MF ** Zuid-Holland topic 48** zonder ritjes

Hoi,ik stel me eventjes voor,wel zo netjes toch? Ik ben Coert,en zit normaal op het Voorne-Putten topic...kom eventjes gluren hier,eens kijken of er nog ritjes gereden worden.. :] Heb zelf een Suzuki SV650s,en een klassieke Honda CB450K1.Voor mij is het al weekend,ben de hele week,tot en met Koningsdag vrij,Golden Lady,trouwens,mooie duc heb je.Fotootje van mijn SV,de zwarte nep-ducati, ;) [afbeelding]

Hallo.
Zet er eentje uit zou ik zeggen.:+
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor het welkom Andrew :) Inderdaad het kleine zusje van je TL1000,haha.Ze bevalt me prima,maar ik ben toch stiekem aan het kijken naar een SV1000s,er staat een leuke te koop hier op het forum.Hoe rijd je TL1000s? Toen ze net uit kwamen hadden ze niet zo een goede reputatie,las ik in Performance Bikes,de latere waren wel goed.Zo na het eten nog lekker een stukkie rijden,het weer is prima, :]

Andre weet alleen heel goed hoe ie in elkaar zit, niet hoe ie rijdt :+
 
Hallo.
Zet er eentje uit zou ik zeggen.:+~[/quote]
Hoi,als je eventjes naar het Voorne-Putten topic gaat zul je zien dat we regelmatig rijden,en er ook gereden word,afspreken bij de Mac in Spijkenisse,en lekker rijden over dijkjes en zo....dus wees welkom als je lekker gezellig wil rijden,en ouwehoeren, :) Rijd Andre nooit op die TL1000 dan? Lijkt me wel wat stug toch? Prachtig ding,en nog zwart ook,beter kan het niet.Mijn SV is niet standaard meer,Hyperpro veren voor,ZX10 schokkert achter,open uitlaatje met aangepaste carburatie,stalen remleidingen.Okee,het kan altijd beter,maar ze bevalt me goed..... :]
 
Bedankt voor het welkom Andrew :) Inderdaad het kleine zusje van je TL1000,haha.Ze bevalt me prima,maar ik ben toch stiekem aan het kijken naar een SV1000s,er staat een leuke te koop hier op het forum.Hoe rijd je TL1000s? Toen ze net uit kwamen hadden ze niet zo een goede reputatie,las ik in Performance Bikes,de latere waren wel goed.Zo na het eten nog lekker een stukkie rijden,het weer is prima, :]
Rijdt prima, als je er wat centen instopt ;)
Ze hebben nog steeds geen goede reputatie, het blijft een beest van 'n motor. Maar met wat gezond verstand en twee rechter handen kom je een heel eind. Zeker geen beginners motor. :)
IMG_20160403_142338_zps7f12wart.jpg

IMG_20160403_142425_zpsn1lybbiq.jpg
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen, :) Heerlijk weertje om met de motor te gaan werken vandaag,voor de genen die moeten werken dan....Zelf ben ik vrij,dus lekker op pad vandaag, :]
 
Ik ben vandaag met de auto. Was even praktischer. Ik moest dus mooi mijn voorruit ijsvrij maken :o weliswaar een dun laagje, maar is dus goed koud geweest vannacht
 
Hier was het ook redelijk koud vanmorgen,maar ik hoefde niet te krabben,en dat was niet omdat ik vrij was, ;)Alleen de daken van de auto's waren wit,meer niet. Vandaag lekker de voortuin gedaan,boom gesnoeid,onkruid gedaan,SV gewassen,in de was gezet,ketting gesmeerd en gesteld,en nu lekker rijden zo,hier is het heerlijk weer....eventjes nog mijn Bami,met home-made sate-saus eten,en dan lekker naar Brabant,binnendoor via Numansdorp.Groetjes, :] :W
 
Hoi,zeker weer weekend,mooi plaatje weer,net als dat plaatje wat je eerder postte,zijn dat vakantie foto's TdB? Zo ja,waar ben je geweest? Morgen schijnt het weer niet zo best te worden,en zondag ook niet,net als ik een rit met wat gasten uit het VP-topic gepland had,grrr. :/ Was iedereen weg hier afgelopen dagen? Groet, :W
 
Morning :W

Zaterdag nog een lekker stukje gereden. De navigatie zit sinds zaterdag op de motor. Daf heeft Kai van goedhart weer netjes gedaan. Bijna naar Luxemburg met m'n vriend, zin in !
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen, :) Ik ben zondag nog lekker wezen rijden,het viel mee,lekker zonnig,maar op het einde in een hagelbui,die over ging in regen terecht gekomen....Was wat minder,maar toen ik weer thuis was was ik weer droog gelukkig *D Veel plezier in Luxemburg *O* :W
 
Goedemorgen, :) Vandaag maar met mijn trouwe Renaultje alles doen,gisteren begon het te regenen,en dat doet het nu nog..rukweer, '( Gaan jullie trouwens met de motor naar Luxemburg of met de auto? Ik ben in 2009 met mijn vriendin met de motor er op vakantie geweest,wel in de zomer,dat wel.Huisje gehuurd in een bungalowparkje in Esch sur Alzette,heerlijk rijden daar, :] :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan