Honda Hornet Forum Deel 21

Zijn er hier mensen met een verhoogd scherm op de CB600s?

Ik ga de motor ook gebruiken voor woon-werk en vind het iets meer uit de wind zitten dan wel fijn.

Wat zijn jullie ervaringen met welk merk scherm?
 
Ik heb een puig opzetruitje op m'n S, ben er blij mee.
Verwacht geen wonderen, maar je zit iets meer uit de wind, prima
 
Ik heb een puig opzetruitje op m'n S, ben er blij mee.
Verwacht geen wonderen, maar je zit iets meer uit de wind, prima

Heb je toevallig een foto?

Iemand trouwebs een idee hoe je de tank afvoer kunt ontstoppen?

Stond laatst bij het tankstation en had bijna een klots water IN de tank omdat het in de tankdop ring blijft staan. Slangetje onder de tank al losgetrokken en die is niet verstopt. Bij mijn CBR was het afvoerkanaal in de tank recht naar beneden maar hij de Hornet volgens mij niet. Ik zat zelf aan perslucht te denken, kijken of ik hem leeg kan spuiten
 
Iemand van hier nog interesse om zijn Hornet 900 goed te laten sturen?

Ik heb nog een Wilbers 641 schokdemper liggen. 5000 km geleden compleet gereviseerd bij TRS Suspension inclusief nieuwe veer.

Nieuw zijn ze niet te betalen, rond de 800 euro met de verstelbare veervoorspanner.

Nu nog niet eens de helft ;)
 
Heb je toevallig een foto?

Iemand trouwebs een idee hoe je de tank afvoer kunt ontstoppen?

Stond laatst bij het tankstation en had bijna een klots water IN de tank omdat het in de tankdop ring blijft staan. Slangetje onder de tank al losgetrokken en die is niet verstopt. Bij mijn CBR was het afvoerkanaal in de tank recht naar beneden maar hij de Hornet volgens mij niet. Ik zat zelf aan perslucht te denken, kijken of ik hem leeg kan spuiten



Met je vraag over de tank kan ik je helaas niet verder helpen.
 
Inmiddels staat de opvolger alweer in de schuur..
Het is uiteindelijk een KTM 990 smt uit 2010 geworden. *D
Echt een heerlijke machine! Totaal verschillend ten opzichte
van de Hornet natuurlijk maar o zo fijn! :Y

Hier even een pica:
[afbeelding]
GAAF! Veel plezier ermee :]
 
Mocht er iemand interesse hebben in een Hornet 600S uit 2002 met 35.000km op de teller, dan hoor ik het graag. UIteindelijk gaat ie toch de deur uit, hoeft niet vandaag of morgen, maar als je iemand weet die er wat mee kan.....shoot! Hoeft niets aan te gebeuren.
 
Zo, tank afvoer is weer open. Vanmiddag even met perslucht door geblazen, kwam een witte meuk uit maar nu loopt het water weer netjes weg.

Toevallig iemand interesse in een aluminium ketting beschermer en een abm stuur? Deze zaten op mijn Hornet bij aankoop maar ik zet de originele terug.
 
Zo, tank afvoer is weer open. Vanmiddag even met perslucht door geblazen, kwam een witte meuk uit maar nu loopt het water weer netjes weg.

Toevallig iemand interesse in een aluminium ketting beschermer en een abm stuur? Deze zaten op mijn Hornet bij aankoop maar ik zet de originele terug.

is dit voor de 600? weet niet of er verschil in zit met de 900.
Welke diameter heeft het stuur, en voor hoeveel wil je hem eventueel weg doen?
 
is dit voor de 600? weet niet of er verschil in zit met de 900.
Welke diameter heeft het stuur, en voor hoeveel wil je hem eventueel weg doen?

Als ik op tijd thuis Ben zal ik het straks even opmeten en een fotootje maken. Anders wordt het morgen. Het gaat idd om een 600. Ik zat zelf aan €25 te denken.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over de aanschaf van een nieuw uitlaatstuk. Op het moment heb ik het origineel er nog op zitten, maar ik vind deze iets wat stil + er zitten wat beschadigingen op. Daarom op zoek naar iets met wat meer geluid, ik wil het wel redelijk bescheiden houden maar gewoon wat voller maken.

Iemand hier tips voor? Eigen ervaringen? :)



Ps. ik heb een hornet 600 uit '98
 
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over de aanschaf van een nieuw uitlaatstuk. Op het moment heb ik het origineel er nog op zitten, maar ik vind deze iets wat stil + er zitten wat beschadigingen op. Daarom op zoek naar iets met wat meer geluid, ik wil het wel redelijk bescheiden houden maar gewoon wat voller maken.

Iemand hier tips voor? Eigen ervaringen? :)



Ps. ik heb een hornet 600 uit '98

Bedoel je de demper of het hele systeem?
 
Ondanks dat er niet veel demping materiaal aanwezig is, is het geluid ook nog redelijk netjes. Je kunt zeker ook zonder oordoppen rijden.

P9HrI4xIq6r_R16k0R-ziIIxf7dgwjeVZ6r-pgiJblH-kJQ37m_S-lCBdygAv_AqRAjqB0aU46paOd95hgTdR-THXc1Q6S6L36oSvy-4rUpRMN-Wyb1h7LVbVvupu5P7UVceiokBrvfzmePjHEi0w3XAJZsQc0Aj5cy63-xF_1B3IMhZFjYXjjUP3TDdJ-o72dtUh_d1JWHHOUtf5yHG7xTASVDrEZfeHcVsEYymFUZ99spXUsZf_zBAJclShZ9qf0pexmR1yDpgHQuiGEdO4OSAfUQKuPZQy76n8qt7OUUnuFsn3g5MFbtVGzx2nOOodWvWBPyhsc5LbyASm2BHbD1J4Qt1saMJfIRgu04GD4VHRY9OUP0ynIZeT5S_5pf4B7Md9PC1Js_oDK66TLv84RYEHb1OJiVkgpTXsxkSN9kz437Q6L9WNflFurUrIdvOAV4Xd6e_sCfSgSCZCMpkkhybQV59jguf75cAPeiVdmwJWbdR-LXQwWYjOy4dn3uE8c0S9NQzfAzELF-_ml1F0hG7EWKvr462AR6HE0xe5hSoOHs8NSpiDYxP8Kx5W7OGFKBEYYszUqqy1Og3CTuJQ4ErL9gclxazaGoTSpWeUoNwsC02=w2454-h1380-no
 
Laatst bewerkt:
Ziet er gaaf uit. Hebben jullie enig idee waar ik deze kan kopen? Ik heb nog geen dempers voor de hornet uit '98 van akra kunnen vinden, helaas..
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand een indicatie wat je moet betalen voor een honda hornet 600 Naked van 2001 km 38000?
Staat gebruikt verder prima motor, banden, remmen, zadel goed
kleur zwart
 
Wel een blauwe S uit 2002 met 35.000km voor die prijs, forumprijs.
Op Marktplaats vraag ik er komend voorjaar 2.500.- voor :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan