The Riding Game MF Style [Deel-14]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Grotefoto-BOJLP3BL.jpg

Tijd voor de vakantie ;)

Je motor op Gamma Racing day
 
Laatst bewerkt:
:} Hulde voor de foto in de huiskamer _O-

Iets wat heel lastig is als je, zoals ik, op 1 hoog woont :(

Wel een verzoek wat de nieuwe opdracht betreft....
Het is de bedoeling dat we opdrachten overal ter wereld (er lezen ook mensen in BV Nieuw Zeeland mee) kunnen doen. Je motor bij 1 specifieke locatie/evenement is dan ook niet echt handig :')

Een ander idee?
 
:} Hulde voor de foto in de huiskamer _O-

Iets wat heel lastig is als je, zoals ik, op 1 hoog woont :(

Wel een verzoek wat de nieuwe opdracht betreft....
Het is de bedoeling dat we opdrachten overal ter wereld (er lezen ook mensen in BV Nieuw Zeeland mee) kunnen doen. Je motor bij 1 specifieke locatie/evenement is dan ook niet echt handig :')

Een ander idee?
Ik heb mijn woonkamer wel gelijkvloers, maar in een 1,2m breede gange, en een deur naar de woonkamer van 85cm krijg je die er niet in gedraaid _O-

Tenzij je doet zoals een groep ooit eens deed met een tweepeekaatje, uit elkaar halen en binnen weer in elkaar steken :9
 
:} Hulde voor de foto in de huiskamer _O-

Wel een verzoek wat de nieuwe opdracht betreft....
Het is de bedoeling dat we opdrachten overal ter wereld (er lezen ook mensen in BV Nieuw Zeeland mee) kunnen doen. Je motor bij 1 specifieke locatie/evenement is dan ook niet echt handig :')

Een ander idee?

Ik ben het met Roeleey eens (voor wat dat waard is natuurlijk...)
 
Ik ben het met Roeleey eens (voor wat dat waard is natuurlijk...)
Je bedoeld dan wat die opdracht betreft?
Ik ben het er ook min of meer mee eens, maar anderzijds, er komen ook soms opdrachten aan bod die in België* ook niet kunnen :+
Echt wakker lig ik er niet van, maar een opdracht die maar op 1 specifieke plaats kan is natuurlijk nog moeilijker ...

* en het is niet dat ik de enige Belg in dit spel ben ... Nixor en ikzelf zijn best actief, en toevalliget heel veel gelijkenis in de kentekenplaten _O- . Powerpiep kwam onlangs ook weer even tot leven, maar Lrrrr is jammer genoeg niet meer actief op MF ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:} Hulde voor de foto in de huiskamer _O-

Iets wat heel lastig is als je, zoals ik, op 1 hoog woont :(

Wel een verzoek wat de nieuwe opdracht betreft....
Het is de bedoeling dat we opdrachten overal ter wereld (er lezen ook mensen in BV Nieuw Zeeland mee) kunnen doen. Je motor bij 1 specifieke locatie/evenement is dan ook niet echt handig :')

Een ander idee?

Bedankt Roeleey, maar die dodo in NZ leest in de ochtend ff bij voor de opdracht. Vergeet het vervolgens, en doet een oh shit wanneer ie weer thuis in bed ligt... zoals nu -_-
 
Sorry wist ik niet.
Mijn eerste puntje binnen dus :)
Maar een andere opdracht.

Ga ik met mijn werk laten relateren.

JE MOTOR VOOR.EEN INGANG VAN EEN GEVANGENIS.
 
ssRAlGB.jpg


Ik wilde me motor voor de ingang zetten, maar werd er op gewezen dat niet te doen. Ik begrijp dat ergens wel natuurlijk :+

Op die grote pilaar staat ook dat ik niet mag fotograferen B|
 
Laatst bewerkt:
Indien goed: je motor op de foto met een ouderwetse klok met temperatuur meter.
Geen digitale meuk of een klokje van de auto of iets dergelijks
Vb:
WZ1ZQLR.jpg
 
Nee hoor. Gewoon liefde voor motoren en een vriendin met dezelfde hobby. :)
Na deze woning een huis gekocht met een garage van 6 bij 7 voor de verzameling :W
 
Nee hoor. Gewoon liefde voor motoren en een vriendin met dezelfde hobby. :)
Na deze woning een huis gekocht met een garage van 6 bij 7 voor de verzameling :W
Sorry hoor, maar het lijkt mij dat je die foto waarmee je de opdracht "je motor in de woonkamer" uitgevoerd hebt, reeds had liggen, eentje uit de oude doos dus ... dus als dat ook zo is, heb je in feite nog niet je eerste puntje gescoord :$

Als nieuweling is het aan te raden steeds de spelregels goed door te nemen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goedemorgen.... ben weer terug van vakantie...

Zal nog ff wat week stats maken, en ga ook weer puntjes score als het kan :Y
 
Dames en heren,

Het is wellicht opgevallen dat deel 14 inmiddels aardig vol begint te raken...
Ik heb daarom de vrijheid genomen om deel 15 aan te maken en dat vindt u hier

Wel een verzoekje: Plemp niet de eerste drie pagina's vol met nutteloze berichtjes, zoals: "ook er weer bij" "tvp" etc.
Klik simpelweg op het "voeg toe aan favorieten" knopje dan hebben we wat meer ruimte voor het spel ;)
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan