KTM LC8, de motor voor echte mannen, deel 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jeuhhhh. Maar is KTM nou zo goed, of zijn ze bij KTM gewoon erg bedreven in het scouten en contracteren van topcoureurs? :+

beide. depres op een yamaha lukte ook niet. de lijst met technisch falen van de andere merken is me nogal wat.
bang bang barreda op een ktm zou ook een kanshebber zijn, niet op een ontploffende honda
 
Laatst bewerkt:
Had honda niet stomweg een overbodig risico genomen waar erg weinig aan te winnen viel dit jaar, had Bareda allicht gewoon gewonnen.

Zien er wel niet uit, die hondingen.
 
Je hebt een punt, maar met de tkc80's banden gaat hij zo lekker de bocht door. Smoelt idd voor geen meter...

Hey Willem, heb je voor mij een foto van de achterkant van je kentekenplaat. Wil de zaag in het spatbord zetten, maar wil graag weten hoe jij de plaat nu bevestigd hebt.
 
Heeft er iemand nog een setje bagage dragers voor de originele smt zijtassen?
Ik zou die graag van je overnemen.
 
Laatst bewerkt:
Heb vandaag mijn handtekening gezet voor een 2017 Super Adventure S. Super blij!
 
Hey Willem, heb je voor mij een foto van de achterkant van je kentekenplaat. Wil de zaag in het spatbord zetten, maar wil graag weten hoe jij de plaat nu bevestigd hebt.

Wat wil je zien?
Onderkant oid?
Ben zelf n.l. niet tevreden hoe die bij mij zit, de kentekenplaat snijd in het achterlicht.
Is nog van vorige eigenaar waar ik iets mee moet...
 
Nieuwe uitlaat gemonteerd!!
full


Als iemand nog een 2-in-1 met zgan Wings demper zoekt mag hij/zij zich melden.
 
Even een snel vraagje, daar weten jullie wel antwoord op!

Voor mijn KTM 950 SM van 2007 wil ik het uiteinde van het schakelpedaaltje vervangen met zo'n mooi CNC gefreesd oranje eindstuk. Die zijn wat groter en vind ik wat fijner.

Bijvoorbeeld zo eentje:
s-l225.jpg


Op dat plaatje zie je dat er een pennetje bij zit met een clipje, maar op mijn KTM lijkt dat originele eindstukje vast te zitten met een soort van platgeslagen pen/popnagel. Is dat gewoon los te maken of moet je dat uitboren? Want dadelijk boor ik het uit en past het niet. :D

Dus mijn vraag, is dat pennetje gewoon los te maken van het origineel of is het boren?
 
Even een snel vraagje, daar weten jullie wel antwoord op!

Voor mijn KTM 950 SM van 2007 wil ik het uiteinde van het schakelpedaaltje vervangen met zo'n mooi CNC gefreesd oranje eindstuk. Die zijn wat groter en vind ik wat fijner.

Bijvoorbeeld zo eentje:
[afbeelding]

Op dat plaatje zie je dat er een pennetje bij zit met een clipje, maar op mijn KTM lijkt dat originele eindstukje vast te zitten met een soort van platgeslagen pen/popnagel. Is dat gewoon los te maken of moet je dat uitboren? Want dadelijk boor ik het uit en past het niet. :D

Dus mijn vraag, is dat pennetje gewoon los te maken van het origineel of is het boren?

even kop eraf boren, je kunt ook de schakelpook even loshalen, dan kun je het beter bekijken...als het een origineel KTM onderdeel is zal het wel passen, de lengte kun je in elk geval opmeten...
 
Jij reed toch eerst op een 1290 superduke?? Vanwaar die overstap? Logisch vind ik dat in ieder geval niet...

Tot je er mee gaat rijden... De adventure is ook gewoon een scheurijzer. Enige nadeel vind ik het uiterlijk. De Superduke inleveren gaat daarom ook niet helemaal zonder tegenzin.
Om me uit te leven heb ik een Kawasaki ZX6R (circuitfiets). Verder maak ik vooral woon-werk en vakantie kilometers, en met dochter achterop, dus vandaar.
 
Tot je er mee gaat rijden... De adventure is ook gewoon een scheurijzer. Enige nadeel vind ik het uiterlijk. De Superduke inleveren gaat daarom ook niet helemaal zonder tegenzin.
Om me uit te leven heb ik een Kawasaki ZX6R (circuitfiets). Verder maak ik vooral woon-werk en vakantie kilometers, en met dochter achterop, dus vandaar.

Als ik dat zo lees, denk ik dat je geen spijt gaat krijgen. Looks zijn belangrijk, het is immers hobby. Je hebt er echter alleen iets aan wanneer je er naast staat. En dat is nu juist het punt; je koopt zo'n ding om er op te rijden.
 
Laatst bewerkt:
Weer een spannend avontuur in New Zealand met Chris Birch natuurlijk :]

"SNEAK PEAK FOR 8 HOURS KTM NEW ZEALAND Adventure Rallye Coast to Coast"


full
 
Ben ingelogd op Youtube maar krijg de melding: "video niet beschikbaar"

Das jammer, ik krijg nu ook deze melding en kan hem ook niet meer terug vinden. Misschien tijdelijk verwijderd ;(

De korte versie "preview" staat er nog wel op :
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan