Yamaha MT-10

ahha, deze is knotsgek en lijkt wel dezelfde fiets (kenteken komt ook overeen):

In ieder geval goed ingereden, moet zo'n fiets kunnen hebben en zo te lezen geeft van Meel dat ook netjes aan. Er hangt wel een paar duizend euro aan accessoires aan (bijna een Tracer, nu nog een grotere tank).
 
Laatst bewerkt:
Vraagje ,
Wie is er volledig verzekerd incl. accessoires .
En heeft een klasse 2 moeten laten installeren .

(hoe ,wie , wat ,en waar dus :+ )

Mvg Paul :W
 
Iemand bekend met een scorpio uitlaat voor mt10..gaat ff niet over mooi of niet mooi..maar hoe t klinkt.

Grt Ell
full
 
Laatst bewerkt:
Vraagje ,
Wie is er volledig verzekerd incl. accessoires .
En heeft een klasse 2 moeten laten installeren .

(hoe ,wie , wat ,en waar dus :+ )

Mvg Paul :W

Bij mij was de grens voor een alarm of 2x art €15000. Accessoires dus uit verzekering gelaten. Je kunt al niet 1 art4 slot meenemen :) , en ik hou niet zo van die alarmen die op ieder willekeurig moment moeilijk kunnen gaan doen.
 
Vraagje ,
Wie is er volledig verzekerd incl. accessoires .
En heeft een klasse 2 moeten laten installeren .

(hoe ,wie , wat ,en waar dus :+ )

Mvg Paul :W


Bij mij gaven ze eerst wel aan dat dit nodig was, maar uiteindelijk bleek de standaard Yamaha startonderbreker ook aan de eisen te voldoen. Dus alles volledig kunnen verzekeren zonder klasse 2. Dit was overigens bij Interpolis.
 
Bij mij gaven ze eerst wel aan dat dit nodig was, maar uiteindelijk bleek de standaard Yamaha startonderbreker ook aan de eisen te voldoen. Dus alles volledig kunnen verzekeren zonder klasse 2. Dit was overigens bij Interpolis.

Waarschijnlijk ben je dan ná mij gekomen. Ik was de eerste met zo'n brommer en heb er dus wel een Class-2 alarm op mogen laten bouwen ;)
 
Vandaag de "sc" blokken van Brembo gemonteerd (alleen voor). Dat zou zowel het rem gevoel als de rem prestaties aanzienlijk moeten verbeteren. We gaan het zien als er weer op een fatsoenlijke manier gereden kan worden.

Gaat er nog iemand naar motorbeurs Utrecht in februari?
 
Toevallig iemand ervaring met verzekeren bij KNMV ?.

Wil alle mogelijkheden bekijken .

Ik hoor het graag .
 
Toevallig iemand ervaring met verzekeren bij KNMV ?.

Wil alle mogelijkheden bekijken .

Ik hoor het graag .
Lees vooral goed de voorwaarden. KNMV verzekert niet zelf, maar heeft het uitbesteed aan een andere maatschappij. Ik ben - alweer een paar jaar geleden - ooit ook via KNMV verzekerd geweest. Bleek er in de kleine lettertjes te staan dat mijn motor alleen verzekerd was tegen diefstal als-ie in een afgesloten ruimte geparkeerd stond. Laat ik nou geen schuur hebben ...
 
Laatst bewerkt:
Kan iemand mij vertellen of ik met € 860 aan verzekering per jaar goed zit? All risk met aankoopwaarde garantie voor 3 jaar.
 
Kan iemand mij vertellen of ik met € 860 aan verzekering per jaar goed zit? All risk met aankoopwaarde garantie voor 3 jaar.

Moeilijk te zeggen, we kunnen hier niet in jouw portemonnee (én verleden qua verzekeringen) kijken ;)

Ik heb m'n motoren (veelal "SS" machines) altijd nieuw aangeschaft én (slechts) WA+ (=beperk casco) verzekerd oftwel: Je verzekerd dát wat je niet zelf wil betalen ná volledig verlies door diefstal en dergelijke....

Als jij van plan bent om per jaar gemiddeld €700,- aan schade te gaan rijden.....
 
Laatst bewerkt:
Kan iemand mij vertellen of ik met € 860 aan verzekering per jaar goed zit? All risk met aankoopwaarde garantie voor 3 jaar.


Ik neem aan dat je 75 of 80 % noclaim krijgt .
Heb je er een alarm bij moeten nemen ?

Ik denk dat je een gemiddelde premie hebt .
Het geen wat ik nu opgezocht heb is dat zonder alarm duurder uitvalt als met .

Mtérs laten we eens vergelijken , met degene die de zelfde voorwaarde hebben als MT2016 .

Ook met of zonder alarm

Ik ben ook benieuwd want moet hem ook nog afsluiten .
 
Als jij van plan bent om per jaar gemiddeld €700,- aan schade te gaan rijden.....~[/quote]

Een ongeluk zit in een klein hoekje wimmel_1.
En de doorrijders zijn niet van de lucht de laatste jaren .

Dat geeft mij een kriebel bij deze aanschafprijs . en doe het toch ook .
Voor de eerste 3 jaar zeker .

Moet wel zeggen ook al veel motoren gehad te hebben , en ook nooit gedaan .

Maarja je wordt ouder en verstandiger :+ *O* :+
 
Kan iemand mij vertellen of ik met € 860 aan verzekering per jaar goed zit? All risk met aankoopwaarde garantie voor 3 jaar.

Ligt er een beetje aan waar je hem voor verzekerd hebt. Ik betaal 680 voor een all riskverzekerd bedrag van €15000 (dus zonder accessoires) 75% korting en geen alarm nodig
 
Nou ik heb afgelopen week ff gezeten op een MT 10 bij Gebben en hij zit iig heerlijk. Ook ziet hij er in het echt nog mooier uit als op de foto..! :9~
Heb afgesproken dat ik in het voorjaar met goed weer een stukje ga proefrijden, daarna ben ik waarschijnlijk helemaal verkocht!
Dan 4.5 maand op uitzending en als alles goed gaat dan op zoek naar een mooie Night Fluo of blauwe!

Heb nu op de Speed een quickshifter dus die wil ik op de eventuele 10 natuurlijk ook! :}
 
Laatst bewerkt:
Nou ik heb afgelopen week ff gezeten op een MT 10 bij Gebben en hij zit iig heerlijk. Ook ziet hij er in het echt nog mooier uit als op de foto..! :9~
Heb afgesproken dat ik in het voorjaar met goed weer een stukje ga proefrijden, daarna ben ik waarschijnlijk helemaal verkocht!
Dan 4.5 maand op uitzending en als alles goed gaat dan op zoek naar een mooie Night Fluo of blauwe!

Heb nu op de Speed een quickshifter dus die wil ik op de eventuele 10 natuurlijk ook! :}
Op de 2017 is de QS standaard, maar op een 2016 is ie ook zo gemonteerd hoor.
Die QS werkt prima. Het is geen blipper helaas...
 
Op de 2017 is de QS standaard, maar op een 2016 is ie ook zo gemonteerd hoor.
Die QS werkt prima. Het is geen blipper helaas...

Wordt sowieso een 2016 maar de originele Yamaha kost rond de 350, dat ben je ook kwijt voor een Healtech dus valt me echt wel mee.. :)
 
Het wordt volgende week 15 graden, vind het toch nog net te koud, en er ligt nog teveel pekel!

Als hij uit de stalling komt gaat hij toch eerst voor de 1000km beurt, daarna gaat de zaag erin!
 
Het wordt volgende week 15 graden, vind het toch nog net te koud, en er ligt nog teveel pekel!

Als hij uit de stalling komt gaat hij toch eerst voor de 1000km beurt, daarna gaat de zaag erin!
Vijftien graden voelt toch warm aan. _O-
Afgelopen week alle dagen met min vijf onderweg, 25 km A4, en zomerhandschoentjes aan.

Van een enkel ritje op de laatste restjes pekel (vergrootglas) zal er niets te zien zijn.
En anders spuit je regelmatig overal een siliconenlaagje, die gaat er ook weer zo af.

Het is toch ook wel een gebruiksartikel? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan