The Eye Of The Storm! VTR1000F deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha nice!

niet de juiste motor maar dat helm masker vind ik echt geweldig!
images hostingcertificity.com

@ basman, kan ik ze niet zo overnemen van je? dan kan ik ze op een moment dat mij uitkomt gaan wisselen, werk namelijk 14 uur per dag(vrachtwagenchauffeur) , dus moet dat op een schaarse vrije dag gaan doen, en aangezien mijn berging niet groot is en ik half buiten sta te werken moet het ook in een dag gebeuren. binnekort verhuizen dan heb ik meer plek gelukkig,ik hoor het wel.

pff vanaf gistermiddag 5 uur begonnen, sta nu in rdam container te wisselen dan nog naar de standplaats en daar afzetten en dan naar huis, word weer half 8 smorgens , maandag half 6 weer beginnen dus een kloteweekend haha

mn trouwe diesel
free photo hostingcertificity.com
 
Laatst bewerkt:
Ik ben de moeilijkste niet, maar wil wel jouw spanners ervoor terug hebben. Als je deze een keer na stuurt vind ik dat geen probleem :)
Ga je gelijk kleppen stellen/controleren?
Edit,

Dit zijn ze
kwil er nog wel wat pakkingpapier bijdoen zodat je de 2 pakkingen zelf op maat kunt maken.
 
Laatst bewerkt:
nee ik ben niet jaloers.
Over 6 weken gaan wij richting Westerwald *D dat ten oosten van Bonn ligt.
Hoop op prima weer en geen technische ellende.
Nog ff een nieuw voorbandje steken en gas erop.

Alles goed gegaan Rambabbel, en wat voor fietsen reden er allemaal mee?
 
nee ik ben niet jaloers.
Over 6 weken gaan wij richting Westerwald *D dat ten oosten van Bonn ligt.
Hoop op prima weer en geen technische ellende.
Nog ff een nieuw voorbandje steken en gas erop.

Alles goed gegaan Rambabbel, en wat voor fietsen reden er allemaal mee?

Lijkt me ook wel mooi ja. Wij zaten rondom Cochem, de foto is Piesport.
We waren met 9 totaal:
Firestorm
CBR900RR
CBR954RR
CBR1000RR
R1
Z1000
GS500E
ZXR750
GSX-R750
 
Ziet er goed uit man.
Ik vermoed dat het lekker tempootje was!

Ja ging heerlijk, en de achterband weer helemaal tot aan de rand schoon gereden.
Leuke is dat die gozer op de GS500 ook nog heel aardig bij kon blijven, weliswaar door het ding helemaal tot op het tandvlees uit te wringen _O-
 
rambabbel,

Ik zal wel de zure ui nu zijn, maar als ik dit filmpje zie van zomaar iemand die de 259 rijd aldaar vind ik het toch een saaie weg.
Weinig rempunten, gaan haakse partijen en strakke u bochten waar je met de vtr zo lekker uit kunt knallen :] Dit is niet technisch rijden voor mij.
Er moet wat stijging en daling zijn opgevolgd door haakse partijen, dan word het altijd extra spannend :9~ Dan zie je de 4 cilinders in je spiegels verdwijnen :t
En van tijd tot tijd lange doordraaiers uiteraard :9 , dat was ik nog even vergeten te plempen.

Edit,
Kom onderstaande ad al een tijd tegen, en het lijkt me een mooie aanbieding als je hiernaar opzoek bent.
Kettingset VTR1000f nieuw DID
€ 65,00
http://link.marktplaats.nl/m1151730...ontent=app_android&utm_campaign=socialbuttons
 
Laatst bewerkt:
rambabbel,

Ik zal wel de zure ui nu zijn, maar als ik dit filmpje zie van zomaar iemand die de 259 rijd aldaar vind ik het toch een saaie weg.
Weinig rempunten, gaan haakse partijen en strakke u bochten waar je met de vtr zo lekker uit kunt knallen :] Dit is niet technisch rijden voor mij.
Er moet wat stijging en daling zijn opgevolgd door haakse partijen, dan word het altijd extra spannend :9~ Dan zie je de 4 cilinders in je spiegels verdwijnen :t
En van tijd tot tijd lange doordraaiers uiteraard :9 , dat was ik nog even vergeten te plempen.

Weet niet precies waar hij rijdt, ik denk een stuk verder van cochem af. Vooral het eerste stuk oogt vrij saai op het filmpje.
Wij hebben alleen het laatste stuk ff heen en weer gepakt daar zitten echt heerlijke doordraaiers in zoals op maps ook te zien is.

 
Mooie fiets en ziet er netjes uit zo met die sebring dempers :t
 
Bedankt alle :]
Ja dat klopt het zijn 'Sebring' dempers, ik ben nu al verslaafd aan het geluid *O*

Helaas bezit ik de machine nog geen twee weken en de spanningsregelaar (en de dynamo) hebben het al begeven... Gelukkig was de dealer zo klantvriendelijk, dat hij dit alsnog voor zijn kosten neemt en krijg ik hem in de loop van de week terug.

Verder wil ik nog wel wat dingetjes veranderen :9~ ;
-Laten afstellen met k&N filter & dynojet kitje
-Multispaaks velgen(Rambammel heeft me daar al goed over ingelicht)
-Belly pan, zwart (klein)
-Rood of donker achterlicht
-Gaten van de knipperlichten(voor) afdichten/flush knipperlicht ipv. spiegel !suggesties!?
-Donkere remhevels
-Nieuwe handvaten
-Voorvork poten donker maken
-Zilver velglint
-Donkere boutenset

ga dit op me gemakkie doen, wil aankomende zomer wel flink rijden :9
 
Bedankt alle :]
Ja dat klopt het zijn 'Sebring' dempers, ik ben nu al verslaafd aan het geluid *O*

Helaas bezit ik de machine nog geen twee weken en de spanningsregelaar (en de dynamo) hebben het al begeven... Gelukkig was de dealer zo klantvriendelijk, dat hij dit alsnog voor zijn kosten neemt en krijg ik hem in de loop van de week terug.

Verder wil ik nog wel wat dingetjes veranderen :9~ ;
-Laten afstellen met k&N filter & dynojet kitje
-Multispaaks velgen(Rambammel heeft me daar al goed over ingelicht)
-Belly pan, zwart (klein)
-Rood of donker achterlicht
-Gaten van de knipperlichten(voor) afdichten/flush knipperlicht ipv. spiegel !suggesties!?
-Donkere remhevels
-Nieuwe handvaten
-Voorvork poten donker maken
-Zilver velglint
-Donkere boutenset

ga dit op me gemakkie doen, wil aankomende zomer wel flink rijden :9

En nog handmatige kettingspanners? ;)

Of heb je die er al in...
 
En nog handmatige kettingspanners? ;)

Of heb je die er al in...

- Nee, nog geen handmatige spanners.. de machine heeft pas 23000 km's gelopen. Kan dit natuurlijk altijd preventief doen, echter heb ik geen idee welke handmatige spanners ik moet hebben en hoe ik deze juist afstel...

- heeft iemand nog een CBR900rr SC28/SC33 achtervelg liggen?
 
Hoe loopt bij jullie de VTR stationair? Mijne heeft nu 50K gelopen en heeft een K&N filter. Sproeier bezetting is nooit gecheckt (door mij)

Koud loopt ie niet zonder choke, dus vol uittrekken.
bij 40 graden hobbelt ie 800 toeren. (zonder choke)
Bij 70 graden rond de 1000 toeren.
Bij 90 graden 1100 toeren.

Zet ik de stationair schroef iets hoger dan heb ik met heel mooi weer een VTR die 1300 / 1400 toeren stationair loopt, zet je m lager dan is het koud zo'n kiele kiele toerental.

Ik heb gehoord dat er in de zomer ook VTR's starten zonder choke, dat kan ik mij niet voorstellen..?? Hoe kan dat? Waar zit dat in?
 
Laatst bewerkt:
@basman, ik zal je tzt een pb sturen als ik eraan ga beginnen, word wss in mijn zomervakantie, dan heb ik wat tijd ervoor, verstel je die van jou hetzelfde als APE's?

greetz mike
 
beste Mike,
.... hetzelfde als ape, je bent bekend met het feit dat je bij de achterste spanner[aangepast origineel] wat vloeibare pakking op de schroefdraad moet aanbrengen?
Omdat in de achterste spanner altijd olie blijft staan, en dit via de draad naar buiten loopt.
In de voorste blijft geen olie staan, deze zal daarom eerder kapot gaan met kromme kleppen tot gevolg.
Ik weet niet of bij ape ook vloeibare pakking gebruikt word.
Voor de rest is de afstelling hetzelfde.
Deksels eraf, camlobes/nokvolger los van de shim buckets en de oude spanner loshalen.
Nieuwe spanner plaatsen en de kettingspeling tussen de nokaskettingwielen op 6mm houden.
En daarna gas op die krukas :t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan