Het grote GSX-F topic deel 11

  • Onderwerp starter Anoniempje177
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zag deze op MF. _O-

[afbeelding]
Helm-proof make-up!De zon droogt de hoezen snel uit. :Y
En heb pas twee camouflagehoezen binnen, eentje twee weken gebruikt..
Pak de andere uit, veel en veel donkerder. De eerste is al flink veroudert in korte tijd. _O-


Haha geweldig. Helm Make up. Ja een vrouw in een leuk pak op de motor ziet er natuurlijk niet verkeerd uit :+

Motorhoezen.. Je moet je gewoon een kleine overkapping maken. :P 4 palen. Golfplaten erop en klaar :9~
 
Haha geweldig. Helm Make up. Ja een vrouw in een leuk pak op de motor ziet er natuurlijk niet verkeerd uit :+

Motorhoezen.. Je moet je gewoon een kleine overkapping maken. :P 4 palen. Golfplaten erop en klaar :9~~
Mijn zus knoopt haar lange blonde haren op onder de helm.
Anders wordt ze constant achterna gezeten door mannetjes in auto's. _O- :X :+

Ik hoop al sinds 2014 mijn oude huis terug te krijgen.
Lekker in de woonkamer stallen.

Maar mijn ex moet er nog uit. :+
 
Mijn zus knoopt haar lange blonde haren op onder de helm.
Anders wordt ze constant achterna gezeten door mannetjes in auto's. _O- :X :+

Ik hoop al sinds 2014 mijn oude huis terug te krijgen.
Lekker in de woonkamer stallen.

Maar mijn ex moet er nog uit. :+

haha ja wel slim inderdaad.
Mja dat sommigen zo hopeloos kunnen zijn snap ik ook niet :P
gewoon van genieten en verder laten rijden.

Eruit trappen. Mja is natuurlijk een lastig verhaal om zoiets voor elkaar te krijgen.
Je ex probeert het natuurlijk te rekken zolang als mogelijk
 
Motorlingerie.. wat je niet ziet maakt het spannend. _O-

[~[url="http://img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/GSX750F/DSC_0390f.jpg"]afbeelding~][/URL]

Ik doe altijd twee hoezen over de motor.
Deze begint nu wel aan zijn eind te komen. :+
_O-



Mijn zus knoopt haar lange blonde haren op onder de helm.
Anders wordt ze constant achterna gezeten door mannetjes in auto's. _O- :X :+

Ik hoop al sinds 2014 mijn oude huis terug te krijgen.
Lekker in de woonkamer stallen.

Maar mijn ex moet er nog uit. :+
Paar weken in de zon laten zitten, heeft misschien het zelfde effect als bij de hoes O-)
 
Om er vervolgens achter te komen dat het een vent met lang haar blijkt te zijn _O-
Er zijn meer karakteristieken om te verifiëren dan alleen lang haar, zeker bij een lederen outfit. Maar Worldbeater woont me nét te dicht in de buurt om daarover in detail te treden ;)
 


Ze vond mijn spullen altijd al verrekt goed passen dus ze wou hetzelfde merk en type :P
Maar dan een ander kleurtje, moet wel een beetje kunnen showen hè _O-
Ze heeft nu afgezien van de helm een betere combinatie dan ik. Zij heeft een rugprotector, ik heb daar een flap foam/ rubber in zitten.
Ze is aan het sparen voor net zo'n polariserend vizier als ik heb, dat spul is prijzig maar zijn geld meer dan waard.

Ze is normaal niet zo merkengek en helemaal niet gewend dat er geld is voor knap spul dus ze had zelf een pak geregeld via MP voor 70 eu, maar daar was ze gauw klaar mee.
Schouderstukken die in haar schouders en nek sneden, koude broek, niet waterdicht, dat soort ellende.
Dus een keer naar de Motozoom gereden en me met van die puppy ogen aangekeken... Heb hiermee wel voor 3 of 4 jaar verjaardagsverplichtingen afgekocht :P .

Over de hoezen, ja ik heb ze.. Ben over het algemeen echt te beroerd om die eroverheen te doen _O- "komt morgen wel", of "morgen moet ie er weer af.."
Dus als er een hoes omheen zit is zij bezig geweest. 'Zonde toch anders?' Ja klopt..

Het afdakje houdt al een hoop ellende tegen.
 
Dus een keer naar de Motozoom gereden en me met van die puppy ogen aangekeken... Heb hiermee wel voor 3 of 4 jaar verjaardagsverplichtingen afgekocht :P .

Over de hoezen, ja ik heb ze.. Ben over het algemeen echt te beroerd om die eroverheen te doen _O- "komt morgen wel", of "morgen moet ie er weer af.."
Dus als er een hoes omheen zit is zij bezig geweest. 'Zonde toch anders?' Ja klopt..

Het afdakje houdt al een hoop ellende tegen.
Leuk man, mooie combinatie van stoer en vrouwelijk.
Zó'n outfit spreekt mij persoonlijk meer aan dan een roze strik op de helm...

4 jaar lijkt me overigens wel enigszins optimistisch... :+

Mijn brommert staat onder een carport, 's winters heb ik er wel een volledige hoes omheen maar na februari alleen een 'reishoes' (zo'n halve hoes die het zadel en stuur droog houdt bij regen), voornamelijk om te voorkomen dat die klotekatten op m'n troon gaan zitten schijten.
 


Jij denkt dat ze zich daar wat van aantrekken? :P Katten schijten gelukkig alleen als ze er in kunnen 'graven' dus de motor is veilig ;)

Tja, dat zeg ik elk jaar.. nu ben ik voor een paar jaar klaar :P
Dit jaar kost het me iig niets extra, ze krijgt de SV als ze haar rijbewijs heeft. Die heb ik 6 jaar geleden al voor mezelf gekocht.

Dat witte pak op een metallic blauwe tank en spatbord met een grijs aluminium frame. Gaat volgens mij best nog wel de blits maken.

Die helm was helemaal een geweldige vondst, van een facebook marktplaats af, meisje dat het over had na 2 keer dragen. Vriendje weg etc. Heeft dus niet de wereld gekost :)
 
Net terug van de 'professionele hobbyist' die ook m'n carbs gereinigd had. De stat. mengselverhouding is nu ook goed afgesteld, carb 4 bleek het meest 'uit de pas' te lopen. Toen 'ie daar iets aan verstelde klonk de motor meteen een stuk tevredener.
Gesteld via mengselschroeven aanpassen -> synchronisatieschrieven aanpassen -> mengselschroeven -> sync schroeven en nog een keer het rondje, totaal 3 of 4 keer. 't Torretje klinkt nu een stuk beter!

Via een omweg naar huis gereden maar 'k vond het te koud om uitgebreid te gaan spelen. Reactie op het gas is wel beduidend verbeterd, 'k kreeg eerder deze week de indruk dat de motor bij het gasgeven eerst even doodviel voordat 'ie accelereerde. Dat is nu over.
Als nu ook de trillingen in het stuur minder zijn ben ik helemaal gelukkig.

Morgen nog even op de testbank voor een A/F meting en een vermogenstest / controletest.
 
Gisteren een nieuw record gevestigd:
Verbruik van 4,37L/100km (1:22,90). Dat is nog niet het zuinigste, heb ze al eens op 4,23L/100km (1:23,60) gehad. Maar dat was nog met de '95, mijn nieuw record is met de E10.
 
[~[url="http://i1001.photobucket.com/albums/af133/dojrn/20160618_173907_zps3bhqicic.jpg"]afbeelding~][/URL]

Ze vond mijn spullen altijd al verrekt goed passen dus ze wou hetzelfde merk en type :P
Maar dan een ander kleurtje, moet wel een beetje kunnen showen hè _O-
Ze heeft nu afgezien van de helm een betere combinatie dan ik. Zij heeft een rugprotector, ik heb daar een flap foam/ rubber in zitten.
Ze is aan het sparen voor net zo'n polariserend vizier als ik heb, dat spul is prijzig maar zijn geld meer dan waard.

Ze is normaal niet zo merkengek en helemaal niet gewend dat er geld is voor knap spul dus ze had zelf een pak geregeld via MP voor 70 eu, maar daar was ze gauw klaar mee.
Schouderstukken die in haar schouders en nek sneden, koude broek, niet waterdicht, dat soort ellende.
Dus een keer naar de Motozoom gereden en me met van die puppy ogen aangekeken... Heb hiermee wel voor 3 of 4 jaar verjaardagsverplichtingen afgekocht :P .

Over de hoezen, ja ik heb ze.. Ben over het algemeen echt te beroerd om die eroverheen te doen _O- "komt morgen wel", of "morgen moet ie er weer af.."
Dus als er een hoes omheen zit is zij bezig geweest. 'Zonde toch anders?' Ja klopt..

Het afdakje houdt al een hoop ellende tegen.

Dat klinkt heel erg bekend allemaal. Mijn vriendin wou toen ook een motorpak voor als ze eens achterop zou zitten. Maar ze zit jammer genoeg maar weinig achterop. Meestal zegt ze neee.. ga jij maar. OF: is mij te koud nou. Zomer: Is mij te warm nu. dusja :P. Maar dat komt wel weer.

Maar met motorkleding is goedkoop meestal duurkoop. Zit niet, snel kapot, geen mogelijkheden.

Ik heb echt iets met die hoezen. Ik heb hem bijna altijd erom.Ik heb wel zo'n grijze stofhoes. Motor staat altijd in de garage. Maar ook daar kan het stoffen.
 
[~[url="http://i1001.photobucket.com/albums/af133/dojrn/2012-08-11184213.jpg"]afbeelding~][/URL]

Jij denkt dat ze zich daar wat van aantrekken? :P Katten schijten gelukkig alleen als ze er in kunnen 'graven' dus de motor is veilig ;)

Tja, dat zeg ik elk jaar.. nu ben ik voor een paar jaar klaar :P
Dit jaar kost het me iig niets extra, ze krijgt de SV als ze haar rijbewijs heeft. Die heb ik 6 jaar geleden al voor mezelf gekocht.

Dat witte pak op een metallic blauwe tank en spatbord met een grijs aluminium frame. Gaat volgens mij best nog wel de blits maken.

Die helm was helemaal een geweldige vondst, van een facebook marktplaats af, meisje dat het over had na 2 keer dragen. Vriendje weg etc. Heeft dus niet de wereld gekost :)


Dat heeft ze zich goed bekeken. :P
Katten liggen overal op. Ik heb al eens 2 katten erop betrapt dat ze aan het vechten waren op de motorkap van mijn auto. Hele motorkap vol met krassen.
 
Net terug van de 'professionele hobbyist' die ook m'n carbs gereinigd had. De stat. mengselverhouding is nu ook goed afgesteld, carb 4 bleek het meest 'uit de pas' te lopen. Toen 'ie daar iets aan verstelde klonk de motor meteen een stuk tevredener.
Gesteld via mengselschroeven aanpassen -> synchronisatieschrieven aanpassen -> mengselschroeven -> sync schroeven en nog een keer het rondje, totaal 3 of 4 keer. 't Torretje klinkt nu een stuk beter!

Via een omweg naar huis gereden maar 'k vond het te koud om uitgebreid te gaan spelen. Reactie op het gas is wel beduidend verbeterd, 'k kreeg eerder deze week de indruk dat de motor bij het gasgeven eerst even doodviel voordat 'ie accelereerde. Dat is nu over.
Als nu ook de trillingen in het stuur minder zijn ben ik helemaal gelukkig.

Morgen nog even op de testbank voor een A/F meting en een vermogenstest / controletest.

Dat klinkt al beter inderdaad. Dat dipje heb ik ook wel eens gehad, maar verdween vanzelf nog voordat ik ernaar wou gaan kijken. Soms heeft een extreme hobbyist net weer wat trucjes om het allemaal toch net goed te krijgen.



Gisteren een nieuw record gevestigd:
Verbruik van 4,37L/100km (1:22,90). Dat is nog niet het zuinigste, heb ze al eens op 4,23L/100km (1:23,60) gehad. Maar dat was nog met de '95, mijn nieuw record is met de E10.


Dat is een belachelijk laag verbruik. Soms denk ik dat je hem op een loopband ofzo zet stiekem :9 . Zo van, dat verbruik kan echt niet, veeel te hoog. Dat wordt straf: loopband.

Het laagste dat ik heb gezien bij mijn motor, was rond de 1:18. Maar ik let er normaal nooit op.
 
Er zijn meer karakteristieken om te verifiëren dan alleen lang haar, zeker bij een lederen outfit.
Maar Worldbeater woont me nét te dicht in de buurt om daarover in detail te treden ;)
:o

Zusje woont op de eilanden trouwens.
Niet om de hoek. :+
Die helm was helemaal een geweldige vondst, van een facebook marktplaats af, meisje dat het over had na 2 keer dragen. Vriendje weg etc. Heeft dus niet de wereld gekost :)
Vriendje weg, interesse weg. :') _O-
Net terug van de 'professionele hobbyist' [..]

Morgen nog even op de testbank voor een A/F meting en een vermogenstest / controletest.
Jeetje dat is allemaal geen half werk. :}
Dat is een belachelijk laag verbruik. Soms denk ik dat je hem op een loopband ofzo zet stiekem :9
_O-
Maar met motorkleding is goedkoop meestal duurkoop. Zit niet, snel kapot, geen mogelijkheden.
Ik had op de motorbeurs voor 50 euro een leren broek van Difi en voor 99 euro een leren jas van Evolution.
Goed spul, en de buitenste ritsen passen ook nog op elkaar. *O*

Moet het alleen nog een keer gaan dragen, het oude leren pak zit eigenlijk wel lekker.
Maar nu blijft het wel lekker nieuw.
:+
 
Laatst bewerkt:
Ik had op de motorbeurs voor 50 euro een leren broek van Difi en voor 99 euro een leren jas van Evolution.
Goed spul, en de buitenste ritsen passen ook nog op elkaar. *O*

[sub]Moet het alleen nog een keer gaan dragen, het oude leren pak zit eigenlijk wel lekker.
Maar nu blijft het wel lekker nieuw.
~[/sub] :+

_O- _O-
 
Vandaag kettingset en gereedschap ontvangen! wat is dat snel geleverd amai! :o

Na het weekend het deksel aan het voorste tandwiel eens afnemen om te kijken hoe die tanden eruit zien ...
 
Vandaag kettingset en gereedschap ontvangen! wat is dat snel geleverd amai! :o

Na het weekend het deksel aan het voorste tandwiel eens afnemen om te kijken hoe die tanden eruit zien ...

Wel foto's he;)

Vandaag de motor maar laten staan hij zat onder het ijs en de auto zag er aantrekkelijker uit:) :$
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag met het F-je op de testbank gestaan bij Dynojet Rotterdam (in Ridderkerk).

Ziet er best eng uit, voluit gas geven terwijl het ding met twee 'ielige' spanbandjes op z'n plaats gehouden wordt...

Eerst een vermogenstest in z'n 4 (vermogen afgezet tegen rpm, twee keer uitgevoerd),
full


daarna een test in versnellingen 2-6 (vermogen afgezet tegen snelheid).
full


Conclusie: de meeste paardjes doen nog vrolijk mee (83 pk op de achterband, zou zo'n 91 pk op de krukas moeten zijn, fabrieksopgave is 92 pk), de krommen lopen mooi gelijkmatig, het mengsel staat wat arm (wel volgens fabrieksopgave, maar 13 eenheden lucht per eenheid brandstof zou wenselijker zijn dan de huidige 14-15) en het vermogen valt beduidend eerder af (bij 10.5) dan het max toerengebied op de toerenteller (12).

Al met al ben ik er tevreden mee!

Nog even vergeleken met eerdere metingen van andere motoren van hetzelfde type, en daar verliepen de krommen iig minder gelijkmatig. Verder niet naar de waarden gekeken.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag kettingset en gereedschap ontvangen! wat is dat snel geleverd amai! :o

Na het weekend het deksel aan het voorste tandwiel eens afnemen om te kijken hoe die tanden eruit zien ...
Heb je ook een groter tandwiel vóór besteld, of toch het origineel aantal tanden (15?) aangehouden?
 
Vanmiddag met het F-je op de testbank gestaan bij Dynojet Rotterdam (in Ridderkerk).

Ziet er best eng uit, voluit gas geven terwijl het ding met twee 'ielige' spanbandjes op z'n plaats gehouden wordt...

Eerst een vermogenstest in z'n 4 (vermogen afgezet tegen rpm, twee keer uitgevoerd),

daarna een test in versnellingen 2-6 (vermogen afgezet tegen snelheid).


Conclusie: de meeste paardjes doen nog vrolijk mee (83 pk op de achterband, zou zo'n 91 pk op de krukas moeten zijn, fabrieksopgave is 92 pk), de krommen lopen mooi gelijkmatig, het mengsel staat wat arm (wel volgens fabrieksopgave, maar 13 eenheden lucht per eenheid brandstof zou wenselijker zijn dan de huidige 14-15) en het vermogen valt beduidend eerder af (bij 10.5) dan het max toerengebied op de toerenteller (12).

Al met al ben ik er tevreden mee!

Nog even vergeleken met eerdere metingen van andere motoren van hetzelfde type, en daar verliepen de krommen iig minder gelijkmatig. Verder niet naar de waarden gekeken.

Dat er na 20+ jaar nog steeds zoveel paarden meedoen is lang niet gek!
 
Heb je ook een groter tandwiel vóór besteld, of toch het origineel aantal tanden (15?) aangehouden?
Heb de originele verhouding, 15/45 aangehouden. Ik heb immers nog geen speadohealer aangeschaft omdat die toch best prijzig zijn. En vermits ik geen te grote afwijking wil heb ik het dan maar origineel gehouden. Jammer, iets minder rpm bij een zelfde snelheid zou ik best fijn vinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat is de beste manier om m'n achtervering te stellen? Mijn GSXF komt uit '99 en veel onderdelen zitten dus flink vast. De stelschroef voor de vering is een flinke jongen, welk gereedschap is handig? De dempingsschroef zit ook op een lastige plaats, hoe is die het makkelijkst te stellen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan