The Eye Of The Storm! VTR1000F deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
full

*D


:9

RAL1036 is dit. Betreft een parelmoer coating.

Maar als ik deze foto bekijk vind ik dit ook wel een prima aanrader
http://www.cyclechaos.com/images/9/92/1999-Honda-VTR1000F-Black-2.jpg
polijsten die handel :t
 
Laatst bewerkt:
echt een mooi ding Basman,

kheb goed nieuws en slecht nieuws,

slechte,NAKS van de achterste cilinder heeft het begeven...

goede nieuws( beter als het slechte) ,door mijn oplettend oor is het bij rammelen gebleven, stilgezet, opgehaald en nu in de schuur, hij loopt nog perfect gelukkig( thank god!) platte schroevendraaier op de NAKS gezet en luisteren aan het handvat, voorste cilinder loopt mooi zuiver, achter rammelt ie flink. helaas kan ik em pas 10 juni wegbrengen aangezien ik er zelf echt geen tijd voor heb....

als iemand wat wil bijverdienen en er handmatige in kan zetten zou dat tof zijn. ben bereid om uurloon te betalen buiten de materiaalkosten.

wel apart dat het gebeurd na een oliewissel gisterenavond, toen niet meer gestart. dus vandaag was eerste start na de oliewissel plus filter. zit Castrol is en ook genoeg. net nog gechecked. ze zittten er sinds 24.000 km in en er staat nu 35k op...
 
roosendaal... das vlakbij breda.
wil best een half dagje ff helpen hoor.
geen enkel probleem

Dussu wanneer en hoelaat en waar moet ik zijn?
 
Laatst bewerkt:
Heren..
Zoals het jullie misschien al is opgevallen. Mijn storm is zwart met rode stickers..

Nu zijn de velgen niet meer moeders mooiste.. en zit er aan te denken om ze te laten coaten.
Alleen twijfel ik of ze wel weer zwart moeten worden.

Al heeft iemand suggesties op tips, let me know :p

Even door mijn album gezapt en heb deze voor je
[img=300]https://myalbum.com/photo/opLsmfIgPhuN/800.jpg[/img][img=300]https://myalbum.com/photo/jxMPK4xLGMR5/550.jpg[/img]
[img=300]https://myalbum.com/photo/pnLoV96arz9W/550.jpg[/img]
[img=300]https://myalbum.com/photo/5WKtPYyFslbZ/550.jpg[/img]
[img=300]https://myalbum.com/photo/PX0Q7kEU0Yav/550.jpg[/img]
[img=300]https://myalbum.com/photo/KEdKBmEkjtXx/1k0.jpg[/img]
 
Jouw kleur van velgen blijft wel echt heel mooi bas! Maar dat is wel icm met de stickers. Bij mij zou het geen porum zijn ben ik bang ;)!

Zilver/grijs misschien?
Of donker rood zoals de stickers? Misschien te gewaagd? :p

@Revelation:
Zitten wel een partij knappe fietsen tussen! :9~
 
Laatst bewerkt:
In de laatste link van mijn plempsel staat ook een vtr met gepolijste velgen. Dat is idd het mooiste voor jouw brommert. Maar die rode stickers van jou vervangen door geel? 🤔
 
Rode velgen wordt misschien wel iets te gewaagd denk ik ja.. Heeft niet iemand daar een plaatje van toevallig met een zwarte vtr? Denk dat dan een rood velglintje het best mooi af maakt bij een andere kleur velg.

Balen Mike van je NAKS! Zo is maar weer duidelijk dat die dingen niet te vertrouwen zijn..
 
Kun je in de eiffel nog een beetje rondrijden met herriepijpen, of ben je dan de Sjaak?
Mijn Storm is afgesteld met K&N / Dynojet op m'n Micron piep'm....
En ik weet niet hoe hij zal lopen met de originele pijpen eronder. Ik heb ze er wel bij.
 
Misschien inderdaad een lichtgrijze velg met een rood velglint ofzo.
Gepolijst is geen optie denk.
Ben niet echt een poetser als het om velgen gaat.

@Soef:
Ik ben met een set Scorpions (ekeur) met DB killers erin naar de Eifel geweest.
Met DBkillers maken deze ook nog wel een partij herrie.
Ik heb slechts 1x een politieauto gezien. Maarja.. die behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst natuurlijk.
 
Origineel loopt een vtr al te arm, dus afgesteld op open uitlaten is dan rijker gezet.
Als je dan terug naar origineel gaat kwa dempers zal dit geen problemen opleveren lijkt mij.
 
In de laatste link van mijn plempsel staat ook een vtr met gepolijste velgen. Dat is idd het mooiste voor jouw brommert. Maar die rode stickers van jou vervangen door geel? 🤔

Dat is Vind ik idd het mooiste voor jouw brommert?


Zal nog even op mn laptop kijken voor zwarte vtr'en met rode letters en bijpassende velgen.

edit
gedaan.. dit even in gauwigheid
Paar bekende fietsen van hier;

Remond
1k0.jpg

540.jpg

1k0.jpg

540.jpg

Een vorige van jeroen kampman
540.jpg

1k0.jpg

1k0.jpg



Mijn favoriet; deze met rode hart en gepolijste bedden!
1k0.jpg
 
Laatst bewerkt:
Revelation ga iemand anders verbeteren aub.
Ik schrijf dingen zoals ik het zie.
 
Hee guys... ff een vraagje tussendoor.
Ik heb de Storm nu een aantal maanden en hij bevalt prima.
Het enige waar ik me niet 100% safe bij voel is de voorkant.
Bij hogere snelheden (160+) vind ik 'm vrij nerveus/zoekerig aan de voorkant.
Kan dit liggen aan m'n bandenspanning, merk voorband (Battlax BT023), veerinstellingen of is dit een herkenbaar verschijnsel?
Ik heb, toen ik 'm nét opgehaald heb, een fikse speedwobble gehad op een niet helemaal vlakke buitenweg. Dit was naar mijn mening te wijten aan een te lage bandenspanning. Maar misschien heeft dat me wat extra onzeker gemaakt.
Maar de onrust in de voorkant is duidelijk...
Ik heb al best veel motoren gehad/gereden, dus heb wel een vergelijk...

Wie herkent dit?
 
Laatst bewerkt:
Wiellagers? Balhoofd? Schuin afgesleten band? Bandenspanning?
Ik zou het allemaal even checken of laten checken!

Een nerveuze voorkant herken ik niet van de Storm.
 
Laatst bewerkt:
Google eens op "gecupte voorband motor".
Of..zijn je voorpoten wellicht veel te ver doorgestoken?
Heb zelf ook een gecupte band gehad.
En dan is het niet slim om je stuur los te laten als je rijd
 
Wiellagers zou ik even moeten checken, Balhoofd voelt goed.
Voorband is niet gecupt of schuin afgesleten, hoogstens een licht plat vlak van de snelweg...
Vorkpoten zijn niet doorgestoken, en van achter niet verhoogd. Ik heb het ophoogplaatje al klaar liggen, maar dan wordt íe nóg nerveuzerderder. :/
Met welke bandenspanningen rijden jullie?
 
Laatst bewerkt:
OK, Thanx.
Ik ga zo ff lucht tanken...

Heeft iemand trouwens nog een superbike-kroonplaat liggen? evt. kompleet met andere meuk?
En weten jullie of er dan aan de kuip gezaagd moet worden?
 
Er zat voor 2,1 en achter 2,9 in....
Nu 2,7 / 2,9Bar.
Lijkt erop dat de voorband heeeeeeeeeel langzaam druk verliest.
Ik hou 't ff in de gaten... :?

Vanmiddag ff testen op weg naar huis.
Klein stukje snelweg, dus ff 160 plus. O-)
 
Laatst bewerkt:
plantenspuit met water en wat dreft.
Als je dit op je band/velgrand & ventiel spuit zie je mooie bloemkoolluchtbellen ontstaan bij de allerkleinste lekkages :t
 
Een tijdje niet meer op MF geweest (vader geworden afgelopen jaar), maar leuk om te lezen dat de harde kern er nog steeds zit en dat Rev nog steeds docent Nederlands is op MF 😁

Basman, mooie kleur velgen! Staat erg goed.

Mijn VTR staat nu even bij Ruud voor een beurtje en het vervangen van de remleidingen voor een setje van Hell. Zal morgen wel weer klaar zijn verwacht ik. Remmen waren wat sponsig, niet fijn rijden.

Fijne avond iedereen en veel rijplezier en veilige kilometers toegewenst deze zomer!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan