MF Gooi en Vechtstreek Deel 156

Status
Niet open voor verdere reacties.
:P


Voorlopig bevalt de KTM nog veel te goed.
Ook een aanrader trouwens, maar blijf ik de enige met een 1190 Adventure R dan is 't ook prima :')
Supergaaf ding :Y

Maar die V4 is verslavend. Ben wel benieuwd wat het verschil in een tussensprintje is ;)
 
Ben vorig jaar met Achi naar Thüringerwald geweest maar kan me niet meer herinneren of we een sprintje hebben gedaan. Kennelijk niet dus. Denk dat Dixi tot de 180 redelijk mee kan komen ;)
 
full
 
Ben vorig jaar met Achi naar Thüringerwald geweest maar kan me niet meer herinneren of we een sprintje hebben gedaan. Kennelijk niet dus. Denk dat Dixi tot de 180 redelijk mee kan komen ;)


Was een lange sprint jonge :+ kan me nog wel herinneren dat de snelheid en behendigheid van de Dixie me verbaasde B|
 
Mooie dag om eens te onderzoeken waarom de brandstoftoevoer van de CB1 zo slecht is........

Eerste spoeling van de tank met schoonmaakazijn.....



full
 
Mooie dag om eens te onderzoeken waarom de brandstoftoevoer van de CB1 zo slecht is........

Eerste spoeling van de tank met schoonmaakazijn.....



[afbeelding]
_O- dat is echt niet best.
Zal t ding fijn lopen als er schone peut uit de tank komt :Y
 
:z koffie :z


Zag gisteravond op de 201 een VFR liggen. Oude rode kleur.
Of was het geen VFR ? :+
 
Zo.... dikke week achter de rug en op mijn vrije dag nog een paar uurtjes doorgewerkt.
Maakt niet uit, hoort erbij. Ik zit wel lekker achter mijn bureau.

Wat een pleurisweer trouwens... staat het weekend weer voor de deur, duiken de temperaturen naar beneden en gaat de kraan open. Fijn dan. -O-
Steken we vanavond de haard maar weer aan... elluk nadeel heb zun voordeel. :P
 
't Weekend,, zondag tenminste... wel iets beter weer.
En maandag zonnig en droog. De korte broek kan iig in de kast blijven :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan