Uitlaat gemonteerd

Xtine

MF veteraan
19 apr 2012
9.284
84
Amsterdam
Ik dacht dat het monteren van nieuwe uitlaten wel een heel gedoe zou zijn, maar het is heel eenvoudig. Alles past precies, was in een half uurtje gepiept. Alleen moest ik twee gaatjes boren in de onder-uitlaat, en dat is blijkbaar hard staal. Duurde ff.

En, Bolski, vrouwen kunnen best zelf sleutelen!
 
Diefstal is iets wat buiten jouw schuld valt, dus nee, je kan er niet voor 'gestraft' worden in de vorm van een hogere premie of minder korting of een terugval in schadevrije jaren. En nee, ook niet als er meerdere worden gejat.

Als jij aan de voorwaarden hebt voldaan om diefstalschade uitgekeerd te krijgen (het juiste slot/stallingslocatie/alarm) kan de verzekering zich alleen maar aan het contract houden wat ze met jou hebben afgesloten.

Is er sprake van opzet of fraude, dan zal de verzekering dat moeten bewijzen, maar ze mogen niet op basis van een onderbuikgevoel handelen. Als je iemand het tegendeel hoort beweren kan je dat rustig negeren.
AAhh oke kortom risico verzekering dus in dit geval.
 
Diefstal is iets wat buiten jouw schuld valt, dus nee, je kan er niet voor 'gestraft' worden in de vorm van een hogere premie of minder korting of een terugval in schadevrije jaren. En nee, ook niet als er meerdere worden gejat.

jawel, de verzekereringsmaatschappij wilde een nieuwe motor niet meer verzekeren tegen diefstal. Dus heeft mijn tussenpersoon een andere maatschappij ingeschakeld, en ondertussen had ik zelf een garagebox gehuurd zodat de motor wel tegen diefstal verzekerd kan worden. Kost wel geld, dus schade is er zeker door die twee diefstallen. En schade is er omdat de kosten van alternatief vervoer niet vergoed worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan