Aankooptip v.d. week 3.0 Waar spanrijders schroot aansmeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Twee tot drie tientjes voor een kale stalen velg is vrij normaal hoor en ik kan ze er niet voor maken. Maar je kan natuurlijk altijd meer mazzel hebben
 
Afgelopen weekend op weg naar kleppentreffen met panne gestaan.
Ik had een dag of wat ervoor de brandstof tank uit de bak gehad.Met het terug monteren niet goed gekeken of de slang naar de brandstof pomp mooi liep.Hierdoor heeft de pomp met gebrek aan brandstof gedraaid,omdat er waarschijnlijk een knikje in de slang zat.En is de pomp overleden.

Uiteindelijk tank uit bak gehaald,en op mijn bagage rek geknoopt met spanbandjes.Zodat de brandstof met zwaartekracht naar beneden liep.Ik ben zo toch op het kleppentreffen aangekomen.

Nu mijn vraag ,heeft een zeeuw hier in de buurt een pomp te leen ?
749964_L.jpg


Ik heb al 2 van deze in china besteld ,maar dat duur 2 a 3 weken voordat het hier is soms.
Wie heeft er 1 te leen liggen tot dat ik mijn bestelling binnen heb?
 
:? Hoezo toeval, we hadden het een dag eerder nog over de brst pompen gehad.

Ik heb enkel een K pomp, maar die levert een te hoge druk vrees ik. En is een 'dompel'pomp.
 
Ik kon nog net de Vlaketunnel uitrollen......op de helling net buiten de tunnel de noodoplossing gefixed.Ik stond er toch niet lekker
 
Ik kon nog net de Vlaketunnel uitrollen......op de helling net buiten de tunnel de noodoplossing gefixed.Ik stond er toch niet lekker

Ai, dat is niet het prettigste plekje om stil te staan. Heb je er lang gestaan? Normaal zijn ze er als de kippen bij als daar wat stopt.

Denk dat AOC wel universele pompjes heeft, maar dan betaal je véél meer dan nu.
 
Heb deze bak ook gezien.
Ga maandag bij andere bak kijken mocht dat niks worden hoop ik dat deze er nog is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan