MF Gooi & Vechtstreek deel 153. Vechtstreek er weer bij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Motorpech. Morgen moet ie afgesleept naar ver buiten de alpen waar een aprilia dealer zit.. Iets met ANWB voorwaarden. Vandaag 88 km gedaan voordat hij er uit het niks mee kapte. Een elektronisch probleem.. Na 2 uur in de brandende zon kwam ik tot de conclusie dat ik het met mijn gereedschapsetje het niet ging redden. Dus weer 2 uur gewacht tot de sleepwagen hem naar een autogarage in de buurt wilde slepen... Einde vakantie gok ik zo :N

Pfff..
 
Ah UT wat klote zeg!!
Ook net nu je nog alleen over bent... hopelijk snel een betere oplossing zodat je toch nog verder kunt?
 
Tjonge UT, 't is wel een heel avontuur aan het worden zo -O-
Hopelijk blijkt het wel te repareren. Maar ik kan me voorstellen dat het de pret wel nogal drukt, zo alles bij elkaar.
 
:^
Balen Robin, hopelijk valt het mee.

Even over de caravan: van dat onderzoek over sex in de caravan klopt helemaal niets en zowel de sleurhut als ikzelf verkeren in een uitstekende conditie! O-)

Hc & X & iedereen die nog op vakantie gaat: veul plezier!

Voor de terugkomers: WB! :+
 
Laatst bewerkt:
Motorpech. Morgen moet ie afgesleept naar ver buiten de alpen waar een aprilia dealer zit.. Iets met ANWB voorwaarden. Vandaag 88 km gedaan voordat hij er uit het niks mee kapte. Een elektronisch probleem.. Na 2 uur in de brandende zon kwam ik tot de conclusie dat ik het met mijn gereedschapsetje het niet ging redden. Dus weer 2 uur gewacht tot de sleepwagen hem naar een autogarage in de buurt wilde slepen... Einde vakantie gok ik zo :N

Pfff..
Vrot :/

Succes, we duimen dat het meevalt :Y
 
Niets gelezen over jullie vakantie, lekker geweest?

Super....
... echter in Myanmar is het WIFI nog zo onderontwikkeld dat FB-updates al lastig waren.
Bij aankomst in Maleisië te druk met Legoland, snorkelen en jungle-trekkings op de Tioman eilanden dus weinig tot geen tijd voor MF gehad.

In ieder geval in Myanmar aan te raden, Thailand en Maleisië uiteraard ook.
Kortom... prima 26dgn. op reis geweest. Atlas vond het geweldig en heeft het super gedaan!

full


Dit was zijn favoriet... en stiekum vonden wij het ook fantastisch!
 
Laatst bewerkt:
Motorpech. Morgen moet ie afgesleept naar ver buiten de alpen waar een aprilia dealer zit.. Iets met ANWB voorwaarden. Vandaag 88 km gedaan voordat hij er uit het niks mee kapte. Een elektronisch probleem.. Na 2 uur in de brandende zon kwam ik tot de conclusie dat ik het met mijn gereedschapsetje het niet ging redden. Dus weer 2 uur gewacht tot de sleepwagen hem naar een autogarage in de buurt wilde slepen... Einde vakantie gok ik zo :N

Pfff..
Balen UT, hopelijk maken ze het snel en makkelijk
 
:Y :Y :Y wat vind jij moet X op zwarte zaterdag naar Frankrijk of niet? O-)

Hm, Zwarte Zaterdag is al voorbij, maar ik vind dat X dat eigenlijk wel (had) moet(en) doen. En dan lekker verhit raken tussen die duizenden auto's, schuim op de mond en op een gegeven moment redeloos spiegels van Franse voitures aframmen! :+


Wb!!!

Uhh... nee niet echt.
behalve dat ik mn motor heb ingeruild voor het kleine broertje van de jouwe :)
En die gaat woensdag mee naar Schotland...

Hoe is je vakantie geweest?

Oh, wat leuk! Een F800GS? Veel plezier in Scotland, maar pas op voor die Britse automobilisten, ze zijn aardig als ze buiten de auto zijn maar als de deur eenmaal dicht is, dan donderen de betonnen platen voor hun kop naar beneden! Anticiperen? Beetje geduld als ze zien dat je een vreemdeling bent die even moet kijken waar-ie heen moet? Forget it!

Buiten dat rare verkeersgedrag heb ik het aan de andere kant van het United Kingdom uitstekend naar mijn zin gehad!! Twee vliegshows, wandelen langs de kust (bovenlangs de kliffen, hu! :o ), een paar natuurhistorische musea, off-road Segway-en (gaaf!), met de jongens naar een tankmuseum en een marine museum en even hallo zeggen tegen Stonehenge. Was top!

Aaah UT dat is k*t :X -O- Hopelijk is alles netjes geregeld voor je zonder omslachtig gedoe. Jammer man, zeker nu je solo daar bent...

WB 104 :W

Hmmmmm, iets zegt me dat ik even terug moet lezen..... :/


Super....
... echter in Myanmar is het WIFI nog zo onderontwikkeld dat FB-updates al lastig waren.
Bij aankomst in Maleisië te druk met Legoland, snorkelen en jungle-trekkings op de Tioman eilanden dus weinig tot geen tijd voor MF gehad.

In ieder geval in Myanmar aan te raden, Thailand en Maleisië uiteraard ook.
Kortom... prima 26dgn. op reis geweest. Atlas vond het geweldig en heeft het super gedaan!

[afbeelding]

Dit was zijn favoriet... en stiekum vonden wij het ook fantastisch!

Nou, als je niet oppast heb je in Sidmouth, Devon, UK zomaar een cottage dat heel leuk is maar absoluut geen internet heeft. En om nou dagelijks van de Free WiFi in de pub gebruik te maken...
 
Laatst bewerkt:
Uk :/ Bah, wat vervelend!

Caravan en plekkie in uitmuntende staat _O-
full


104 :W

Geslaagde motortrips :]

Ik ben ook weer terug van een geweldige week in Portugal. Het was even wennen aan de Portugese mentaliteit, maar toen ik dat doorhad.. 8-) Helaas weinig wind, dus niet echt kunnen kiten. Alleen wat basis geleerd en veiligheidsregels. Maar ik kon al voelen dat het echt een heftige sport is, zooo gaaf! Verder heel veel andere leuke dingen gedaan in en op het water:
11794487_1035427916468778_5697678237649150550_o.jpg

Ook heel gaaf om te doen :Y :Y
 
Uk :/ Bah, wat vervelend!

Caravan en plekkie in uitmuntende staat _O- [afbeelding]

104 :W

Geslaagde motortrips :]

Ik ben ook weer terug van een geweldige week in Portugal. Het was even wennen aan de Portugese mentaliteit, maar toen ik dat doorhad.. 8-) Helaas weinig wind, dus niet echt kunnen kiten. Alleen wat basis geleerd en veiligheidsregels. Maar ik kon al voelen dat het echt een heftige sport is, zooo gaaf! Verder heel veel andere leuke dingen gedaan in en op het water:
[afbeelding]
Ook heel gaaf om te doen :Y :Y
gave foto
 
Oh, wat leuk! Een F800GS? Veel plezier in Scotland

.

Uhhh...nee die niet, daar ben ik voorlopig nog niet aan toe hoor!
Het kleinere broertje van de Triple :)

En tnx, tas is reeds gepakt, morgen nog de laatste dingetjes erbij en woensdag lekker op weg *O*
 
Motorpech. Morgen moet ie afgesleept naar ver buiten de alpen waar een aprilia dealer zit.. Iets met ANWB voorwaarden. Vandaag 88 km gedaan voordat hij er uit het niks mee kapte. Een elektronisch probleem.. Na 2 uur in de brandende zon kwam ik tot de conclusie dat ik het met mijn gereedschapsetje het niet ging redden. Dus weer 2 uur gewacht tot de sleepwagen hem naar een autogarage in de buurt wilde slepen... Einde vakantie gok ik zo :N

Pfff..

Owh..... Had ik even overheen gelezen.... Mooi qudt, zeg! Sterkte!
 
Uhhh...nee die niet, daar ben ik voorlopig nog niet aan toe hoor!
Het kleinere broertje van de Triple :)

En tnx, tas is reeds gepakt, morgen nog de laatste dingetjes erbij en woensdag lekker op weg *O*

Moet je anders eens voor de gein op proefrijden. Dan kom je er achter dat iedereen die balkt over BMW voor ouwe zakken die kennis niet uit eigen ervaring heeft ;) Mijn GS LC stuurt strakker dan de Speed Triple. Tis ook niet voor niks dat een heel behoorlijk aantal R1 en S3 rijders die ik ken over zijn gestapt naar GS-en....

Maar een Street Triple is ook een superleuk sturende fiets! Heel veel plezier daarmee!!!
 
Uk :/ Bah, wat vervelend!

Caravan en plekkie in uitmuntende staat _O- [afbeelding]

104 :W

Geslaagde motortrips :]

Ik ben ook weer terug van een geweldige week in Portugal. Het was even wennen aan de Portugese mentaliteit, maar toen ik dat doorhad.. 8-) Helaas weinig wind, dus niet echt kunnen kiten. Alleen wat basis geleerd en veiligheidsregels. Maar ik kon al voelen dat het echt een heftige sport is, zooo gaaf! Verder heel veel andere leuke dingen gedaan in en op het water:
[afbeelding]
Ook heel gaaf om te doen :Y :Y

Mooi om te zien altijd dat flyboarde. Best moeilijk zeker?
 
Dank je, DD :)

Nee, het was niet eens heel moeilijk. Even balans vinden, maar dat is dus makkelijker dan het lijkt. Dit was de laatste dag, dus ik kon het niet vaker doen. Had ik wel gewild; hier valt ook errug leuk mee te stunten *D
 
Lijkt me zo tof om te doen ook, wel rustig aan steeds iets hoger met mn hoogtevrees :')

Tassie al gepakt, yay *O*

Nja als vulling, zo rond 8 uur vanavond heeft er iemand zich hier voor de trein gegooid en aangezien ik het station kan zien, en mn buurman bij de brandw2eer zit ga je er toch maar even kijken. Perron ligt verhoogt in t dorp dus gelukkig niks gezien maar t halve dorp staat er dan weer bij en...nja t voelt zo machteloos :/

Vulling voor dit topic, morgen weer vrolijk verder :)
 
Gaaf :Y

Hier op de plas zijn ze er ook regelmatig mee bezig, ziet er gaaf uit.



Zwaaipost :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan