Kleuren stroomschema Gixxer 1100 1989!! Helluuuupp

Bad fighters

Rookie
27 aug 2015
3
0
Geffen
Hallo mensen,

Ik ben hier nieuw dus ik heb maar even een nieuw topic gemaakt want kon het zelf niet zo snel vinden omdat ik het niet echt begrijp.
Zal me even in het kort voorstellen,
Ik ben Nick 26jaar en hobby's zijn voornamelijk motoren, vechtsporten en vrouwen :P
Ben 7jaar als beroep RVS tig lasser,
Ik ben bezig met de mooiste streetfighter te bouwen van Nederland (dat is mijn streven) van een gsxr 750 uit '88!
Maar wat ik hier kom doen is voornamelijk hulp vragen voor het elektrische gedeelte omdat dat niet echt mijn vak is..
Ik heb een stroomschema nodig van een gsxr 1100 van 1989 1990 graag wel in kleur, want zwart-wit heb ik zelf al waar ik geen drol van snap..
Waarom een schema van een Gixxer 1100 uit '89?? Omdat ik er een benzine tank op heb gezet van een 91'er waar een benzine meter opzit
En vanaf 1989 schijnt in de schema de benzine meter in voorkomen zo doende!!

Dus wie kan mijn helpen met een schema van een 1100 uit 1989 in kleur, of een zelf gemaakte schema die duidelijk te lezen is..

Alvast bedankt :W :W
 
Laatst bewerkt:
0709colorUS.jpg


2e hit in google ook gewoon :)
 
Laatst bewerkt:
Plaats die zw/w eens hier in eens hier of mail me die naar boomhutjes@hotmail.com
Voor een krat bier kleur ik hem wel in in pdf formaat.

Blijkbaar is iemand sneller dan ik
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Bedankt mensen voor de snelle reactie..
Voor een krat bier moet je altijd snel onderhandelen hahaa
Ik heb ergens een foto van die zw/w schema op me telefoon staan, dus zal hèm zo posten anders morgen..
Nu kan ik gelukkig me motor verder bouwen!! 😋

Gr
 
Nu ik het eerste stuk tekst nogmaals lees blijkt het dus een GSXR 750 uit 88.
Dat je per ongeluk een tank vindt van een 1100; is het schema vd 750 '88 aanpassen!

Wat je wel voortaan niet erbij moet zetten is Hellup of help, dat klinkt niet lekker want iedereen zoekt hier hulp. Ook ik.
*O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan