Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

Zo dat is inderdaad minder weer. Bij ons was het toen alleen maar fris, graadje of 4. Maar het ligt daar ook bijna op 2600 meter. Top is ietsjes verder. Leuke oude inrichting daarbinnen. Kacheltje aan. :t

full
 
Ik gok op de Col de la Forclaz, bij het meer van Annecy. Bij dat restaurant waar ze ook zo'n helling voor parapenten hebben.

Edit: Hoewel.... als ik die bovenste foto zie dan weer niet.
 
Laatst bewerkt:
Als je foto met het uitzicht laat opzoeken door Google komt deze met lake Garda als suggestie.

Dat klopt ook, kijk maar: Cycling tour of Monte Baldo

Ik kan alleen de juiste plek van het terras niet vinden omdat SV maar sporadisch daar is geweest.

Dus in de buurt van Monte Baldo bij het Gardameer. Om precies te zijn: Bocca di Navene.

En een enkel plaatje van het bewuste terras: Google Maps *O*
 
Laatst bewerkt:
Als je foto met het uitzicht laat opzoeken door Google komt deze met lake Garda als suggestie.

Dat klopt ook, kijk maar: Cycling tour of Monte Baldo

Ik kan alleen de juiste plek van het terras niet vinden omdat SV maar sporadisch daar is geweest.

Dus in de buurt van Monte Baldo bij het Gardameer. Om precies te zijn: Bocca di Navene.

En een enkel plaatje van het bewuste terras: Google Maps *O*

Goed gevonden Jaap. :} Na plaatsen zag ik pas dat net daar SV niet in de straat was geweest, alleen een plaatje op het terras.
 
Gardameer was al heel snel gevonden. Dan met prikken op SV de plaats tegenover die kale wand opzoeken en daar dan SV of een foto proberen *O*

Maar nu moet mijn kerkje nog gevonden worden.

gardameer zat ik ook maar eerst aan de verkeerde kant.

Kerkje moet nog even wachten,
eerst onze zoon het kaartspelletje pesten leren })
 
Nee, wel Frankrijk. Juist de omgeving/natuur/rotsen zou hem moeten verraden als je er geweest bent. Het meest karakteristieke van deze col staat er net niet op eigenlijk.

Hij is ook boven de 2000 m
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan