Triumph Street Triple topic deel 24

kweenie hoe laag je m wil gebruiken? mijne doet t best aardig op lage snelheden..
 
Ik kan 25e op de RS proefrijden.. Ben benieuwd of hij mijn speed overtreft, zo niet, dan komt er een circuit motor ;)
 
Zag dit filmpje van de RS met arrow uitlaat zonder killer (volgens mij). Even luisteren (bij voorkeur met koptelefoon ;)) Klinkt toch wel erg gaaf hoor, lekker donker en rauw :9~

 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand van jullie ervaring met matte lak zoals op de RS grijs zit?

De dealer gaf aan dat het wat dof kan worden bij de tank omdat je daar met je benen langs schuurt tijdens het rijden. Gezien je matte lak niet op kan poetsen vraag ik me af hoe snel dit gebeurt??
 
Heb zelf sinds gisteren de RS in het mat grijs.
Ik heb pads op de zijkant van de tank laten plaatsen, met van die noppen voor de grip, door die Brembo's schuif je erg snel naar voren op het zadel. 😁
 
Beste Triplers,

Vraagje welk jullie vast kunnen beantwoorden.
Ben gisteren naar een 2008 Roulette Green Street triple 675 weeste kijken.

Wil deze motor graag kopen.
De eigenaar heeft 2 sleutels met een metalen plaatje met een code er in gestand.

Is dit voldoende?!

Veel motoren hebben tegenwoordig een rode 3e sleutel met de inlees code.

Hoe zit dit met een streettriple van 2008??

Alvast bedankt!
 
Beste Triplers,

Vraagje welk jullie vast kunnen beantwoorden.
Ben gisteren naar een 2008 Roulette Green Street triple 675 weeste kijken.

Wil deze motor graag kopen.
De eigenaar heeft 2 sleutels met een metalen plaatje met een code er in gestand.

Is dit voldoende?!

Veel motoren hebben tegenwoordig een rode 3e sleutel met de inlees code.

Hoe zit dit met een streettriple van 2008??

Alvast bedankt!
Die rode sleutel is waarschijnlijk voor motoren met een startonderbreker. Deze heeft de Street van 2008 niet. Normaal zijn er twee sleutels en een metalen plaatje met de code voor het bijmaken van sleutels.
 
Laatst bewerkt:
Heb gister even de nieuwe accu geplaatst en weer een rondje gereden op de Street. Wat blijft het toch een geweldig karaktervol apparaat :}. Dat geluid blijft verslavend :9~

In het begin nog wel een brandend engine-lampje. Deze ging later uit, ik denk dat dit nog een code was die gegenereerd was door de defect accu :?


Met wat voor viscositeit rijden jullie, het is tijd voor een oliewissel, er zit nu Putoline Nanotech 4+ in en ik wil dit aanhouden maar ik heb geen idee wat voor viscositeit erin zit. Het gaat om een triple uit 2013 :)
 
Laatst bewerkt:
Heb gister even de nieuwe accu geplaatst en weer een rondje gereden op de Street. Wat blijft het toch een geweldig karaktervol apparaat :}. Dat geluid blijft verslavend :9~

In het begin nog wel een brandend engine-lampje. Deze ging later uit, ik denk dat dit nog een code was die gegenereerd was door de defect accu :?


Met wat voor viscositeit rijden jullie, het is tijd voor een oliewissel, er zit nu Putoline Nanotech 4+ in en ik wil dit aanhouden maar ik heb geen idee wat voor viscositeit erin zit. Het gaat om een triple uit 2013 :)
10W-40
 
welke maat bout (M8 ?) heb ik nodig als ik voor de street 2009 zo'n ball wil ?

cpa_00_424_111_zusatz_10.jpg
 
M8 ja, lengte hangt af van de afmetingen van die ram.mount bal..

Wbt de olievraag van net, ik ga bij de volgende wissel 15w50 er in doen
 
Triplers,

De 2008 street triple waar ik zaterdag voor ben weeste kijken is voor mijn vriendin.

Motor is net wat te hoog voor haar.
De motor 2 tot 2,5cm laten zakken zou mooi zijn.

Heb Hyperpro gebeld vandaag. Die vragen 425 euro voor verlagen.
Vond ik nog al aan de prijs.

Iemand die een andere manier weet om een 675 triple te verlagen en hier ook ervaring in heeft? ? ?

Hoor het graag!
 
Triplers,

De 2008 street triple waar ik zaterdag voor ben weeste wezen kijken is voor mijn vriendin.

Motor is net wat te hoog voor haar.
De motor 2 tot 2,5cm laten zakken zou mooi zijn.

Heb Hyperpro gebeld vandaag. Die vragen 425 euro voor verlagen.
Vond ik nog al aan de prijs.

Iemand die een andere manier weet om een 675 triple te verlagen en hier ook ervaring in heeft? ? ?

Hoor het graag!
Op Ebay staan verlagingskitjes en schokbrekers.
Zelf geen ervaring mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan