frau Kwastert wel gelijk O-) )

Edit: de jas is schoon en fris!

http://link.marktplaats.nl/m907140108
kwastert wijzigde dit bericht op zondag 08 maart 2015 17:50 (14%)
Hybride: Nageslacht afkomstig van twee genetisch verschillende organismen. Deze organismen kunnen beiden een verschillende wenselijke eigenschap bezitten. Kruising kan leiden tot een nieuw organisme dat beide wenselijke eigenschappen bezit.

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
En een zwarte HJC helm maat 50 mag ook weg. Zie Marktplaats

http://link.marktplaats.nl/m906706870
kwastert wijzigde dit bericht op zaterdag 07 maart 2015 13:41 (25%)
Hybride: Nageslacht afkomstig van twee genetisch verschillende organismen. Deze organismen kunnen beiden een verschillende wenselijke eigenschap bezitten. Kruising kan leiden tot een nieuw organisme dat beide wenselijke eigenschappen bezit.

GAS OP DIE LOLLIE!!!!!!!

Reg. datum:
30 nov. 2004
Het motor seizoen is begonnen, ik heb een mooi span te koop voor de beginnende zijspanrijder, natuurlijk ook voor gevorderde *D

http://s25.postimg.org/xp3itx3y7/2014_03_15_17_13_18.jpg

Motorshopper: Yamaha XS1100 met Jos v/d Ven zijspan.

Wie maakt me los?
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer!

Reg. datum:
07 okt. 2011
quote:

Haha nee kerel ;) Ik moet je toch echt teleur stellen.
Zaterdag een rib uit mijn lijf ophalen in Zelhem is wel genoeg.

XJR 2600

Reg. datum:
30 jun. 2010
ik heb al 0 reacties JFJ hahahahaha , misschien iets voor volgend jaar hahahaha

Reg. datum:
07 okt. 2011
Haha, zo gaat dat met al mijn mp ad's

Genderneutraal athe´st.

Reg. datum:
24 mei. 2012
quote:

Maar het is wel met zo n onovertroffen, en uiterst zeldzame v.d. ven bak. Enen collectorsitem waar de kenners onder ons om vechten. :Y
Aan mijn uitlatingen kunnen en mogen geen rechten ontkleed worden.

Genderneutraal athe´st.

Reg. datum:
24 mei. 2012
quote:
motorpsycho schreef op 12 maart 2015 @ 16:52:
Het motor seizoen is begonnen, ik heb een mooi span te koop voor de beginnende zijspanrijder, natuurlijk ook voor gevorderde *D

[afbeelding]

Motorshopper: Yamaha XS1100 met Jos v/d Ven zijspan.

Wie maakt me los?

Om te beginnen, hou nou eens op met te vermelden dat het een v.d. Ven is. Was het al nooit, en gaat 't ook nooit worden. Ennehhh, over 2 maanden hebben we weer de Zeelandiarun, wil jij toch ook heel graag weer meerijden. Toch?

GAS OP DIE LOLLIE!!!!!!!

Reg. datum:
30 nov. 2004
Beste meneer Bosso,

Ik hou zeker niet op met vermelden dat het een v/d Ven is omdat het wel een v/d Ven is. En sinds wanneer ben jij de autoriteit die dat bepaald :?

Ad v Gils en de voormalige buurman van Jos v/d Ven zeggen allebei dat het een v/d Ven is, wel een die maar heel weinig gemaakt is ten opzichte van het span met de prullenbak deksel er boven op.

Maak jij je maar druk om de foto's dan zal ik gewoon zorgen dat ik er met een zijspan ben okÚ?

:W
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer!

Nu ook met bakkie ernaast

Reg. datum:
09 jun. 2001
Dames toch :o
Inside every old man is a young man wondering what the fuck happened!

The older we get, the faster we were

VMax on NOS: 207 PK & 217 Nm op achterwiel

Genderneutraal athe´st.

Reg. datum:
24 mei. 2012
Geachte heer Motorpsycho, ik wil best wel geloven dat uw span een v.d. Ven is. Maar kom dan wel met zo'n digitale kaakslag dat ik er ook niet meer omheen kan. Waar Jos van der Ven destijds woonde zou ik echt niet weten, en laat staan dat ik weet wie zijn buurman is. Dat Ad van Gils zegt dat uwen span een v.d. Ven is, maakt het wel iets geloofwaardiger. Verder; waar u het woord prullenbakdeksel (ten onrechte) gebruikt, bedoeld u natuurlijk het magnifieke afsluitsysteem van de superieure bagagegelegenheid welke een v.d. Ven eigen is.

Ik een autoriteit? Nee hoor. Maar u echt wil dat uw oorkonde van de Zeelandiarun tip-top in orde komt....................... graag voorzichter zijn met mijn ineens verdacht lange tenen. O-)
Bosso wijzigde dit bericht op zaterdag 14 maart 2015 00:12 (8%)

GAS OP DIE LOLLIE!!!!!!!

Reg. datum:
30 nov. 2004
Ik stond er met Ad van Gils over te praten naast mijn span toen de voormalige buurman van v/d Ven aan kwam en zij: HÚ dat is een v/d Ven zijspan. En toen volgde er een heel gesprek tussen Ad, buurman en mij *D

Digitale kaakslag is lastig meneer Bosso, aangezien de beste man eind 80e jaren overleden is en er dus geen enkele zeer weinig digitale informatie te vinden is.
Hij woonde en zijn bedrijf was vroeger gevestigd in Zevenbergen. Van het model van mijn boot zijn er hooguit een stuk of 20 gemaakt en van het model met het magnifieke afsluitsysteem van de superieure bagagegelegenheid welke een v.d. Ven eigen is, zijn er veel meer gemaakt. Ze zijn hoofdzakelijk in NL, BE en DE geleverd, heel veel mooie onverbouwde exemplaren zijn ook steeds lastiger te vinden.

Als jij voor een mooie oorkonde zorgt voor alle deelnemers (wat je tot nu toe gedaan hebt) zullen we er na de run nog eens een biertje om drinken ;)

Niet dat die oorkonde voor mij heel belangrijk is, de herinnering en leuk ervaring op de dag zelf, van mijn passagier en mijzelf is wat voor mij belangrijk is ;)

Pas op schwenkt uit

Reg. datum:
15 apr. 2004
Ik zal eens met Peter Smetsers gaan praten, die ken ik goed en hij woont z'n hele leven al in Zevenbergen, is altijd met motoren bezig geweest, heeft vroeger nog wel eens als bakkenist in de cross mee gereden en hij vind zijspannen in het algemeen gewoon leuk. Bovendien kent hij Ad ook erg goed. Het zou me zelfs niks verbazen als hij de eerder genoemde buurman is.
Two beer or not two beer

Driewieleraar

Reg. datum:
10 jan. 2002
http://www.speurders.nl/o..._direction=&order_by=

Iemand een idee hoe het zit met de betrouwbaarheid van die Tridents? :)
Kick Buttowski on 3 wheels!

Reg. datum:
07 okt. 2011
Geinige eigenbouw bak. Eml Speed look.

Trident? Das toch tandpasta? :+

Driewieleraar

Reg. datum:
10 jan. 2002
http://link.marktplaats.nl/m906851693

Ook een leuke bak 8-)

Driewieleraar

Reg. datum:
10 jan. 2002
quote:
JFJ schreef op 14 maart 2015 @ 20:54:
Geinige eigenbouw bak. Eml Speed look.

Trident? Das toch tandpasta? :+

Vraag me wel af hoeveel been cq voetruimte erin zit, bovenzijde van de bak lijkt naar de rechtervoorkant vrij sterk af te lopen of is dat gezinsbegoocheling?

Lekker poetsen inderdaad :+

twee wielen is maar een halve

Reg. datum:
09 apr. 2004
De mijnheer die een tijdje terug die Toro aangeboden heeft met die fantastische advertentie mailde me dat zijn motor vastgelopen is. De Toro wordt nu los aangeboden:
http://link.marktplaats.nl/m906172657
viercylinders zitten in een opel kadett en water hoort in de sloot, doe mij maar een luchtgekoelde twin

Reg. datum:
09 apr. 2004
quote:
Ralfie schreef op 14 maart 2015 @ 20:48:
http://www.speurders.nl/o..._direction=&order_by=

Iemand een idee hoe het zit met de betrouwbaarheid van die Tridents? :)

Ik weet niet beter of ze zijn zwaar overbemeten. Volgens mij zijn ze betrouwbaarder als een FJ1200. Helaas met kettingaandrijving.
viercylinders zitten in een opel kadett en water hoort in de sloot, doe mij maar een luchtgekoelde twin

Reg. datum:
09 apr. 2004
quote:

Volgens mij staat de motor scheef, maar wel een mooi spulletje. Geen gekke prijs ook.

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.