Tilburg en omgeving deel 27

lekker om je motor zo lang kwijt te zijn in deze periode -O-

Het is niet zo erg. Veel van de ingrepen zijn op mijn eigen verzoek zoals een grotere radiateur en samco siliconen slangen. Ook heb ik de eerste twee weken van augustus mijn vakantie gepland staan. Op de camping heb ik mijn motor niet nodig.
 
Hey hey en de nieuwe garde, daar zit ook potentie in. Ik bedoel met een naam als Pussy destroyer kan het alleen maar gezellig zijn.
 
Ik kom binnenkort wel eens kijken, ik moet toch nog een nieuwe voorband hebben.
Leuk je weer eens te zien.

Misschien is het ook leuk als we tzt eens hier afspreken einde vd dag, als het verhuizen en opruimen een beetje achter de rug is.
Bakkie koffie pakken, naar wc, en dan een rondje rijden.

Niet om reclame te maken, maar tis misschien voor anderen ook leuk om eens te zien. En voor mij om eens mee te rijden.
 
Aan een beetje reclame maken is toch niks verkeerd?

Ik vind het bij jou altijd wel érg mooi dat je een 100% "open" werkplaats hebt waar je als klant gewoon kunt zien wat je allemaal aan het doen bent (althans: Dat was op je oude locatie zo, de nieuwe locatie zal wel op de zelfde manier ingericht zijn?).

Voor mij is het persoonlijk gemakkelijker om hier een paar kilometer verderop m'n brommer bij de dealer te laten servicen, ook in verband met garantie en dergelijke, en ook daar mag ik, als ik het vraag, de werkplaats in wandelen áls m'n motor daar staat en zolang ik niemand van 't werk afhoud. Op veel plaatsen is 't echter zo dat de werkplaats zwaar verboden terrein is voor alle klanten.

Dit spul overigens een paar dagen geleden op m'n brommer gemonteerd..... Klinkt érg lekker })

2qkjipk.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ziet er strak uit Willem, nog ff plaatje van het geheel!

Zoiets?

29cmm2a.jpg


Brommer heeft sinds gisteren ook het andere, lederen, zadel. Het is nu alleen nog wachten op de Quick-Shifter, korte Titax hendels en de SW-Motech Quicklock tankring.

Onderdelen/accesoire voorziening voor de MT-10 is langzaam maar zeker op gang aan 't komen bij Yamaha, geloof ik. Alle accessoires had ik er al direct bij besteld echter het merendeel stond bij aflevering van de brommer, begin Juni (direct na introductie), nog in back-order.
 
Laatst bewerkt:
Had hem al gezien op fb maar het blijft een plaatje. Mooie fiets Willem.
 
Had hem al gezien op fb maar het blijft een plaatje. Mooie fiets Willem.

Dank :Y

Ook een érg leuk/fijn speeltje. Ik dacht dat ik ná alle R6 modellen gehad te hebben maar eens een keer iets anders moest gaan proberen. Dit is wel een leuk "speeltje".....Klimt met 160Km/h op de klok, alleen op 't gas, nog vrolijk in de ketting bij 7K Rpm :P
 
Laatst bewerkt:
Aan een beetje reclame maken is toch niks verkeerd?

Ik vind het bij jou altijd wel érg mooi dat je een 100% "open" werkplaats hebt waar je als klant gewoon kunt zien wat je allemaal aan het doen bent (althans: Dat was op je oude locatie zo, de nieuwe locatie zal wel op de zelfde manier ingericht zijn?).

Voor mij is het persoonlijk gemakkelijker om hier een paar kilometer verderop m'n brommer bij de dealer te laten servicen, ook in verband met garantie en dergelijke, en ook daar mag ik, als ik het vraag, de werkplaats in wandelen áls m'n motor daar staat en zolang ik niemand van 't werk afhoud. Op veel plaatsen is 't echter zo dat de werkplaats zwaar verboden terrein is voor alle klanten.

Dit spul overigens een paar dagen geleden op m'n brommer gemonteerd..... Klinkt érg lekker })

[afbeelding]
Tis nu ook nog open, maar iets minder uitnodigend voor andere klanten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan