Ledknippers vraagje

jerryt

MF veteraan
14 aug 2005
23.418
57
Goedemorgen
Heb achter ledknippers gemonteerd op mijn hypermotard821en voor zitten nog de originele(geen led)nou knippert die achter een paar keer en dan houd die achter op,weerstandverhaal?iemand die een oplossing weet?
Gr.gerard
 
Een weerstandsonafhankelijk relais werkt eigenlijk altijd. Onafhankelijk van welke lamp je er aan hangt.

Ik heb zo'n relais nog liggen, PB anders even ;)
Die is geschikt voor alles te laten knipperen tot een maximaal van 240 Watt.
 
Dan moet je nog steeds een ander relais kopen..
de standaard relais zijn afhankelijk van het aangesloten wattage...aangezien de led maar heel weinig wattage heeft ( lees stroomverbruik ) reageert het relais er niet op.
je krijgt een beetje hetzelfde verhaal als je de voor of achter raw eraf haalt, dan gaat hij een andere snelheid knipperen of zelfs helemaal niet.

je hebt dus een relais nodig die niet afhankelijk is van het aangesloten wattage
 
Volgens mij worden knippers direct aangestuurd door besturing. Dus er valt geen relais te vervangen.

Weerstanden parallel over de LED knippers plaatsen
Ik weet uit mijn hoofd niet welke aansturing deze motor heeft.
Ik ken een dergelijk systeem wel. Daarbij heb ik per kant een extra modern relais geplaatst, en het zo opgelost.

Weerstanden kan ook, heeft niet mijn voorkeur.

Eerst moeten we weten op welke manier de raw's aangestuurd worden. En ev met welk model relais.
 
full17555084_a[1].jpg
 
Ja, dat snap ik wel :Y
Dat het relais niet uitwisselbaar zou zijn lijkt me vreemd, ken die motor verder niet dus deze uitspraak is niet relevant wellicht.
Was ook ff als aanvulling, niet anders ;) :)

Er zijn 'lastige' aansturingen. Bijv die van een GSXF600 (ff uit mn hoofd):
IR_76560.jpg


Of Harley:
mwIXAQnZPyW_JwwxLOcTH3w.jpg


En meestal zijn het standaard relais (2 of 3 aansluitingen):
7056096.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan