De Limbocl@n: Stormlooptopic | deel 161

Status
Niet open voor verdere reacties.
full

full


Hie ooch maar ens mijne brommer posten met op de achtergrond mien durp.
Is waal meat ein gootkoop nokiaatje gefotograveert. ;)
 
Dajumm, vandaag lekker gereden, dikke 545km gedaan. Bochtige wegenfunctie van de Garmin icm. onroute motorkaart is dikke fun :9 :] :}
 
Welke Garmin heb je?
Ik ga een 340LM halen morgen, juist vanwege het feit dat ik wisselde ervaringen hoor over de bochtige wegenfunctie (die zit dus ook niet op de 340)
 
Zumo 590 met extra on-route motorkaart erbij. Dan stuurt de bochtige wegenfunctie je ook niet door allerlei weggetjes in steden, en houdt ie zich aan de stuurwegen waar je wilt zijn :9~
 
Eindelijk eens goed weer gehad dat ik de Garmin voor een leuke dag rijden heb kunnen gebruiken, en niet gewoon van aikweetnietprecieswaarikbijbmoetzijn :+ had eigenlijk op de bonnefooi deze week naar oostenrijk/italië gewild. mja weer is meen ik niet zo geweldig, en kan beter eerst investeren in nieuw aanrecht en kookplaten -O-
 
590 is iets boven budget wat ik ervoor uit wil geven. Maar zal vast top werken :)

VDM gaat naar Kawasaki :+
 
Denk dat hij even op de Yamaha gaat cruisen in het SBK, en dan naar de GP (dat laatste hoop ik van niet) :P
 
Laatst bewerkt:
Dat is inderdaad wel de verwachting, achja als ie maar in een goed team terecht komt Tech 3. Fabriekszitje zal er toch niet in zitten.
 
Prima ding, maar eens proberen als het droog is.
En kijken hoe ik routes krijg ingeladen.

ezY5XFql.jpg
 
Uhm eh ja nee :? moet je me ff helpen.ik heb je volgens mij nooit in
het eggie ontmoet ?
Eerlijk gezegd weet ik dat niet meer. ik had toen een gsxf 600 een witte.
en ik ben een paar keer mee geweest tijdens een paar spontaan onstaaande ritten.
Maar maakt ook niet veel uit, ik weet wel dat je bij de "oude garde" hoort ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan