Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

Bij Wikipedia tel ik al 8 gehuchten met maar 11 inwoners in 2002. Daarvan maar 2 in een regio die grenst aan Oostenrijk. Dat gebied is nog redelijk dicht bevolkt waardoor je op minder dan 5 km alweer een gehucht of een dorp hebt.

Dan de soort wegen aldaar waar SV is geweest:
1 - halfverhard, steenslag
2 - asfalt zonder bermpaaltjes
3 - asfalt en evt. bermpaaltjes
4 - asfalt met middenstreep en evt. bermpaaltjes
en dan heb je de snelwegen en autobanen nog.

Er moet gezocht naar een haarspeldbocht in een weg uit categorie 3.
 
Laatst bewerkt:
Ik had dus Govce en Podporezen gevonden als gehuchten met maar 11 inwoners en beide gelegen in de regio Gorenjska, grenzend aan Oostenrijk, waarbij de laatste dus het bedoelde gehucht is binnen 5 km.

Maar ik had een meer in de bossen gelegen locatie in beeld.
 
Bij deze weer eentje van mijn kant dan maar weer... rarara

nPtdGEf.jpg
 
Op de achtergrond zie iets wat mij op een grote stad lijkt (flats?). Op het bord ook de aanduiding van een snelweg (rode rechthoek met wegnummer).

Veel verder kom ik nu niet, en als ik vaker kijk ben ik ook niet zeker van die grote stad. :?
 
Iets anders groots, groter dan een stad. En het is geen snelweg. En waarom zou ik hier gestopt zijn... Velen van jullie zijn hier ook geweest!
 
Ik kom er ook niet uit. Korte plaatsnaam bovenaan het bord, Gap? Besneeuwde bergen op de achtergrond, kan op zich overal rondom de Alpen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Dan moet het hier zijn. Sisteron.

Dat daar een rotonde moest liggen en dat op dat bord ook de richting naar een snelweg (A51) aangegeven was klopt dus wel. Ook dat ik er wel geweest ben overigens. :P Maar Gap had ik er niet uit gehaald dacht dat het minstens een plaatsnaam met 4 letter moest zijn.

full
 
Laatst bewerkt:
Goed geraden Nosmo en die Manghen... was natuurlijk té makkelijk na er een behoorlijk eental keer geweest te zijn (en op de top bij het kruis even stoppen).
 
Rechtsklik op het plaatje en laat Google naar de afbeelding zoeken :}

Je krijgt wel 20 keer hetzelfde plaatje te zien *O* Passo di Manghen|: Manghenpas - Wikipedia



Dat ie zo makkelijk was had ik nu ook weer niet gedacht. -O- Maar inderdaad vanaf die positie wordt heel vaak die foto genomen dus de kans dat met Google afbeeldingen zoeken hij gevonden wordt was wel groot. :Y

Had ik ff moeten testen. :P
 
Laatst bewerkt:
Kom maar op Jaap met een nieuwe. Qua moeilijkheid iets tussen die van mij en David in. ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan