Harley Davidson - episode 16 - American legend

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

IK heb mijn velgen laten poedercoaten en nu hebben ze ook het stuk waar de remschijven op komen meer gepoedercoat.

Weet iemand of dit wat uitmaakt of moet ik dit weer helemaal kaal gaan maken want ik weet dat het bij sportster motoren wel moet!

Alvast bedankt!
 
Tellerset gekocht:


full
 
Hallo,

IK heb mijn velgen laten poedercoaten en nu hebben ze ook het stuk waar de remschijven op komen meer gepoedercoat.

Weet iemand of dit wat uitmaakt of moet ik dit weer helemaal kaal gaan maken want ik weet dat het bij sportster motoren wel moet!

Alvast bedankt!

Als de schijf hierdoor wat verplaatst dan zal het niet lekker passen denk ik zo
 
Hallo,

IK heb mijn velgen laten poedercoaten en nu hebben ze ook het stuk waar de remschijven op komen meer gepoedercoat.

Weet iemand of dit wat uitmaakt of moet ik dit weer helemaal kaal gaan maken want ik weet dat het bij sportster motoren wel moet!

Alvast bedankt!


Helaas, moet vrij van coating zijn.
 
Bij mij zit het er gewoon nog op , geen probleem
Gewoon kijken of de remschijf mooi in het midden van de klauw zit
Je hebt speciale schijven voor een haakse slijper , zien er een beetje uit als blauwe spons
 
Ok bedankt!

En hoe kan ik dat nu het beste en mooiste weg krijgen??
Bedrijf laten doen, die hebben het verkloot.

Los daarvan, de rand insnijden tot waar je t kaal wilt hebben. Daarna afschuren.

Insnijden voorkomt dat er schilfers te ver afbreken.
 
Bij mij zit het er gewoon nog op , geen probleem
Gewoon kijken of de remschijf mooi in het midden van de klauw zit
Je hebt speciale schijven voor een haakse slijper , zien er een beetje uit als blauwe spons

Die 0,1 mm maakt idd geen hol uit. Belangrijker is dat het hele deel vlak is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zo een was ik zinnens om op mijn dyna te zetten , maar het probleem is dat ik graag een km teller had , zit nu met een miles teller , gaat dit lukken of neemt hij automatis de miles over ?
Kan je instellen. Miles of km ook als je bv naar de UK zou gaan voor vakantie.Is elke keer omwisselbaar
 
Kan je instellen. Miles of km ook als je bv naar de UK zou gaan voor vakantie.Is elke keer omwisselbaar

Bij instalatie rekent hij dan gewoon de miles over naar km of doet hij dat als alles gemonteerd staat ?
Ik heb niet dezelfde nodig , iets in die aard , moet op een harley switchback komen , motor heeft 3100 miles
 
Laatst bewerkt:
Bij instalatie rekent hij dan gewoon de miles over naar km of doet hij dat als alles gemonteerd staat ?
Ik heb niet dezelfde nodig , iets in die aard , moet op een harley switchback komen , motor heeft 3100 miles

Voordat je de teller installeerd moet je de data van de oude teller kopieren naar de nieuwe. Klinkt moeilijk maar is niet meer dan een bijgevoegde kabel aansluiten en contact aanzetten. De tellerstand is dan overgezet naar je combinatie teller. Na installatie is het een kwestie van de setup doorlopen. Het wisselen van miles naar km/u kan je zelf doen. Motor op contact zetten en de resetknop 5 sec vast houden. Op die manier wissel je tussen de twee. Net zovaak als dat je wil of als je nodig acht.

360.jpg

360.jpg
 
Laatst bewerkt:
Voordat je de teller installeerd moet je de data van de oude teller kopieren naar de nieuwe. Klinkt moeilijk maar is niet meer dan een bijgevoegde kabel aansluiten en contact aanzetten. De tellerstand is dan overgezet naar je combinatie teller. Na installatie is het een kwestie van de setup doorlopen. Het wisselen van miles naar km/u kan je zelf doen. Motor op contact zetten en de resetknop 5 sec vast houden. Op die manier wissel je tussen de twee. Net zovaak als dat je wil of als je nodig acht.

[afbeelding]
[afbeelding]

Dank je
 
Laatst bewerkt:
even aan de kenners hier ,
is een Dyna rond 2000 beetje betrouwbare motor ?
met in 2014 nieuwe spanners en nokkenas erin gekomen ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan