Regio Haarlem Deel 253 - MFH Wiedergutmachungsschnitzel

Status
Niet open voor verdere reacties.
en te regenen ook. merkte ik ook. op cpz was ik net klaar werkzaamheden tbv de nieuwe kozijnen voor in het nieuwe restaurant boven mikeyes. kozijnen zijn er uit en folie er voor gezet en toen ging het regenen ;)
Ja het ging iets van 1 minuut regenen.

Ben trouwens benieuwd hoe het op cpz eruit gaat zien en het asfalt natuurlijk
 
asfalt is al klaar. word al volop met auto s gereden. alleen vip gedeelte word verbouwd en iets aan tribune.
Hebben ze het iets verbreed? Of is alleen het asfalt gedaan?

Zou trouwens mooi zijn als ze een bankje ofzoiets plaatsen op elke baanpost, als je de hele dag daar moet staan is het wel fijn als je tussendoor ff kan zitten.
 
Hee mannen,

Binnenkort fotoshootje doen van een testmotor en alvast een beetje op zoek naar toffe/stoere locaties zoals verlaten fabriekspanden etc. Ook werfjes zijn altijd leuk. Weet iemand daar ergens zoiets, waar je dan ook nog in kan? (Mooie) graffiti is ook altijd tof.

Thanks alvast!
 
Hee mannen,

Binnenkort fotoshootje doen van een testmotor en alvast een beetje op zoek naar toffe/stoere locaties zoals verlaten fabriekspanden etc. Ook werfjes zijn altijd leuk. Weet iemand daar ergens zoiets, waar je dan ook nog in kan? (Mooie) graffiti is ook altijd tof.

Thanks alvast!

Goede vraag... Misschien het gemaal in de Cruquius? En wellicht is er in de Waarderpolder iets te vinden? Sugar Factory in Halfweg? Verder zou ik het niet direct weten.
 
Hee mannen,

Binnenkort fotoshootje doen van een testmotor en alvast een beetje op zoek naar toffe/stoere locaties zoals verlaten fabriekspanden etc. Ook werfjes zijn altijd leuk. Weet iemand daar ergens zoiets, waar je dan ook nog in kan? (Mooie) graffiti is ook altijd tof.

Thanks alvast!
NDSM eiland amsterdam noord, grafitti genoeg te vinden :Y
 
Laatst bewerkt:
In dat geval zijn de havens in Amsterdam en eventueel de zeesluizen en havens in IJmuiden misschien ook wel geschikte plekken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan