accu verkeerd aangesloten

toontjedelaat

Rookie
3 okt 2015
3
0
Hallo,

Ik heb sinds vorige week een Honda vt500 ascot aangeschaft.
Er zat geen accu in , dus die heb ik een aangeschaft.Nu heb ik per ongeluk de polen omgekeerd en doet de motor helemaal niks.
aangezien ik een leek ben heb ik geen flauw idee waar ik moet zoeken om dit op te lossen.
Ik hoorde wel een klap uit de accubak dus ik vermoedt dat er iets doorgebrand is.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen, of heeft iemand zowieso verstand van dit model.

bvd, Toon
 
Controleer al je zekeringen eens eerst de hoofdzekering en dan de rest.
Vaak als je het zadel er af haalt zie je daar wel het één en ander aan zekeringen zitten
 
Nee sorry , ik zei al ik ben wat dat betreft een leek.
Heb alle zekeringen die op het stuur zitten vervangen maar hij doet nog steeds nik.
Nu ben ik op zoek naar de hoofdzekering maar heb geen flauw idee waar ik moet zoeken en ook belangrijk hoe die eruit ziet
 
Nee sorry , ik zei al ik ben wat dat betreft een leek.
Heb alle zekeringen die op het stuur zitten vervangen maar hij doet nog steeds nik.
Nu ben ik op zoek naar de hoofdzekering maar heb geen flauw idee waar ik moet zoeken en ook belangrijk hoe die eruit ziet
Bij mijn vorige honda's zaten deze onder het zadel ergens alleen ?
Volg eens de plus kabel deze zou bij een hoofd fuse uitkomen.
moet wel er wel bij zeggen dat ik even bij een ander diagram van een motor moest kijken wel een honda :P
Maar volg de pluskabel maar eens misschien dat je dan bij de hoofd zekering uitkomt
 
Inderdaad als je de pluskabel volgt kom je bij de hoofdzekering uit en deze was inderdaad doorgebrand.
Ik heb even een noodoplossing gemaakt om te kijken of dit het probleem was en hij starte meteen.
Morgen even een nieuwe halen en klaar.
Iedereen bedankt voor de goede raad en de tips !!
 
Terug
Bovenaan Onderaan