Bugs, features en andere zachte waren

als ik mf aanklik en wel xtz 75o dan komt dat,maar ga ik naar een ander item op mf dan komt ali express in beeld, byzonder irritant,hoe komt dit en het is sinds kort een week of zo
 
Wens: een duim omhoog smiley:
dux-blij_thumb-up.gif


Nu is er alleen de :} maar zo ver wil ik niet altijd gaan ;)
 
als ik mf aanklik en wel xtz 75o dan komt dat,maar ga ik naar een ander item op mf dan komt ali express in beeld, byzonder irritant,hoe komt dit en het is sinds kort een week of zo

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld maar het lijkt er op dat je pc bestemt is met adware.
Installeer eens Hitman Pro om je pc op te schonen.
 
Wens: een duim omlaag smiley:
Nu is er alleen de -O- ;( :z :') :N :X B| maar zo ver wil ik niet altijd gaan ;)
 
Weet niet of er voor advertenties een ander topic is. Maar bij deze een opmerking: Heb sinds een paar maanden Addblocker Plus weer verwijderd en zie nu daarom weer een aantal motor gerelateerde advertenties waar ik geen problemen mee heb. Maar daarentegen ook advertenties met audio, waar ik me groen en geel aan erger. Zoals momenteel de advertentie van de Bijenkorf. Er zal vast een manier zijn om die audio uit te schakelen. Maar vraag me serieus af of het de bedoeling is dat je ongevraagd (te hard) geluid op je af krijgt via welke advertentie dan ook?
 
Hoe komt het dat alle topics automatisch op "gelezen" springen als ik ca 10 min op het forum aan het rondneuzen en lezen ben?
Dat is behoorlijk irritant.
 
Hoe komt het dat alle topics automatisch op "gelezen" springen als ik ca 10 min op het forum aan het rondneuzen en lezen ben?
Dat is behoorlijk irritant.
Dat is al jaren zo.....
Ik werk er omheen door eerst alle favorieten en alle nieuwe interessante topics die ik wil lezen allemaal met hun eigen venster open te zetten. En dan scan ik topic voor topic. De nieuwe posts blijven dan wel blauw vanaf jouw vorige bezoek.
 
Dat is idd een goede work-around, maar wel vreemd dat het nodig is. Ik heb dit bij geen enkel ander forum.
 
Ben ik de enige die gisteren last het met het forum? De boel liep constant vast zowel in Chrome als in Firefox. Ik kon de hoofdpagina openen, dan nog een sub, bijvoorbeeld algemene motorpraat, en als ik dan naar een onderwerp wilde gaan hing de boel vast. Andere tabs waar ik andere webpagina's open had werkten wel gewoon.
 
Ben ik de enige die gisteren last het met het forum? De boel liep constant vast zowel in Chrome als in Firefox. Ik kon de hoofdpagina openen, dan nog een sub, bijvoorbeeld algemene motorpraat, en als ik dan naar een onderwerp wilde gaan hing de boel vast. Andere tabs waar ik andere webpagina's open had werkten wel gewoon.

Nergens last van gehad vanaf de 9e 17:00 tot nu.
 
Kan iemand mij vertellen hoe ik prive berichten naar de prullenbak verplaats en bovendien hoe ik de prullenbak leeg :?
 
Kan iemand mij vertellen hoe ik prive berichten naar de prullenbak verplaats en bovendien hoe ik de prullenbak leeg :?

Berichten naar de prullenbak zetten gaat alleen pér bericht dus: Bericht openen en vervolgens onderin zeggen dat 't huidige / openstaande bericht moet worden verplaatst naar de prullenbak.

De prullenbak leeg maken is onmogelijk, dus eigenlijk schoon je alleen je lijstje op én zorg je er voor dat er geen notificaties meer binnen kunnen komen aangaande die berichten.
 
Berichten naar de prullenbak zetten gaat alleen pér bericht dus: Bericht openen en vervolgens onderin zeggen dat 't huidige / openstaande bericht moet worden verplaatst naar de prullenbak.

De prullenbak leeg maken is onmogelijk, dus eigenlijk schoon je alleen je lijstje op én zorg je er voor dat er geen notificaties meer binnen kunnen komen aangaande die berichten.

Ik meende dat ik in het verleden ook een discussie (lijst van berichten tussen mij en een ander) kon verplaatsen. Maar dat kan dus niet meer.
gevonden! :+

Bedankt voor je reactie!
 
Laatst bewerkt:
Het komt nog wel eens voor dat een buitenstaander zich aanmeldt met een nieuwgestart topic ergens waar het niet hoort.
Vervolgens komt er een moderator en die verplaatst het topic naar een afdeling waar het beter past.

Ik stel me voor dat het dan lastig terug te vinden is, wellicht denkt de nieuweling dat het hele topic verwijderd is en die reageert daarna natuurlijk nooit meer (zoals onlangs nog nieuwe gebruiker "Ilker").

Zou het een idee zijn om bij het verplaatsen van een topic op de oude plek de titel te laten staan met een link naar de nieuwe plek ?
Dan kan ook iemand die onbekend is met het forum het geplaatste topic eenvoudig terugvinden.

Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Ja, goed idee! Alleen lastig te doen met de huidige software, want je wil ook dat die verwijzingen op een gegeven moment verdwijnen. Anders wordt het heel druk met allerlei verwijzingen in bepaalde subfora.

We zijn heel druk bezig momenteel met de selectie van nieuwe forumsoftware, van één pakket weet ik iig zeker dat deze functie wordt ondersteund, van het andere weet ik het niet zeker.
 
Een andere mogelijkheid zou kunnen zijn alleen de topicstarter een melding te geven dat zijn topic is verplaatst, en waar naartoe; liefst met een link er naartoe. Die zou je kunnen laten verdwijnen nadat ie is aangeklikt.

Dat moet zo'n nieuwe gebruiker dan wel echt opvallen, bijvoorbeeld zoals voorheen een Personal Mail werd aangekondigd.
 
het lukt mij niet om een topic te plaatsen
als ik de tekst aanmaak en dan een forum kies is het beeld weg, maar ik zie mijn onderwerp nergens voorbijkomen
 
het lukt mij niet om een topic te plaatsen
als ik de tekst aanmaak en dan een forum kies is het beeld weg, maar ik zie mijn onderwerp nergens voorbijkomen


li. onderin staat nieuw onderwerp , daar starten dan moet t lukken
 
Het is verdacht (zeg maar onmeetbaar) stil rond de nieuwe forumsoftware. Zit er een update aan te komen in het komende (2017) jaar, of is de ETA nog steeds ergens tussen nu en 2050? :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan