Mijn kettingset is erg versleten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yamaha-xtx

Rookie
14 feb 2016
19
0
Hallo allemaal,

Ik heb vandaag wat geks meegemaakt, toen ik op wou trekken bij het stoplicht hoorde ik de motor wel toeren maken, maar kwam ik bijna niet vooruit en hoorde tegelijkertijd ook iets slippen. Dacht eerst dat het mn ketting was omdat hij er nogal slapjes bijhangt maar les net in een andere topic dat je het heel bont moet maken wil je je ketting laten slippen.

Zou dit dan mijn koppelingsplaat kunnen zijn? en dit van de ene op de andere dag gebeuren? Gister trok ik nog hard op, reed in hoge toeren maar merkte ik er nog niks van? :?

Wie o wie kan mij verlossen :}
 
hahahaha had niet verwacht dat ik zulke reacties zou ontvangen...
Nou het zit dus zo, na wat onderzoek ben ik erachter gekomen dat het slippen inderdaad door de koppelingsplaten kwam,deze zijn ook direct vervangen. (bedankt voor iedereen die met me meedacht!).
Maar toen ik priveberichten ontving van sommige forumleden over hoe dom ik wel niet ben besloot ik het spelletje mee te spelen.

heb een paar dagen terug een opknappertje gekocht voor bijna niks, deze heb ik helemaal gestript en ben er toen achtergekomen dat de tandwielen zo goed als 'op' waren. Hier heb ik toen ook een foto van genomen om die sukkels lekker bezig te houden }) (degene die zich aangesproken voelen weten genoeg...)

Sjonge jongen wat een reacties zeg! had niet verwacht dat er motorrijders waren met zo'n hoge eigendunk :N

De foto's van de achtertandwielen zijn van mijn eigen motor, de voortandwielen van de opknapper. Om dit alles te geloven moet je wel een ongelooflijke oelewapper zijn joh _O-

Dus nogmaals, Bedankt iedereen die me hielp het werkelijke probleem te achterhalen :}
 
Laatst bewerkt:
Lekkere binnenkomer om forumleden die hier al lang zitten voor sukkels uit te maken,terwijl je hier net zit met 2 topics. Ik geloof jou dus ook niet,maar MBM dus wel,aangaande zijn troll berichtje. grapjas... _O- _O- B|
 
hahahaha had niet verwacht dat ik zulke reacties zou ontvangen...
Nou het zit dus zo, na wat onderzoek ben ik erachter gekomen dat het slippen inderdaad door de koppelingsplaten kwam,deze zijn ook direct vervangen. (bedankt voor iedereen die met me meedacht!).
Maar toen ik priveberichten ontving van sommige forumleden over hoe dom ik wel niet ben besloot ik het spelletje mee te spelen.

heb een paar dagen terug een opknappertje gekocht voor bijna niks, deze heb ik helemaal gestript en ben er toen achtergekomen dat de tandwielen zo goed als 'op' waren. Hier heb ik toen ook een foto van genomen om die sukkels lekker bezig te houden }) (degene die zich aangesproken voelen weten genoeg...)

Sjonge jongen wat een reacties zeg! had niet verwacht dat er motorrijders waren met zo'n hoge eigendunk :N

De foto's van de achtertandwielen zijn van mijn eigen motor, de voortandwielen van de opknapper. Om dit alles te geloven moet je wel een ongelooflijke oelewapper zijn joh _O-

Dus nogmaals, Bedankt iedereen die me hielp het werkelijke probleem te achterhalen :}
Op deze manier probeer je nog je eigen hachie te redden. Laat de factuur van de koppelingsplaten maar eens zien. Of een foto van de oude koppelingsplaten met de krant van vandaag.
 
hahahaha had niet verwacht dat ik zulke reacties zou ontvangen...
Nou het zit dus zo, na wat onderzoek ben ik erachter gekomen dat het slippen inderdaad door de koppelingsplaten kwam,deze zijn ook direct vervangen. (bedankt voor iedereen die met me meedacht!).
Maar toen ik priveberichten ontving van sommige forumleden over hoe dom ik wel niet ben besloot ik het spelletje mee te spelen.

heb een paar dagen terug een opknappertje gekocht voor bijna niks, deze heb ik helemaal gestript en ben er toen achtergekomen dat de tandwielen zo goed als 'op' waren. Hier heb ik toen ook een foto van genomen om die sukkels lekker bezig te houden }) (degene die zich aangesproken voelen weten genoeg...)

Sjonge jongen wat een reacties zeg! had niet verwacht dat er motorrijders waren met zo'n hoge eigendunk :N

De foto's van de achtertandwielen zijn van mijn eigen motor, de voortandwielen van de opknapper. Om dit alles te geloven moet je wel een ongelooflijke oelewapper zijn joh _O-

Dus nogmaals, Bedankt iedereen die me hielp het werkelijke probleem te achterhalen :}

Uit de bovenstaande tekst maak ik op dat je jokt.
 
Maar toen ik priveberichten ontving van sommige forumleden over hoe dom ik wel niet ben besloot ik het spelletje mee te spelen.

Als andere forumleden je op zo'n manier benaderen via priveberichten, dan is dat niet erg netjes en tegen de regels. Je weet dat de crew deze berichten altijd kan inzien en in dat geval op kan treden tegen die users?
 
Haha,en dan wél excuses maken voor de smeerboel en niet voor het tandwiel [ja,ik weet het..] op zich..
misschien heeft íe gewoon wel echt geen idee hoe hopeloos dat tandwiel is.
Ben nu ook wel benieuwd naar de staat vd rest vd motor.
En dan ook nog zeggen dat het een geintje was,die gozer schaamt zich gewoon helemaal rot!

groet,Auke.
 
Laatst bewerkt:
Ook van deze zijde , mijn excuses voor het advies om je borgplaatje om te buigen.
Verder wil ik wel ff kwijt dat dit wel een enorme geslaagde grap was , respect , je banaan score zal dan ook wel een paar extra bonus punten krijgen van onze gewaardeerde moderators.
Speciaal voor jou nog een plaatje voor goed gedrag
full
 
Ook van deze zijde , mijn excuses voor het advies om je borgplaatje om te buigen.
Verder wil ik wel ff kwijt dat dit wel een enorme geslaagde grap was , respect , je banaan score zal dan ook wel een paar extra bonus punten krijgen van onze gewaardeerde moderators.
Speciaal voor jou nog een plaatje voor goed gedrag
[afbeelding]


_O- _O- _O-


Mag ik haar 06 nummer hebben wil mijn nieuwe graszoden met haar aanrollenbollen :+
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik heb vandaag wat geks meegemaakt, toen ik op wou trekken bij het stoplicht hoorde ik de motor wel toeren maken, maar kwam ik bijna niet vooruit en hoorde tegelijkertijd ook iets slippen. Dacht eerst dat het mn ketting was omdat hij er nogal slapjes bijhangt maar les net in een andere topic dat je het heel bont moet maken wil je je ketting laten slippen.

Zou dit dan mijn koppelingsplaat kunnen zijn? en dit van de ene op de andere dag gebeuren? Gister trok ik nog hard op, reed in hoge toeren maar merkte ik er nog niks van? :?

Wie o wie kan mij verlossen :}


Motor-ForumTechniek, vragen en antwoordenMijn kettingset is erg versleten? :+
 
Hier hetzelfde,ben trouwens heel de week al vrij, :) Lekker beetje rommelen thuis,op de motor weg,en me vermaken met dit soort topics hier :P TS is trouwens buitengewoon stil,zou ie bang zijn dat de Mods zijn Pb'tjes aan het checken zijn? :W De dwaas.... 8-)
 
Hier hetzelfde,ben trouwens heel de week al vrij, :) Lekker beetje rommelen thuis,op de motor weg,en me vermaken met dit soort topics hier :P TS is trouwens buitengewoon stil,zou ie bang zijn dat de Mods zijn Pb'tjes aan het checken zijn? :W De dwaas.... 8-)


Lekker joh we zijn een beetje vd dezelfde leeftijd zag ik altijd goed dat extra vrij zijn :)

Heb vanavond gerommeld om en in het huis morgen hier ook de garage in.Motor klaar maken voor het circuit en de kar ff nakijken of alles nog goed werkt :)

Dit type topic's zijn idd zeer vermakelijk _O- gelukkig hebben we Bolski en MBM die doorzien alles............nou ja bijna dan :P
 
Jazeker is dat lekker,ik had zoveel dagen meegenomen van vorig jaar dat ik maar een weekje heb opgenomen. :) Beetje hetzelfde als jij gedaan dus,maar morgen ga ik bij een Kawa ZX9 kijken,staat al een tijdje stil,bij een collega die er niks meedoet meer,wil eigenlijk dat ding klaar maken voor het circuit,ik meen ergens gezien te hebben dat je een SRAD had gebouwd daarvoor,klopt dat? Zal wel eventjes duren,maar tijd zat. :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan