zijstandaard Versys 1000

Rich007

Rookie
16 okt 2022
4
0
Heb nog eens een Versys 1000 proefgereden. Wat me opvalt: de zijstandaard lijkt met niet echt stevig. De minste duw vooruit zou de motor zo doen omvallen. Iemand hier ervaring mee of zit het tussen mijn 2 oren?
RICH007
 
Heb nog eens een Versys 1000 proefgereden. Wat me opvalt: de zijstandaard lijkt met niet echt stevig. De minste duw vooruit zou de motor zo doen omvallen. Iemand hier ervaring mee of zit het tussen mijn 2 oren?
RICH007
Nog nooit probleem mee gehad...
Ik heb er wel van de eerste dag een zijsteun verbreder opgezet.
Dit vooral omdat ik soms ook op niet verharde weg parkeer...
 
Hij is erop berekend, dus geen probleem. Uiteraard nooit op de zijstandaard zetten bij een hellende ondergrond naar voren, want dan kan hij wel eens vertrekken uit zichzelf.
 
Ik zag het van de week ook en dacht meteen daar moet een verbreder op. Zelfs warm asfalt wordt al link met zo'n dun steunvlak.
 
even iets uit de veringtrekken als hij iets te rechtop zou staan.
maar aan deze kant ook geen problemen, ik stap altijd via het steppie op de motor (ben niet zo groot) en dat gaat prima
 
Hij is erop berekend, dus geen probleem. Uiteraard nooit op de zijstandaard zetten bij een hellende ondergrond naar voren, want dan kan hij wel eens vertrekken uit zichzelf.
Of altijd in de versnelling zetten als je de zijstandaard gebruikt. Dat is wat ik doe, sinds hij bij mij inderdaad ooit is vertrokken in heuvelachtig gebied 8)7
 
Terug
Bovenaan Onderaan