Bugs, features en andere zachte waren

Waarom krijg ik verticale banners bovenaan mijn pagina? Beetje reclame ok, maar dit is gruwelijk irritant. Ik moet eerst een complete pagina naar beneden scrollen voor ik iets zie. Dat kan niet de bedoeling zijn lijkt me....
 
Het ziet er bij mij als volgt uit:
full

De tekst past er wel op, maar is niet te lezen zo klein. Als je het vergroot past het niet meer in het scherm en moet je dus links - rechts scrollen per regel, heel irritant.

Bij de andere topics is de tekst groot genoeg om te lezen dus hoef je niet te vergroten...
 
Hoe groot kan een avatar zijn? Keek net bij een gebruiker in het profiel en viel me op dat z'n plaatje zo groot was. Bleek ruim 2000 x 2000 geschaald naar 60x60.

Of ligt het alleen aan de kb's en gaat het in dit geval omdat het een vrij eenvoudige afbeelding is? Ondanks formaat namelijk maar 76,4 kb.
 
regelt google niet dat die ads niet afgestemd worden op je internet history? :+

~[edit duderuud] Jep...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hm. Ik ontvang al tijden geen notificaties meer per email, dit werkte eerder wel en mijn notificatie-overzicht geeft aan dat de notificatie welke ik verwacht wel gewoon aan staat...

Hoe moeilijk is een spamfilter nu werkelijk... :$
 
Laatst bewerkt:
Aan de heren developers: Is het misschien mogelijk om in de nieuwe (huidige) lay-out een andere manier te verzinnen om de Topic-Starter pér threat op een andere manier aan te duiden?

Het is nu al zo dat het lettertype waarmee dat aangeduid wordt een andere opmaak heeft (bold) maar écht duidelijk is dat niet, zeker niet op mobiele devices. Misschien een idee om er ook een andere kleur voor te gebruiken, nét zoals dat bij moderators/administrators nu al gebeurd? Groen voor de TS bijvoorbeeld.... De kleur groen is als lay-out / stijl nu toch al niet meer bruikbaar :+
 
Laatst bewerkt:
goedendag allemaal,

het hoeft niet aan het motor-forum te liggen, maar de afgelopen 2 keer kwam er onderin het scherm een cookie melding en moest ik opnieuw inloggen.
dit gebeurde alleen op de win10 laptop, andere laptop op andere lokatie heb ik het niet bij gehad, alsook de win7 desktop die op een andere router zit als de win10 laptop met trek in cookies..

en nu ? ;)
 
Zorg er voor dat je cookies niet gewist worden ;)

Meestal een plugin van je browser of een overijverige virusscanner.
 
volgens mij is het bij de laatste windows update, of de laptop is traag en probeer ik al een browser te openen voordat ik automatisch ingelogd word, bij van alles en nog wat.

niet MF gerelateerd heb ik al wel gemerkt :)
 
Over Motormeuk;
Ik zie in de code dat 'allowfullscreen' wordt genoemd, maar full screen via Motormeuk een YT-filmpje kijken? Dat lukt niet.
 
net twee foto,s via ipad in documentenlijst gezet nu zie ik dat ze gedraaid staan hoe kan dit ?

en kan ik ze terugdraaien .
 
Sinds safari een update heeft gehad werkt motormeuk niet meer op mijn macbook. Motormeuk lijkt flash te forceren om video's af te spelen, maar safari kan daar niet goed mee overweg. Hopelijk kan dit worden opgelost.
 
Laatst bewerkt:
Over Motormeuk;
Ik zie in de code dat 'allowfullscreen' wordt genoemd, maar full screen via Motormeuk een YT-filmpje kijken? Dat lukt niet.
Sinds safari een update heeft gehad werkt motormeuk niet meer op mijn macbook. Motormeuk lijkt flash te forceren om video's af te spelen, maar safari kan daar niet goed mee overweg. Hopelijk kan dit worden opgelost.
Ik heb een paar fixes voor YouTube gemaakt waardoor dit als het goed is weer moet werken. :)
 
Ik krijg een virusmelding bij het topic "De Mooiste Actrices".


Deceptive site ahead

Attackers on flipbeans.com may trick you into doing something dangerous like installing software or revealing your personal information (for example, passwords, phone numbers, or credit cards).
Automatically report details
 
Terug
Bovenaan Onderaan