Jerryt's eigenbouw deel 9

G. ook voor choppers heb jij je deuren geopend zo nu en dan ;)

Die periode komt straks en dan komt hij erachter dat er geld te verdienen valt met de gouden handjes van gerard. Dus dan kunnen wij streetfightermensen voor eennprikje bij jerryt terecht en kan hij zijn geld verdienen aan de choppermensen ;)
 
Even een bijdehante vraag; wat zijn de afmetingen van die 1098 Achterbrug? Heb nu een vfr750 Achterbrug voor mijn project, maar ik ben benieuwd of deze ook zou passen ....
 
Even een bijdehante vraag; wat zijn de afmetingen van die 1098 Achterbrug? Heb nu een vfr750 Achterbrug voor mijn project, maar ik ben benieuwd of deze ook zou passen ....

kijk alleen eens hoe de schokdemper vast zit....
Gaat zeker passen maar het is alleen een beetje werk ;)
 
Die periode komt straks en dan komt hij erachter dat er geld te verdienen valt met de gouden handjes van gerard. Dus dan kunnen wij streetfightermensen voor eennprikje bij jerryt terecht en kan hij zijn geld verdienen aan de choppermensen ;)

Denkutniet Piet. _O-
Dit is mijn hobby en daar horen dingen bij die leuk zijn en daar vallen de toppers niet onder,niet mijn ding en zal ook nooit mijn ding worden.Wat geld verdienen betreft zal bij de tjoppers zeker beter lukken maar verdien mijn meeste geld wel bij Douwe Piepke en de motoren zijn gewoon de krenten in de pap. :+
 
Laatst bewerkt:
Okee,was ik vergeten,de outdoorpic. :)
full
 
Laatst bewerkt:
Even een bijdehante vraag; wat zijn de afmetingen van die 1098 Achterbrug? Heb nu een vfr750 Achterbrug voor mijn project, maar ik ben benieuwd of deze ook zou passen ....

Past niet uiteraard maar bijna alles is pas te maken. ;)
Wat is het voor project wat je heb voor ruimte tussen frame?De 1098 brug scharniert in het blok maar zou je ook kunnen aanpassen zodat hij in de brug gaat scharnieren lijkt mij.Heb je ongeveer wel 25cm tussen frame nodig.
En wat al genoemd word de schokkerophanging is uiteraard anders en het vfr wiel past uiteraard ook niet. :+
 
Laatst bewerkt:
Alles is (passend) te maken, soms een beetje werk soms wat meer. Maar het eindresultaat telt, de weg er naar toe draagt bij aan ervaring.
Het zit hem vaak in de creativiteit van de geest. En dat zit hier wel goed :t :t
 
Laatst bewerkt:
Past niet uiteraard maar bijna alles is pas te maken. ;)
Wat is het voor project wat je heb voor ruimte tussen frame?De 1098 brug scharniert in het blok maar zou je ook kunnen aanpassen zodat hij in de brug gaat scharnieren lijkt mij.Heb je ongeveer wel 25cm tussen frame nodig.
En wat al genoemd word de schokkerophanging is uiteraard anders en het vfr wiel past uiteraard ook niet. :+
dusss heeft een gts1000. en denk dat een later model speedtriple ook goed kan. is niet zo belachelijk breed als zijn voorganger en ziet er ongeveer hetzelfde uit als een duc
 
Alles is (passend) te maken, soms een beetje werk soms wat meer. Maar het eindresultaat telt, de weg er naar toe draagt bij aan ervaring.
Het zit hem vaak in de creativiteit van de geest. En dat zit hier wel goed :t :t

Mooie woorden :}
 
dusss heeft een gts1000. en denk dat een later model speedtriple ook goed kan. is niet zo belachelijk breed als zijn voorganger en ziet er ongeveer hetzelfde uit als een duc

Vind de 1098 brug veel mooier hoor dan de speed triple brug😁
 
kijk gerard ;) een nieuw type speed triple
[afbeelding]

Vind de 1098 brug veel mooier en dat zeg ik niet alleen dat ik nu ook bij het ducatistendom hoor. _O-
Jouw SV heeft een supermooie brul Piet,viel me echt op toen je vanmiddag bij me weg reed op het achterwiel. :}
Godzamme,dat ik nu in 1keer V twins mooi vind. :?
 
Laatst bewerkt:
Vind de 1098 brug veel mooier en dat zeg ik niet alleen dat ik nu ook bij het ducatistendom hoor. _O-
Jouw SV heeft een supermooie brul Piet,viel me echt op toen je vanmiddag bij me weg reed op het achterwiel. :}
Godzamme,dat ik nu in 1keer V twins mooi vind. :?

op het achterwiel? voorkant werd wat licht maar volgens mij had het voorwiel nog net kontakt met de weg :9 . ja welkom in de 2cil wereld. ik heb er gelukkig niet zo lang over gedaan om me te bekeren :]
 
Okee,dan leek het zo dus. :+
En wat 2twin betreft,better let dan net.
 
Okee,dan leek het zo dus. :+
En wat 2twin betreft,better let dan net.
Ik zeg: Tijd voor een projeccie met een MT-01-blok. Aan een hele MT-01-fiets ga je niet veel verbouwen, maar een compleet nieuw frame met achterbrug en voorvork voor dat blok... Maar vindt maar eens een klant, die dat heeft en wil.

Greetz, kowalski.
 
Ik zeg: Tijd voor een projeccie met een MT-01-blok. Aan een hele MT-01-fiets ga je niet veel verbouwen, maar een compleet nieuw frame met achterbrug en voorvork voor dat blok... Maar vindt maar eens een klant, die dat heeft en wil.

Greetz, kowalski.

dat is een tjoppertblok. dan liever een tlr turbo ofzo of een 1290 superduke blok *O* . of dat van een 1125 buell. allemaal leukere blokjes om een leuk frame om te bouwen :P
 
Precies,pak dan ook een 150/160pk twinblok(multistrada 1200/ktm 1290 ofzo)dan heb je wat leuks! *O*
We zullen zien,als er belangstelling voor is dan horen we het wel.
Straks eerst maar eens een complete duuc 900ss ie sccoren voor mijn eigen project,die heeft ook niet zoveel vermogen maar hoeft ook niet.Maar is wel luchtgekoeld/injectie/geen slangetroep en droge rammelende koppeling. *O* *O*
Als ik wil knalle pak ik de multi 1200 wel,wat een geweldige fiets met zijn 1198 blok. :+
Vanmiddag is de 999 opgehaalt met de termidempers,even gestart en kippevel!geweldige brul en rammelende droge koppeling.Baas was er zeer blij mee.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan