Triumph Street Triple topic deel 24

Heeft iemand de zwarte RS al gezien?

Op de filmpjes vind ik hem erg mooi maar zou hem toch graag even in het echt willen zien voor ik over ga tot aanschaf.

Wat vinden jullie? de zilver of de zwarte RS ?

Zwarte RS! Vele malen mooier dan de grijze variant :Y

Straalt veel meer uit (maar goed, dat is persoonlijk)

 
Of een Speed Triple kopen ;)
full
 
Dat laatste is het enige wat ik mis in mijn STR.

Ga je 'm kopen?

Ik ben het serieus aan het overwegen. Dealer bood rond de 7000 voor mijn Street in originele staat. Ga deze week kijken waar die gemiddeld voor wordt aangeboden op internet en of dit veel scheelt.

Accessoires los verkopen moet ook nog wel wat op kunnen leveren. Dealer was bereid 500 extra te bieden maar zowat alle beschikbare accessoires zitten op de fiets, denk dat het los meer opbrengt.

Wie weet komt die er dit seizoen nog en anders zeker volgend seizoen :}
 
Rideitmoto spiegels bevallen erg goed. Dacht dat ik er rond €70 voor heb betaald (set). Heb er een paar draadjes terug wel wat over gepost incl. foto's. Vwb bobbins, geen idee

Thnx voor advies :)

iemand anders hier ook nog goede ervaringen mee ?
las op i-net een verhaal over trillende spiegels van dit merk, wellicht iets eenmalig maar even dubbelchecken :)
 
Mijne start weer!


conclusie:
Teller van een daytona 675 2009 past niet op een streettriple 2009,je krijgt foutcode dat dash niet matched met ecu.

uiterlijk zijn ze iets anders meest opvallende is ,rand van teller heeft inkeepjes bij de streettriple.
wel zou je binnen werk kunnen overzetten.

mooiste nu zou zijn als ik de km stand kan veranderen naar orginele km stand.
 
Ik ga binnenkort toch maar een keer proefrijden denk ik, op die nieuwe RS.. Zit toch echt wel alles op en aan wat je wenst he :Y erg gaaf apparaat
 
Wie heeft nog zo een backing plate voor de cockpit liggen op overschot voor de R van 2013? Ik wil mijn flyscreen er af maar heb die plate niet liggen...
 
Wie van jullie rijdt met een navigatiesyseem en laat eens een foto zien hoe dit gemonteerd is ?

Ik heb zelf een garmin 340 en kan volgende week mijn 2009 STR ophalen en zoek wat inspiratie om het de juiste ram mount te kopen.
 
Ik rijd zelf met een Tomtom en heb een custom bracket op bovenop het balhoofd.

Links of rechts op het stuur is niet zo veel plek dus dit was volgens mij het meest praktisch. En hij staat mooi in het midden :-)
full
 
Wie van jullie rijdt met een navigatiesyseem en laat eens een foto zien hoe dit gemonteerd is ?

Ik heb zelf een garmin 340 en kan volgende week mijn 2009 STR ophalen en zoek wat inspiratie om het de juiste ram mount te kopen.

Ik rijd al een hele tijd met een ram mount in combinatie met xgrip. De ram mount zit in het balhoofd, erg stevig en gaat er niet uit.
 
Ik rij al 6 jaar rond met een bevestiging van de RAM mount in de balhoofdsbuis. Eerst met de zumo 550 nu met de zumo 950.


Ik rijd al een hele tijd met een ram mount in combinatie met xgrip. De ram mount zit in het balhoofd, erg stevig en gaat er niet uit.
full
 
Vraag van een leek, sorry als deze al eens gesteld is.
Ik ben op zoek naar een volgende motor, maar ik ben nog steeds beperkt door mijn A2 rijbewijs.
Ik zag dat de nieuwe modellen ook verkrijgbaar zijn in 35 kw versies. Maar ik had een mooie street triple van 2009 gezien, in in het bijschrift van de advertentie stond er dat de motor 108pk heeft. Wat dus meer als 70kw is. Nu is mijn vraag bestaan er street triples van 2011 of ouder op 70kw/35kw papieren?
Ik heb een budget van ongeveer 5 à 6k, dus een nieuwere zit er niet echt in.
 
Heeft iemand hier ook last van een zware koppeling bij een 2013-2016 model R(X)?

Als ik langer dan 1,5/2 uur rijd krijg ik last van m'n hand van die koppeling. Wat kan ik daaraan doen?
 
Heeft iemand hier ook last van een zware koppeling bij een 2013-2016 model R(X)?

Als ik langer dan 1,5/2 uur rijd krijg ik last van m'n hand van die koppeling. Wat kan ik daaraan doen?
Quickshifter gebruiken :P
Op het Duitse forum hebben ze een Mädchenkupplung (meisjeskoppeling :o )
 
een lichtere koppelingsbediening zou ik ook wel fijn vinden, snel last van slapende handjes enzo :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan