Triumph Street Triple topic deel 24

Ik ben op zoek naar een zwart stuur voor mijn str2007.
Weet iemand een stuur met eventueel ook zwarte spacers die exact hetzelfde of zo goed als het zelfde is als origineel?
 
Denk dat LSL dat wel heeft.

Die zouden zelfs kits hebben/gehad hebben.
 
Laatst bewerkt:
laatst heb ik mijn zadel aan laten passen bij Nopper.
Zadel is ongeveer 3 CM hoger geworden en voorzien van een nieuw design.

full
 
Erg mooi zadeltje. Waar heb je die laten maken? Zou vast ook mooi op mijn RX staan. Standaard zadel is nogal.....plat
 
Hi, ik ben Rob en nieuw hier. Ik ben van plan om een street triple R te kopen als mijn huidige motor verkocht is, maar wat zijn eigenlijk de punten waar ik op moet letten? Ik kwam de spanningsregelaar tegen tot bouwjaar 2011, maar is ie voor de rest echt zo goed?
 
Hi, ik ben Rob en nieuw hier. Ik ben van plan om een street triple R te kopen als mijn huidige motor verkocht is, maar wat zijn eigenlijk de punten waar ik op moet letten? Ik kwam de spanningsregelaar tegen tot bouwjaar 2011, maar is ie voor de rest echt zo goed?
Ja, hij is echt zo goed. En deze al helemaal. ;)
 
3,5 liter ongeveer , heb olie ververst , even laten draaien en na een kwartiertje op peil gebracht.
 
Als de nieuwe Street Triple op de motorbeurs in Utrecht staat neem ik maar geen portemenee mee :x Zo'n vette fiets is het geworden zeg!
 
Was gister de schuur aan het opruimen en kwam nog wat spulletjes tegen.

  • Originele dempers 0km mee gereden aangezien er direct arrows op zijn gekomen.
  • Radiator kappen phantom black ook nieuw
  • Standaard LED achterlicht
  • Standaard knipperlichten voor/achter
  • Standaard kentekenplaathouder

Stuur maar een PB met bod als er iets tussen zit waar interesse voor is.
Afhalen omgeving midden Veluwe.
 
Laatst bewerkt:
De RS stond bij Goedhart vandaag, vanavond ff wezen kijken. Super mooi fietsje, voelt zo licht als je erop gaat zitten.
 
hallo allemaal mijn naam is Niels.
ik heb deze triumph in 2015 gekocht en ben er helemaal verslaafd aan.
2e4b6si.jpg

Ik ben eigenlijk nog een beetje zoekende naar de juiste banden voor deze motor
er zitten nu pirelli's diabllo rosso 3 onder maar daar ben ik niet echt tevreden over vooral als het een vochtig is.
Voor droog weer zijn het super banden.

Ook ben ik opzoek naar en slipper clutch.

Alvast bedankt.
 
hallo allemaal mijn naam is Niels.
ik heb deze triumph in 2015 gekocht en ben er helemaal verslaafd aan.
[afbeelding]
Ik ben eigenlijk nog een beetje zoekende naar de juiste banden voor deze motor
er zitten nu pirelli's diabllo rosso 3 onder maar daar ben ik niet echt tevreden over vooral als het een vochtig is.
Voor droog weer zijn het super banden.

Ook ben ik opzoek naar en slipper clutch.

Alvast bedankt.

Mooie fiets :Y welkom

Ik heb al hele goede ervaringen met pirelli angel Gt, de sport toer versie van de rosso.. uitstekende grip als het nat is en sublieme grip bij droog weer.. Moet je al heel gek maken wil je deze band naar z'n max rijden..En de banden gaan ook behoorlijk langer mee dan de rosso!s

Oh ja, en die slipper clutch, die is voor mietjes ;) kan ik je niet aan helpen, maar ik vermoed dat dat een hele klus is om dit naderhand in te bouwen.. Maar misschien vergis ik me hierin
 
Laatst bewerkt:
Mooie fiets :Y welkom

Ik heb al hele goede ervaringen met pirelli angel Gt, de sport toer versie van de rosso.. uitstekende grip als het nat is en sublieme grip bij droog weer.. Moet je al heel gek maken wil je deze band naar z'n max rijden..En de banden gaan ook behoorlijk langer mee dan de rosso!s

Oh ja, en die slipper clutch, die is voor mietjes ;) kan ik je niet aan helpen, maar ik vermoed dat dat een hele klus is om dit naderhand in te bouwen.. Maar misschien vergis ik me hierin

Bedankt ik ga eens even naar die banden kijken, ik heb zelf onder mijn vorige motor michelin pilot power 3 gehad, deze waren ook goed met nat weer levens duur zal alleen wel minder lang zijn.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan