Het GSX-R1000 Topic deel 20: The Ultimate Performance

Heb deze ook gehad voor een paar circuitdagen daarna problemen met men ontsteking qs onderbrak zonder dat ik aan het schakelen was niet zo fijn...
Dus nu moet ik geen qs meer en schakel ik zelfs op met koppeling ding is van 2005 een quickshifter is voor van die moderne mietjesbrommers :+
 
Ik heb de Healtech QSE, die werkt prima. Alleen niet per ongeluk je pook aan tikken als je gaat knallen, want dan schrik je je de pleuris. :$

Ben even bezig geweest hem goed afgesteld te krijgen. Maatje van mij heeft de IQSE van healtech op zijn R1 2012, weer net even beter het nieuwe model.

Blijft wel mooi speelgoed, als is de politie minder blij denk want je rijdt nog makkelijker asociaal. O-)
 
@Dafalgan: denk dat je een versie eerder had misschien? Deze is voor 2016 nieuw ontworpen en is een compleet nieuwe versie. Ik vond het op de nieuwere motoren die ik heb gereden zo'n beetje de mooiste feature dus ben benieuwd hoe het mij gaat bevallen op de K5.

@s100spit: had inderdaad het healtech-topic bijgehouden, ben toch voor deze gegaan (o.a. om het andere type sensor). Mooi dat die jou goed bevalt! Fingers crossed voor de mijne ;)
 
Laatst bewerkt:
Denk mijne in 2014 gekocht is ofzo dus zal inderdaad ouder zijn de 1ste circuitdagen dat het werktte was het wel leuk/makkelijk dat dooortrappen met gas open maakt het rijden iets minder vermoeiend.
Maar als je uit een bocht komt in 2e versnelling en de ontsteking onderbreekt zomaar om daarna weer al vermogen los te laten zonder dat je dt verwacht is niet zo aangenaam :)
Met een beetje geluk werkt dat spul gwn perfect ik heb altijd ongeluk namelijk :Y :+
 
Dat lijkt me inderdaad niet zo aangenaam haha. Hoop dat de boel gewoon naar behoren werkt inderdaad, voor minder doe ik het ook niet trouwens.
Ik heb een HM op de circuitmotor gehad, werkte goed is wel 1 van de duurdere QS-ers.
Heb een Bazzaz op de GSX-R1000 gehad, werkte ook goed.

Maar het meest fijn voor ik de fabrieksaf QS van de BMW, vroeg wel de meeste kracht en dat vraagt wat gewenning maar werkte wel zeer goed.
De andere gaan soepeler maar heb wel eens gehad dat die onderbrak door verzetten voet of lichtjes aantikken pookje.

Zowel de HM als de Bazzaz waren ingesteld per versnelling, ik zou niet zomaar iets proberen zeg maar. De Bazzaz was ingesteld bij Hoegee, werkte verder ook erg goed.
 
Ik heb een HM op de circuitmotor gehad, werkte goed is wel 1 van de duurdere QS-ers.
Heb een Bazzaz op de GSX-R1000 gehad, werkte ook goed.

Maar het meest fijn voor ik de fabrieksaf QS van de BMW, vroeg wel de meeste kracht en dat vraagt wat gewenning maar werkte wel zeer goed.
De andere gaan soepeler maar heb wel eens gehad dat die onderbrak door verzetten voet of lichtjes aantikken pookje.

Zowel de HM als de Bazzaz waren ingesteld per versnelling, ik zou niet zomaar iets proberen zeg maar. De Bazzaz was ingesteld bij Hoegee, werkte verder ook erg goed.


Ik heb de Stond alone QS van Translogic gehad werkt goed. Later over gestapt op een full Bazzaz en die QS werkt in vergelijking met de Translogic fijnloos. Vond bij de Translogic het gat tussen de schakelmomenten erg storend. De Bazzaz QS werkt echt perfect , de boel destijds gelijk door Hoegee laten monteren en afstellen.
Momenteel heb ik de Full Bazzaz te koop wegens het verkopen van mijn motor, dus mochten er nog mensen interesse hebben hoor ik het graag.
ayshhi.jpg
*O* *O* :]
 
Ik heb een HM op de circuitmotor gehad, werkte goed is wel 1 van de duurdere QS-ers.
Heb een Bazzaz op de GSX-R1000 gehad, werkte ook goed.

Maar het meest fijn voor ik de fabrieksaf QS van de BMW, vroeg wel de meeste kracht en dat vraagt wat gewenning maar werkte wel zeer goed.
De andere gaan soepeler maar heb wel eens gehad dat die onderbrak door verzetten voet of lichtjes aantikken pookje.

Zowel de HM als de Bazzaz waren ingesteld per versnelling, ik zou niet zomaar iets proberen zeg maar. De Bazzaz was ingesteld bij Hoegee, werkte verder ook erg goed.

Ik heb inderdaad ook naar de HM gekeken, maar die duurdere modellen zijn toch flink prijziger dan deze. Deze annitori gebruikt hetzelfde soort sensor als HM (een strain gauge sensor). Ook was de annitori tot voor kort door HM gemaakt met een annitori sticker erop. Dus al met al genoeg vertrouwen bij mij om deze te proberen. Wil hem ook zeker goed (evt. laten) instellen. Ben het trouwens met je eens over de S1000RR quickshifter, vond ik heerlijk toen ik daar op heb gereden (klik voor filmpje van het QS-geluid op die S1000RR). En op de Tuono V4 vond ik het ook erg gaaf (filmpje van dat QS-geluid).

Ik heb de Stond alone QS van Translogic gehad werkt goed. Later over gestapt op een full Bazzaz en die QS werkt in vergelijking met de Translogic fijnloos. Vond bij de Translogic het gat tussen de schakelmomenten erg storend. De Bazzaz QS werkt echt perfect , de boel destijds gelijk door Hoegee laten monteren en afstellen.
Momenteel heb ik de Full Bazzaz te koop wegens het verkopen van mijn motor, dus mochten er nog mensen interesse hebben hoor ik het graag.
[afbeelding] *O* *O* :]

In de categorie 'de grootste vijand van het goede is het betere' staat de bazzaz natuurlijk ergens bovenaan het lijstje. Ik hoop alleen dat de mijne goed genoeg werkt voor een leuke prijs. Ter info: hij was €265, maar de invoerrechten en zo komen er nog overheen. De instapper bij HM kost al €370 incl btw en nog verzendkosten er overheen. En die heeft vaste killtimes, dus eigenlijk wil je die niet eens (ik wil ermee kunnen spelen iig). Ben dus voor de annitori gegaan, hopen dat het goed uitpakt :)

Even voor de meelezers: de bazzaz die je te koop hebt is voor een K7/8 toch?
 
Ik heb inderdaad ook naar de HM gekeken, maar die duurdere modellen zijn toch flink prijziger dan deze. Deze annitori gebruikt hetzelfde soort sensor als HM (een strain gauge sensor). Ook was de annitori tot voor kort door HM gemaakt met een annitori sticker erop. Dus al met al genoeg vertrouwen bij mij om deze te proberen. Wil hem ook zeker goed (evt. laten) instellen. Ben het trouwens met je eens over de S1000RR quickshifter, vond ik heerlijk toen ik daar op heb gereden (klik voor filmpje van het QS-geluid op die S1000RR). En op de Tuono V4 vond ik het ook erg gaaf (filmpje van dat QS-geluid).In de categorie 'de grootste vijand van het goede is het betere' staat de bazzaz natuurlijk ergens bovenaan het lijstje. Ik hoop alleen dat de mijne goed genoeg werkt voor een leuke prijs. Ter info: hij was €265, maar de invoerrechten en zo komen er nog overheen. De instapper bij HM kost al €370 incl btw en nog verzendkosten er overheen. En die heeft vaste killtimes, dus eigenlijk wil je die niet eens (ik wil ermee kunnen spelen iig). Ben dus voor de annitori gegaan, hopen dat het goed uitpakt :)

Even voor de meelezers: de bazzaz die je te koop hebt is voor een K7/8 toch?
\

Jaa dat klopt de Bazzaz die ik bekoop heb is voor een K7/8 1000 :]
 
Ik moest trouwens net €67 aan de postbode betalen, dus al met al kost de quickshifter me €332 (inclusief vervangende shiftrod). Lekker installeren dus binnenkort!
 
Zo, net uit mijn winterslaap ontwaakt. Oei, en de winter moet nog beginnen :z
Tijd om volgend jaar weer de draad op te pikken.
Heeft meer dan een jaar bij de dealer in de toonzaal gestaan.
Heel veel belangstelling met de vraag of hij niet te koop is.
Over mijn lijk, als ik hem zo zie staan, word ik telkens weer verliefd!

Wordt weer rijklaar gemaakt met verse bandjes, kettingset, luchtfilter, oil, ...

Misschien dat ik hem terug inschrijf om rond de kerktoren te tuffen. Wordt echt een raarietijd hier in de buurt. Man man zo goed als geen sportieve moto' s meer te bespeuren :?

66i82a.jpg


Alvast prettige feestdagen gewenst. :t
 
Zo, net uit mijn winterslaap ontwaakt. Oei, en de winter moet nog beginnen :z
Tijd om volgend jaar weer de draad op te pikken.
Heeft meer dan een jaar bij de dealer in de toonzaal gestaan.
Heel veel belangstelling met de vraag of hij niet te koop is.
Over mijn lijk, als ik hem zo zie staan, word ik telkens weer verliefd!

Wordt weer rijklaar gemaakt met verse bandjes, kettingset, luchtfilter, oil, ...

Misschien dat ik hem terug inschrijf om rond de kerktoren te tuffen. Wordt echt een raarietijd hier in de buurt. Man man zo goed als geen sportieve moto' s meer te bespeuren :?

[afbeelding]

Alvast prettige feestdagen gewenst. :t

Blijft een dikke machine Maderic
 
Zo, net uit mijn winterslaap ontwaakt. Oei, en de winter moet nog beginnen :z
Tijd om volgend jaar weer de draad op te pikken.
Heeft meer dan een jaar bij de dealer in de toonzaal gestaan.
Heel veel belangstelling met de vraag of hij niet te koop is.
Over mijn lijk, als ik hem zo zie staan, word ik telkens weer verliefd!

Wordt weer rijklaar gemaakt met verse bandjes, kettingset, luchtfilter, oil, ...

Misschien dat ik hem terug inschrijf om rond de kerktoren te tuffen. Wordt echt een raarietijd hier in de buurt. Man man zo goed als geen sportieve moto' s meer te bespeuren :?

[afbeelding]

Alvast prettige feestdagen gewenst. :t

:9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan