Belgentopic > Wieke-tingels > Deel 163 > we blijven doorgaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeiemiddag, ga hier ook nog eens iets posten ipv. te lezen ;-)
Ik doe wel nog veel kms per dag met de moto, nadeel is wel da ik van de maand al twee keer onderuit gegaan ben met men cbf... Dus pak nu toch ook mar een paar dagen de bus ...
Iemand van jullie toevallig nog kappen liggen voor ne cbf600sa van 2011(denk ik).
Grtz
 
Oei da's minder, hoe komt het?

cbf600 heb ik niet, enkel van een ninja 250 maar die zien er ook niet uit :p
 
Begin vorige maand uitgegleden over een olievlek op een rond punt (in Sint Lenaerts) en vorige week wilde ik vertrekken op blijkbaar gladde tegels en ging men achterwiel er direct vandoor, ik kreeg hem nog terug recht, maar hij schoot door naar de andere kant waardoor ik eigenlijk over het stuur gegooid werd ... Met pijnlijke schouder, duim, blauwe plekken overal tot gevolg... En natuurlijk de rechtse kap die gebroken is.
 
Tja met koning winter voor de deur en het belgische wegennet dat er belabberd bij ligt ist gevaarlijk. ;-)
 
Begin vorige maand uitgegleden over een olievlek op een rond punt (in Sint Lenaerts) en vorige week wilde ik vertrekken op blijkbaar gladde tegels en ging men achterwiel er direct vandoor, ik kreeg hem nog terug recht, maar hij schoot door naar de andere kant waardoor ik eigenlijk over het stuur gegooid werd ... Met pijnlijke schouder, duim, blauwe plekken overal tot gevolg... En natuurlijk de rechtse kap die gebroken is.



-O- spoedig herstel , maar opletten nu , het kan overal gevaarlijk glad zijn, en hopelijk vind je de nodige spullen voor je motor :Y
 
ook weer zotte kosten gedaan :+ gps gekocht voor op mijn brommertje *O*

navigator 5 van bmw , kan ik bedienen van aan mijn stuur *O*
 
(imgatt)
full
 
Goeiemiddag, ga hier ook nog eens iets posten ipv. te lezen ;-)
Ik doe wel nog veel kms per dag met de moto, nadeel is wel da ik van de maand al twee keer onderuit gegaan ben met men cbf... Dus pak nu toch ook mar een paar dagen de bus ...
Iemand van jullie toevallig nog kappen liggen voor ne cbf600sa van 2011(denk ik).
Grtz

Das klote -O-

Al eens op 2dehands sites gezien voor die kappen :?
 
Begin vorige maand uitgegleden over een olievlek op een rond punt (in Sint Lenaerts) en vorige week wilde ik vertrekken op blijkbaar gladde tegels en ging men achterwiel er direct vandoor, ik kreeg hem nog terug recht, maar hij schoot door naar de andere kant waardoor ik eigenlijk over het stuur gegooid werd ... Met pijnlijke schouder, duim, blauwe plekken overal tot gevolg... En natuurlijk de rechtse kap die gebroken is.


Plaats anders ff foto van je moto van voor het ongeval, dan kijk ik wel mee uit voor onderdelen ;)
 
Twee maand terug verzekering laten overzetten van de ninja naar d'n mt09, krijg ik nu ineens de rekening. Da's dan 870 euro aub.. :o :o :o :( :( :(
 
Twee maand terug verzekering laten overzetten van de ninja naar d'n mt09, krijg ik nu ineens de rekening. Da's dan 870 euro aub.. :o :o :o :( :( :(

Stuur je geboortedatum, datum halen rijbewijs en 1e inschrijfdatum van je moto eens door, dan hoor ik eens opt werk. Kan eens proberen hé.

Is die enkel als moto verzekerd of icm een auto :?
 
Twee maand terug verzekering laten overzetten van de ninja naar d'n mt09, krijg ik nu ineens de rekening. Da's dan 870 euro aub.. :o :o :o :( :( :(
Zonder auto en gezien uw jeugdige leeftijd lijkt me dat een 'normaal' tarief. (Lees afgezet zoals ieder van ons. Best auto bij kopen )
 
Zonder auto en gezien uw jeugdige leeftijd lijkt me dat een 'normaal' tarief. (Lees afgezet zoals ieder van ons. Best auto bij kopen )
ik heb nooit zoveel betaald in gans mijn leven en reed als 21 jarige met een R6 van +-120pk...

vind dat skeftig veel geld :o
 
Twee maand terug verzekering laten overzetten van de ninja naar d'n mt09, krijg ik nu ineens de rekening. Da's dan 870 euro aub.. :o :o :o :( :( :(
ik zou toch eens op een ander gaan luisteren in jouw geval :Y
24j met 115pk 870 euro :o :o :o

ik betaalde voor men r1 met mijn toen gelijkaardige leeftijd als jou max 350 ofzo
(wel 100pk papieren)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan