Motor-Forum

Select Forum

Honda Africa Twin 2015 (CRF1000)

Rijd nu Crosstourer

Reg. datum:
11 nov. 2011
Als de monteur het ook zelf gemerkt heeft, zou het toch goed moeten komen.
Honda for Life??? 'k weet het niet!

Estheet-Proleet

Reg. datum:
30 nov. 2008
Wel jammer dat je zo lang moet wachten... de lol is er dan wel even af...

Reg. datum:
01 aug. 2016
Omdat ik erg twijfelde of het wel aan de ontsteking zou liggen omdat hij boven de 4000 toeren prima liep en ze de volgende week de Twin helemaal los gaan halen wilde ik toch nog even proberen of de injectie misschien de boosdoener was! Dus ik een flesje Forte 1 en forte 2 voor benzine motoren meegenomen van het werk omdat wij daar dealer van zijn en Forte diesel fuel conditioner voor de Noodstroomgeneratoren bij klanten gebruiken en daar heel goede resultaten mee halen. Met nog ongeveer 12 liter in de tank een heel flesje Forte moto power 1 bijgevuld en de motor een 10 minuten stationair laten draaien met enkele keren wat gas geven. Daarna ben ik een kleine 80 km gaan rijden en het is werkelijk ongelooflijk maar het probleem is weg!! Ben blij dat ik dat toch nog even geprobeerd heb. Heb in Italië waarschijnlijk toch ergens slechte benzine getankt waardoor er vuil in het systeem is gekomen. Bij de volgende tank brandstof zal ik de Forte 2 bij vullen en hopelijk ben ik dan van de problemen verlost.

groet, Gérard

CRF1000D en XS650

Reg. datum:
07 okt. 2004
:t
Jeden Tag erhöht sich zwangsläufig die Zahl derer die mich am Arsch lecken können!

Estheet-Proleet

Reg. datum:
30 nov. 2008
Italianen en knoeien met benzine... een huizenhoog cliché, maar wellicht waar...

Reg. datum:
01 aug. 2016
Heb de Twin toch naar de dealer moeten brengen omdat het probleem zich weer voor deed, het bleek toch een kapotte bougie kap van de hoofd bougie. Het is door de Belgische Dealer Vleugels in Dilsen Stokkem op een perfecte manier opgelost. Natuurlijk onder garantie.
Vanmiddag de motor weer opgehaald en hij loopt weer als nieuw. :) :]

groet, Gérard

Rijd nu Crosstourer

Reg. datum:
11 nov. 2011
Ben er toch met weinig kosten vanaf gekomen. Is ook wel een goed gevoel.
Honda for Life??? 'k weet het niet!

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.