Motorrijles: Kletsen over lessen #12, 'lessend A1/A2 feit!'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb 4 december mijn AVD examen.. Nu al zenuwachtig.. Zeker omdat ik ivm werk alleen savonds of zaterdags les.. En examen is doordeweeks om 9.50.. verkeer is dat geheel anders..
 
Ik heb 4 december mijn AVD examen.. Nu al zenuwachtig.. Zeker omdat ik ivm werk alleen savonds of zaterdags les.. En examen is doordeweeks om 9.50.. verkeer is dat geheel anders..

Nergens zorgen om maken. Je kan toch rijden of niet? :) Gewoon lekker rijden zoals in de lessen.

Het tijdstip zelf maakt niet uit lijkt mij.
Je hebt genoeg debielen die het voor je kunnen verzieken.

Ik heb zelf ook altijd rond spitsuur gelest en rond 11:00 sochtends afgereden.
 
Ik heb 4 december mijn AVD examen.. Nu al zenuwachtig.. Zeker omdat ik ivm werk alleen savonds of zaterdags les.. En examen is doordeweeks om 9.50.. verkeer is dat geheel anders..


Mooie tijd hoor.. Lekker na de spits en op een vrijdag ("minder verkeer")

Geen zorgen maken, komt goed !!

Mijn instructeur zette altijd bij iedereen de avd na de spitsuren en niet te laat in de middag om niet zoveel last te hebben van het drukke verkeer. Iets met minder kans op fouten.

Maarja als je in spijkenisse moet afrijden, is dat wel beter. A15 bij de botlektunnel en omstreken altijd dikke pret. Daar wil je met je avd-examen ook niet in terecht komen tijdens spitsuren. :+
 
Mooie tijd hoor.. Lekker na de spits en op een vrijdag ("minder verkeer")

Geen zorgen maken, komt goed !!

Mijn instructeur zette altijd bij iedereen de avd na de spitsuren en niet te laat in de middag om niet zoveel last te hebben van het drukke verkeer. Iets met minder kans op fouten.

Maarja als je in spijkenisse moet afrijden, is dat wel beter. A15 bij de botlektunnel en omstreken altijd dikke pret. Daar wil je met je avd-examen ook niet in terecht komen tijdens spitsuren. :+

Moet afrijden in Rotterdam, is daar meestal wel redelijk wat verkeer ongeacht t tijdstip, alleen heb nog nooit echt file gereden met de motor..

Ga wel morgen kijken voor een nieuwe motor die ik voor 750 euro goedkoper kan kopen dan normaal ivm een annulering.. Kawasaki z300 :)
 
Moet afrijden in Rotterdam, is daar meestal wel redelijk wat verkeer ongeacht t tijdstip, alleen heb nog nooit echt file gereden met de motor..

Ga wel morgen kijken voor een nieuwe motor die ik voor 750 euro goedkoper kan kopen dan normaal ivm een annulering.. Kawasaki z300 :)

Voor je examen zal dat dan gewoon worden aansluiten. Zal niet worden gewaardeerd om ertussendoor te glippen. Naja het gaat wel lukken joh. Je kan maar gewend zijn aan die drukte. succes !
 
Moet afrijden in Rotterdam, is daar meestal wel redelijk wat verkeer ongeacht t tijdstip, alleen heb nog nooit echt file gereden met de motor..

Ga wel morgen kijken voor een nieuwe motor die ik voor 750 euro goedkoper kan kopen dan normaal ivm een annulering.. Kawasaki z300 :)

Ze zullen je niet in de file laten rijden: gaat allemaal van de tijd af dus proberen ze dat heus te voorkomen.
 
Ik moest ook avd afrijden om 9:50 , in utrecht. Had wel het idee dat ze me enigzins om de drukte heen probeerden te leiden... Mooie tijd om af te rijden hoor ! ergste drukte is al geweest dan. Ben wel benieuwd wat voor motoren jullie allemaal willen kopen als je afgereden bent. Ikzelf ben aan t sparen voor een suzuki gsx-r 600/750 modeljaar 2001 - 2004 ...
 
Ik ga volgende week kijken voor een zx 6r 🎉🎊

Je bent ongeveer een half uur bezig met afrijden, denk niet dat je daarvan 80% in de file gaat staan.
 
Ben wel benieuwd wat voor motoren jullie allemaal willen kopen als je afgereden bent.

Ik heb mijn motor al sinds maart in de schuur staan, een Honda CB600 Hornet uit 2001
full


Gelukkig kan mijn vriend hem zo af en toe uitlaten, anders verpietert hij maar in de schuur
 
Na het behalen van mijn AVB voor de A2 heb ik een Ducati superSport 600 gekocht,
Foto volgt nog deze zal ik vandaag even uploaden :9
 
Gelukkig mag ik direct voor A gaan; ben de leeftijd van 24 al ietsiepietsie voorbij :P

ah, srry. al een aardige tijd niet meer gevolgd hier:P
ik heb als eerste motor ook een hornet gehad(2000)
ook nu ik er al een tijdje een moto morini corsaro naast heb rij ik nog met heel veel plezier op mijn oude hornetje:P
 
En ook wij gaan voor afrijden. Alleen had de website van het CBR vermoedelijk een fehler: capaciteit inkopen én een examen inboeken kon beide vanaf 4/1. Edwin gaat elke dag kijken en belt me als een plek is.
 
Wat een vet ding :) niet duur in onderhoud ??

Zeker een vet ding, maar ik vind dat een hobby ook wel wat mag kosten.
En ik heb het geluk dat ik zelf technicus ben en bijna alles zelf kan en ook leuk vindt om te doen,
Kleppen kan ik dan weer niet maar gelukkig is dat plus riemen en olie net gedaan. ;)

Heb liever iets waar ik elke keer met een onbeschrijfelijk gevoel van af kom,
de levendigheid, Italian looks en die awesome soundtrack :9~
 
Laatst bewerkt:
Ben wel benieuwd wat voor motoren jullie allemaal willen kopen als je afgereden bent. Ikzelf ben aan t sparen voor een suzuki gsx-r 600/750 modeljaar 2001 - 2004 ...

Ik denk Yamaha FZX 700/750. Ik vind naked erg vet, en deze heeft een mooie mix tussen stoer chroom en moderne looks, en is niet a la HD of Vmax over de top. Vanaf dat ik deze motor zag vond ik geen andere zo mooi... :9~ (waar is de verliefd kijkende emoticon?)
 
Ik moest ook avd afrijden om 9:50 , in utrecht. Had wel het idee dat ze me enigzins om de drukte heen probeerden te leiden... Mooie tijd om af te rijden hoor ! ergste drukte is al geweest dan. Ben wel benieuwd wat voor motoren jullie allemaal willen kopen als je afgereden bent. Ikzelf ben aan t sparen voor een suzuki gsx-r 600/750 modeljaar 2001 - 2004 ...

Kawasaki Z300 :)

Zaterdag gekocht, word a.s vr of za geleverd! :} :}
 
Mooi ding Yalmarr. Hoe oud is ie? Ik ben nog druk lessende (avb), dus ik heb nog geen concrete motor op het oog. Ik vind sportieve toermotoren mooi (honda cbf1000 oid)

Ik koop het helemaal nieuw, woon nu nog thuis dus nu heb ik het geld er nog voor. :)

Ik mag helaas niet meer als 35kw dus de keuze is wel beperkt voor mij, al heb ik niks aan te merken op de Z300, kan niet wachten tot ik kan rijden! :]

Ook een mooie motor hoor die CBF1000, maar zulke modelen zijn er weinig op 35kw :9
 
Aanstaande vrijdag AVD examen voor A2. Heb zelf nu 2 jaar A1. Ik lees hier en daar over bijzondere verrichtingen die je tijdens je AVD examen moet doen als je van A1 af komt. Iemand ervaringen hier mee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan