Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

ik heb een quickshifter op mn SX. icm een PC5. moet zeggen, op mn zx6r liep het allemaal wat soepeler, maar werkt opzich goed. Qua afstelling heb ik hem op 75ms staan. Daar onder gaat hij wat bokken.
 
Dat is normaal mijn z750 doet het zelfde.
Die loopt bij stoplicht met dit weer op tot soms 103 (krijg je als een stoplicht je niet ziet :') )
Zodra je rijd zakt het terug naar rond de 70.

Kortom niks ongewoons. :)

:^ mijn 1000 komt in de zomer niet onder de 90. Hangt natuurlijk ook af van je rijstijl...
 
Goedemorgen,

Wanneer ik nu rijd, heb ik ooit problemen met het zicht achter me in de spiegels. Dit komt niet omdat ik zo breed ben, maar heeft meer met mijn spiegels te maken. Omkijken is niet zo'n probleem, maar om elke keer andersom op de motor te zitten is ook niks. Wat is jullie ervaring met bar-end spiegels?

Lijkt mij dat je dan een beter zicht achter je hebt, omdat deze verder naar de buitenkant zitten en je makkelijker 'om jezelf heen' kan kijken.

En wat voor spul hebben jullie dan? Zie wel het eea op aliexpress, maar vind dit altijd wat sketchy.
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Wanneer ik nu rijd, heb ik ooit problemen met het zicht achter me in de spiegels. Dit komt niet omdat ik zo breed ben, maar heeft meer met mijn spiegels te maken. Omkijken is niet zo'n probleem, maar om elke keer andersom op de motor te zitten is ook niks. Wat is jullie ervaring met bar-end spiegels?

Lijkt mij dat je dan een beter zicht achter je hebt, omdat deze verder naar de buitenkant zitten en je makkelijker 'om jezelf heen' kan kijken.

En wat voor spul hebben jullie dan? Zie wel het eea op aliexpress, maar vind dit altijd wat sketchy.
heb zelf een 750 uit 2005 en heb hier eigenlijk geen last van.
dode hoek houd je altijd wel :)
 
Ik heb zelf dat barracuda setje (te koop hint hint) maar ik gebruik ze heel weinig doordat ik juist gewend ben aan omkijken ondanks dat ik er best goed zicht mee heb
De spiegels die ik nu heb zijn geen standaard spiegels, misschien ook daarom. Ik moet bijna altijd omkijken om fatsoenlijn wat te kunnen zien.
 
De spiegels die ik nu heb zijn geen standaard spiegels, misschien ook daarom. Ik moet bijna altijd omkijken om fatsoenlijn wat te kunnen zien.
Oke, ik heb de originele er op zitten die blijven ook wel heb er goed zicht in.
Is me net wat belangrijke dan of het mooi is of niet.
Niet alle aftermarket spiegels zijn slecht, maar die kleine pisdingen die je wel eens op het forum tegenkomt denk ik ook jij liever dan ik O-)
 
Ja Harrie, tijden veranderen :+
ja straycat tijd veranderd niet alleen het gaat ook nog eens super snel
het is al 7 jaar geleden dat ik mijn motor heb moeten verkopen '(
ik kom ook in de nabije toekomst niet aan motorrijden toe alhoewel ik wel nog alles op motorgebied volg ik vind die nieuwe Zjes heel mooi ik begrijp knutsel niet dat hij overstapt naar suzuki
 
Laatst bewerkt:
Goedendag,
Iemand hier nog originele spiegels te koop van een Z 07-09?
Als ik daarnaar zoek op mp of internet krijg ik alleen imitatie meuk.
Ik heb nu zelf van die spiegeltjes, rond op het uiteinde van mijn stuur, maar zie er te weinig in.
En ik kan niet zo makkelijk de schuurdeur en poortdeur mee in en uit😋
 
Ondertussen de Z nu een week of vier in de schuur. Ben er erg blij mee :Y

Al wat leuke rode Rizoma spulletjes gekocht om de boel wat op te leuken. Heb nog meer rode accessoires in bestelling staan *D

28bxxj9.jpg


2179fl.jpg
 
Is er iemand die voor een z1000 uit 2007 zn uitlaten wil verkopen
Niet de originele want die heb ik al haha

Ben ook op zoek naar bellypan
En duo cover seat
Links foto's en aanbiedingen zijn welkome.
 
Welke dempers
Zitten onder jullie z1000 uit 2007

Foto's en filmpjes zijn welkom
Ook graag specs
Heb een 750 maar heb daar mivv suono onderzitten mooi geluid met DB killer mooi beschaafd geluid.
Zijn er ook voor de 1000.
Zijn denk ik wel vrij prijzig gezien je 2 dempers hebt (als ik me goed herinner).
Betaalde voor 1 demper rond 440 of zo.
Prijzen variëren wel heel erg.
Tussen 440 tot wel 650.
Dit was 2 jaar terug hoe de prijzen nu zijn weet ik niet.


full

full
 
Laatst bewerkt:
Iemand een idee of de Kawasaki z800 zwakke punten of aandachtspunten heeft? Gaat om een 2013 model.
Kon op internet zo snel niks vinden.
 
Vind deze denk ik ter groot
Ik wil denk ik wel jou model maar dan iets kleiner
Weet ook niet of die er wel zijn en van welke merken
Hiervoor had ik een z1000 uit 2004 met laser extreem uitlaten
Was een erg mooi geluid

Heb een 750 maar heb daar mivv suono onderzitten mooi geluid met DB killer mooi beschaafd geluid.
Zijn er ook voor de 1000.
Zijn denk ik wel vrij prijzig gezien je 2 dempers hebt (als ik me goed herinner).
Betaalde voor 1 demper rond 440 of zo.
Prijzen variëren wel heel erg.
Tussen 440 tot wel 650.
Dit was 2 jaar terug hoe de prijzen nu zijn weet ik niet.


[afbeelding]
[afbeelding]
 
Vind deze denk ik ter groot
Ik wil denk ik wel jou model maar dan iets kleiner
Weet ook niet of die er wel zijn en van welke merken
Hiervoor had ik een z1000 uit 2004 met laser extreem uitlaten
Was een erg mooi geluid
Vergeleken met originele valt het mee.
Qua vorm ook beter

Volgens mij is er ook een korte versie weet ik niet zeker, of ze waren aangepast dat kan ook heb het een keer voorbij zien komen.


full

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan