Motor-Forum

Select Forum

Ducati Streetfighter 848 Seconda Parte

Reg. datum:
14 aug. 2008
Mijn 1098 nu ook!

Regen ...grrrr

Ducati 1098 S

Reg. datum:
28 apr. 2008
Misschien nog interessant voor iemand van hier:

https://link.marktplaats.nl/m1156825554

http://i1147.photobucket.com/albums/o553/kwaka42/IMG_26961.jpg
http://i1147.photobucket.com/albums/o553/kwaka42/IMG_26951.jpg

Reg. datum:
06 aug. 2012
Ben aan het orrienteren voor 848 sf.
Zijn er nog dingen waar ik op moet letten als ik er bij 1 ga kijken.
Ik snap dat er een onderhouds history bij moet zitten :)

Heb gelezen dat met bepaalde banden maten de traction controle niet goed werkt, klopt dit of is dat allemaal wat opgeblazen?

Live life and Braaap!!

Reg. datum:
23 sep. 2015
Tussen Den Helder en Amsterdam, maar misschien ook in Texel.
Ik wil de koplampunit van de Streetfighter plaatsen op mijn Falco. Nu hem ik het een en ander vergeleken en klopt het dat er 2cm ruimte zit tussen lamp en vork? Iemand die dit kan verifiėren.
Maximus Braaap-us erectus.

Reg. datum:
04 apr. 2010
quote:
Sjembecks schreef op 04 mei 2017 @ 21:35:
Ben aan het orrienteren voor 848 sf.
Zijn er nog dingen waar ik op moet letten als ik er bij 1 ga kijken.
Ik snap dat er een onderhouds history bij moet zitten :)

Heb gelezen dat met bepaalde banden maten de traction controle niet goed werkt, klopt dit of is dat allemaal wat opgeblazen?

Traction controle hoort uit? Maximale emotie en sensatie zonder :] .

Nergens gelezen dat andere bandenmaten invloed zouden hebben op de tractiecontrole?

Reg. datum:
23 aug. 2013
Mede Sf bezitters,

Ben toe aan nieuwe banden. Heb er nu pirelli supercorsa's onder zitten waar ik best wel wat vertrouwen in heb(kneedown!), alleen deze gaan wat minder lang mee. Nu word mij Diablo rosso III aangeraden en lees hier en daar ook iets over Metzeler Sportec M5.

Wat zijn jullie ervaringen en wellicht ook een adresje waar ik een beetje schappelijk aan een nieuw setje kan komen ?
Duke S-Well wijzigde dit bericht op donderdag 11 mei 2017 22:58 (0%)

Reg. datum:
13 aug. 2009
Heb de Bridgestone S21 inmiddels met achter een 190

Husqvarna fe

Reg. datum:
16 mei. 2009
Heren,

Sinds vandaag trotse bezitter van mijn 2 droomfietsen. De 1290 superduke r heb ik al sinds een paar weken. Dat was er 1.
Nr 2 is vanaf de dag dat ze uitkwamen de ducati SF geweest.En nu dus mijn eerste ducati gekocht.

Vandaag een gele streetfighter 848 gekocht. Wat een plaatje <3. 11500 km gelopen. Is al voorzien van nieuwe riemen. Komt uit een fanatieke ducati familie. Echt niks op aan te merken. Ik ga hem zaterdag halen.

Voorzien van:
Korte rg kentekenplaat houder.
Termi“s
Ducati/garmin navi
Bar end mirror
Ducati performance ruitje
Ducati performance ecu en luchtfilter.

Enige dat ik nog zou wielen is een zwart stuur (Tips?) En de rood, wit, groene velgstickers.

Reg. datum:
13 aug. 2009
Gaaf hoor!
Gefeliciteerd!
Ik heb zwarte rizoma stuur erop, MA010B 👍🏻

Reg. datum:
06 aug. 2012
En welke rijdt beter :)

Ben zelf aan het twijfelen tussen een sf en een 675 street triple R.
Vindt zelf de SF moooier alleen uit elke test komt de street triple er beter uit.
Daarnaast koop je voor het geld van een 2de hands SF bijna een nieuwe street triple...

Kortom ik twijfel nog even verder :)

Husqvarna fe

Reg. datum:
16 mei. 2009
Ik heb nog niet echt een fatsoenlijke ronde gemaakt met de SF. Dus dat antwoord komt nog

Live life and Braaap!!

Reg. datum:
23 sep. 2015
Tussen Den Helder en Amsterdam, maar misschien ook in Texel.
Helemaal niemand?

Laat ik de vraag eenvoudiger maken. Is er ruimte achter de koplamp?

quote:
Baron van Braaap schreef op 06 mei 2017 @ 21:08:
Ik wil de koplampunit van de Streetfighter plaatsen op mijn Falco. Nu hem ik het een en ander vergeleken en klopt het dat er 2cm ruimte zit tussen lamp en vork? Iemand die dit kan verifiėren.
Maximus Braaap-us erectus.

Reg. datum:
13 nov. 2013
Gemonde loterij gewonnen? Gave fietsen heb je!

Husqvarna fe

Reg. datum:
16 mei. 2009
hahaha, nee nee. Niks loterij. Hard voor gewerkt in de weekenden en avonden. Overdag gewoon naar school.

Reg. datum:
09 jun. 2017
Weet iemand waar ik de workshop manual streetfighter 848 2012-2015 kan vinden. Of heeft iemand die toevallig?

Husqvarna fe

Reg. datum:
16 mei. 2009
Ik ben gister over de 12k km gegaan met de SF. Nu staat er het service logo op mijn dash. Onderhoud is echter al uitgevoerd. Ik neem aan dat ik dit moet laten uitlezen bij de ducati dealer?

groet.

Dure hobby :/

Reg. datum:
07 okt. 2010
Kan je inderdaad gewoon even langs de dealer gaan en laten 'wissen'. Melding komt automatisch om de 12k km, maar kan je niet op voorhand uitschakelen.
[GESTOLEN!] Ducati Streetfighter 848 | 2013
YouTube viddies

Reg. datum:
13 nov. 2013
Ik lees hier wat over een defect drijfstanglager. Ik meende dat deze motoren aardig betrouwbaar waren. Hoe zit het ermee? En met de elektra?

Reg. datum:
23 jun. 2006
quote:
Julew schreef op 28 juni 2017 @ 22:43:
Ik lees hier wat over een defect drijfstanglager. Ik meende dat deze motoren aardig betrouwbaar waren. Hoe zit het ermee? En met de elektra?

Een 848 sf heeft hetzelfde blok als een 848 buikschuiver, betrouwbaarheid is dus al een tijdje bewezen. Bij een volkswagen golf gaat de waterpomp ook stuk en is toch betrouwbaar.
GSX-R 600 K8 White edit. Duc 848 EVO White edit. Duc SF 1098s White edit. Ktm 690 smc-r Hyper 939 White edit.

Ducati 848 SF

Reg. datum:
12 okt. 2011
Mijn beestje houdt zich heel goed! Het blijft spannend om iets Italiaans te kopen maar ik moet zeggen dat ze het goed doet.

Ik heb een onverwoestbaar Volvo blok in mijn auto liggen maar toch was de nokkenaskeering lek. Het kan altijd gebeuren...
Honda CBR 600 F2 1993 Suzuki GSX-R 750 K6 (2006) Honda CB1000R (2010) Ducati Streetfighter 848 (2012)

Reg. datum:
13 aug. 2009
Hier ook alles goed.
Net 24.000 km beurt gehad, en alles zag er normaal uit.
En geef hem best de sporen😜

Reg. datum:
13 nov. 2013
Drijfstanglager vervangen lijkt meer op revisie dan een waterpompje of ben ik nou gek?

Bij hoeveel km zijn dergelijke dingen normaal?

Ik ben Honda's gewend en die blokken hoeven zelden uit elkaar..

Onderhoud mag wel wat meer kosten maar volgens mij hoort een drijfstanglager niet bij normaal onderhoud...

Reg. datum:
06 aug. 2012
Klopt wat je zegt, echter heeft Honda ook maandag ochtend modellen ;)
Houdt er rekening mee dat iedereen die geen problemen heeft niet op een forum rond gaat schreeuwen dat hij geen problemen heeft :)

Heb tot nu toe nog bijna niets gelezen van 848 blokken welke niet goed zijn op dit geval na.
Dit komt bij Honda ook wel eens voor. Kortom de 848 blokken hoeven ook zelden uit elkaar.

Ducati 848 SF

Reg. datum:
12 okt. 2011
Als je er op gaat Googlen kom je ook niet heel veel informatie daarover tegen volgens mij.
Honda CBR 600 F2 1993 Suzuki GSX-R 750 K6 (2006) Honda CB1000R (2010) Ducati Streetfighter 848 (2012)

Reg. datum:
13 nov. 2013
Okay daar heb ik wat meer aan :)

Kon zijn dat het een kwaaltje is, of dat ze na een x kilometrage echt uit elkaar moeten, maar 40.000+ km lijkt me dan bij goed onderhoud weinig problemen geven?

Wat ik wel als kwaaltje hoorde was de tellerunits maar dat is nog acceptabel

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.