Jorge Lorenzo deel 5;Time to tame the Desmo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een weergaloze stijl :9~~

Agreed ;-)

full



Just fuckin' with ya Paul. Succes volgend seizoen :t
 
Thanks man, unaniem gevoel hier lijkt me zo.

Ik spam nu het breitopic van het Viva-forum plat. Laat me daar ff vrolijk in de bek schijten :P

Hey Yoppie,waar zat je man?
Zij waren je al aan het zoeken.
full




Al gehoord van Rossie,alweer 2e
Yep 2e,alweer,we noemen 'm al Joop.

Welcome back mate *D
 
Laatst bewerkt:
Hey Yoppie,waar zat je man?
Zij waren je al aan het zoeken.
[afbeelding]



Al gehoord van Rossie,alweer 2e
Yep 2e,alweer,we noemen 'm al Joop.

Welcome back mate *D

Je weet hoe het is, onder de plak bij de vrouw, wandelen en scrabbelen op zaterdagavond.

Ik heb begrepen dat ie 2e is geworden ja, had ie minder tijd met z'n fluit in Uccio gezeten dan was het wel goed gekomen.

Volgend jaar gaat ie ervaren wat het is om achter Vinales te eindigen, iets wat onze gezamelijke vriend JLo met een beetje spatten in Valencia al gaat ervaren. Waarschijnlijk heeft dan z'n Tena Lady weer scheef gezeten.

Vanouds gezellig :t

Tref je later *O*
 
Ik denk wel dat Vinales die M1 aan de gang krijgt maar the Doctor voor blijven... :N
 
Laatst bewerkt:
Je weet hoe het is, onder de plak bij de vrouw, wandelen en scrabbelen op zaterdagavond.

Ik heb begrepen dat ie 2e is geworden ja, had ie minder tijd met z'n fluit in Uccio gezeten dan was het wel goed gekomen.

Volgend jaar gaat ie ervaren wat het is om achter Vinales te eindigen, iets wat onze gezamelijke vriend JLo met een beetje spatten in Valencia al gaat ervaren. Waarschijnlijk heeft dan z'n Tena Lady weer scheef gezeten.

Vanouds gezellig :t

Tref je later *O*

_O- :t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan