The Riding Game MF Style [Deel 16]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die van jaeger is goed. Er worden ook voorstellingen gegeven en niet enkel lessen. Dus allemaal op zoek naar bloemende magnolia's.
 
v62251.jpg
 
Je motor op een plek waar je snacks uit de muur kunt trekken

Ok, ik dacht dat eierballen ook in het oosten verkocht werden, maar blijkbaar is deze opdracht moeilijker dan verwacht, daarom heb ik 'm makkelijker gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Wikipedia:
De eierbal is een populaire snack in Noord- en Oost-Nederland. Daar is de eierbal bij de automatiek, snackbar en cafetaria's te verkrijgen. Buiten die regio's heeft de eierbal nauwelijks bekendheid.
 
Wikipedia:
De eierbal is een populaire snack in Noord- en Oost-Nederland. Daar is de eierbal bij de automatiek, snackbar en cafetaria's te verkrijgen. Buiten die regio's heeft de eierbal nauwelijks bekendheid.


Nu snap ik waarom ik dat niet ken haha
Nou snel halen dan kan ik weer zoeken en meedoen :)
 
Ik dacht ook al, dat heb ik nog nooit gezien. Vanavond weer rijden richting werk dus haal deze maar snel.
 
Niemand voor de eierballen?
Ik denk niet dat we dat hebben in automaten in België.

Edit: te lezen in die link van Wikipedia hebben we zelfs geen eierballen hier ... laat staan in een automaat :P

Ik kan natuurlijk mijn vrouwtje vragen er te maken, en ergens een steen uit een muur kappen, de eierballen erin, dan kan je ze "uit de muur trekken" zoals in de opdracht staat ... :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@DKP: Whahaha dat zou ik wel stijl vinden!

Zonder gekheid, ik had verwacht dat iemand 'm nog wel zou meepakken, dat blijkt niet het geval, dus ik heb de opdracht al wat aangepast :-)
 
Laatst bewerkt:
Satékroketten nog steeds te moeilijk? Pfffffff dan is nu elke plek waar je snacks uit de muur kunt trekken toegestaan. Kunnen we met een beetje geluk weer eens verder :D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan