Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

Ik noem het vooral geitenpad vanwege het gedoe rondom de Tour en omdat er voor gewaarschuwd was tijdens mijn Horizon vakantie. Toen ik m daadwerkelijk reed vond ik het zelf inderdaad meevallen, erg goed te doen. Alleen niet volle pin door die afwateringsgeulen knallen natuurlijk :+

Moet zo weg, wie een goede foto heeft mag zich vrij voelen die te plaatsen.
 
Oke, dan doe ik er nog eentje. Op SV ook te zien vanaf de wal.


full
 
Is ie te moeilijk jongens?

David is er dicht bij met de meren van Italië. Op maps zie je dan een handvol veerponten over de grote meren lopen. Even met SV bij de aanlegsteigers kijken en bingo.
 
Pfff gewoon het Gardameer (de enige die ik niet bekeken had): Google Maps
Toen ik daar was in 2005 aan deze kant wilde ik hier zo snel mogelijk weg. Filerijden in de hitte in mei tussen de opblaaskrokodillen. De weggetjes aan de andere kant had ik dit jaar op de planning staan, maar daar was het toen echt pisweer en besloten we maar naar de UK te gaan dat weekend omdat het daar wel droog was.
 
Laatst bewerkt:
Na je opmerking vrijdag over de Italiaanse meren dacht ik dat je hem zo gevonden zou hebben. Die was namelijk "spot on".

Langs de meren rijden zal inderdaad wel in de file zijn. Wij kwamen over de Monte Baldo daar bij de pont. Aan de overzijde via de sp9 overgestoken naar Lago d'Idro. Die sp9 is ook leuk sturen en geen last van files. :Y
 
Laatst bewerkt:
Niet alleen de Italiaanse meren hebben dat hoor, moet je in de zomer eens een rondje om het meer van Annecy rijden. Ben je lopend nog sneller en heb je het ook een stuk minder heet...
 
Je was er inderdaad snel bij.. had gehoopt dat een hoop mensen zich zouden vergissen en een andere zouden noemen. De Gorges de Nan zijn de minst bekende daar in de omgeving maar o zo vet!
 
Je was er inderdaad snel bij.. had gehoopt dat een hoop mensen zich zouden vergissen en een andere zouden noemen. De Gorges de Nan zijn de minst bekende daar in de omgeving maar o zo vet!

Inderdaad, de bekendste zal daar wel Combe Laval zijn, die hebben we wel gereden overigens. Nan dus niet en dat is jammer, gemiste kans. Moeten nog maar eens terug dan. Ook geen straf. ;)

Van die "Most beautiful balcony roads in France" heb ik er in de Alpen al wat gehad, maar nog lang niet allemaal.

Lijkt me leuk om ze als een soort Bucketlist allemaal gereden te hebben. Op het plaatje hieronder staan ze allemaal.

Of ze allemaal achter elkaar in een vakantie te rijden. Eens kijken of dat te doen is zonder die op Corsica dan. Zal toch een heel ritje worden schat ik zo. :P




full
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad maar dit is niet de vogezen dus. Dat was je vraag toch? Wielerronde gedenkteken had je dus zelf ook al aan gedacht. :t
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan