Motor-Forum

Select Forum

Kawasaki GTR 1000 - Deel 4

GTR1000 GT550

Reg. datum:
10 jun. 2009
Ik heb mijn topkofferplaat bevestigd aan de 4 bouten achterop onder dat kapje, maar via 4 metalen beugeltjes zodat er nét wat meer ruimte is. De topkofferplaat kan daarmee net een cm of 5 verder naar achteren.

Je hebt nu dus gewoon een GTR maar dan sneller en lichter Vulcanrider? :D
Fotografie - www.masque-obscura.nl

Tot in de kwikmijnen!!!!!

Reg. datum:
01 nov. 2008
quote:
Woudschim schreef op 24 september 2017 @ 21:05:

Je hebt nu dus gewoon een GTR maar dan sneller en lichter Vulcanrider? :D

Yep, hier kan ik met mijn lengte goed mee uit de voeten. Er komt van de winter zo'n superbike stuur op en dan gaan met die banaan. De GTR is in de praktijk gemoedelijker en deze GTZR is nerveuzer en bloedsnel. :] :]
Vulcanrider wijzigde dit bericht op maandag 25 september 2017 02:25 (0%)

Je moet rijden als het tijd is

Reg. datum:
14 apr. 2010
Ok dus als ik het goed begrijp dan kan het met een plaat en beugeltjes die bij de topkoffer horen. Ik ga hem binnenkort ophalen en dan horen jullie mij wel weer. Bedankt voor de snelle reacties.

Vrgr Marcel

gtr-rijder

Reg. datum:
01 okt. 2011
Hoi hoi,

Ik heb erg veel last van trillingen in het stuur, waardoor ik snel slapende handen krijg.

Ik heb een paar weken terug mijn vorken gereviseerd ( nieuwe olie, glijbussen en keerringen) en de balhoofdlagers gesmeerd (conische zo goed als nieuw :) ). Ook mijn wiellagers zijn nog goed. Tevens zitten er de hoge (12 cm) stuurhelften op. En er zit uiteraard lucht in de dempers en mijn voorband is op druk.

Hoe stel je de balhoofdlagers correct af?
Of kan het nog iets anders zijn? :?
Een echte vent rijdt een tweewieler batavus (fiets), tomos A3b, GTR 1000 (1992) ;-)

Tot in de kwikmijnen!!!!!

Reg. datum:
01 nov. 2008
Mijn eerste gedachten gaan naar het cuppen van de banden.

Waarom, ik weet uit ervaring dat de
gtr1000 daar best wel gevoelig voor is.

Aan de andere kant kan het ook zijn dat er onbelans in je voorwiel zit. Ben je wat lood kwijt?

rijdt veel tekort!

Reg. datum:
15 dec. 2013
Misschien zwaardere stuurgewichten?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

gtr-rijder

Reg. datum:
01 okt. 2011
Mijn banden zijn praktisch nieuw, dus geen cupping. Loodjes kwijt geen idee.
Ik rij al jaren met deze stuurgewichten, maar heb nog nooit zoveel trillingen in het stuur gehad.

dus ik weet het niet. :?
Een echte vent rijdt een tweewieler batavus (fiets), tomos A3b, GTR 1000 (1992) ;-)

Reg. datum:
28 jan. 2016
Hallo allemaal,

Na bijna 2 jaar en 2 GTR verder ben ik van merk overgestapt en heb vandaag een Yamaha FJR1300 aangeschaft. Dus de GTR ga ik te koop zetten, indien iemand geintereseerd is hoor ik het wel. Heb eigenlijk geen ruimte dus moet snel weg, en de prijs is gunstig. :)

Ik zal zo nu en dan nog wel hier komen kijken, maar niet meer zo regelmatig.

Veilige km gewenst allemaal. :W :W :W
Kawasaki GTR1000 uit '88

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.