Belgentopic > Wieke-tingels > Deel 163 > we blijven doorgaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
:o Mannen! Waar is de tijd dat jullie een topic volzeverden op 3 dagen! Dit topic gaat nog een heel jaar volmaken op deze manier! :X
 
Laatst bewerkt:
:o Mannen! Waar is de tijd dat jullie een topic volzeverden op 3 dagen! Dit topic gaat nog een heel jaar volmaken op deze manier! :X
Er zijn gewoon makkelijkere manieren om directer met elkaar te communiceren :Y
messenger, whatsapp etc...

ik zit hier ook niet zoveel meer op dan pakweg 5j geleden ;)
 
Er zijn gewoon makkelijkere manieren om directer met elkaar te communiceren :Y
messenger, whatsapp etc...

ik zit hier ook niet zoveel meer op dan pakweg 5j geleden ;)
Nu jah, whatsapp had ik al op mijn antieke gsm :X Maar inderdaad, het hele forum is wat aan het stilvallen. Ik zit er ook niet zoveel meer op.
 
Heel da multimedia gedoe is gewoon erg aant worden. Tis precies of mensen nie meer kunnen leven zonder dat ze laten weten waar ze zitte, wa ze aant eten zijn en wanneer ze gaan kakken. Een slimme foon is iets makkelijk soms maar ook een vergif. Maar ja, aan alles voor en nadelen zeker....
 
Mijn smartphone heeft ten minste werkende bluetooth ipv die rommel van vroeger :p

De jacht naar een 2e hands gps is geopend, maar die zijn vaak al verkocht voor dat je het zoekertje ziet :o en aan redelijke hoge prijze ook. Slechtste geval koop ik mij ne nieuwe 410 uit nederland voor 329 maar khad toch liever wa minder uitgegeven.
 
Mijn smartphone heeft ten minste werkende bluetooth ipv die rommel van vroeger :p

De jacht naar een 2e hands gps is geopend, maar die zijn vaak al verkocht voor dat je het zoekertje ziet :o en aan redelijke hoge prijze ook. Slechtste geval koop ik mij ne nieuwe 410 uit nederland voor 329 maar khad toch liever wa minder uitgegeven.
Fucking shit een gps. Tijdens de meerdaagse hadden we er drie maar het enigste wa werkte was een kaart geplakt op een tank.
 
Mijn smartphone heeft ten minste werkende bluetooth ipv die rommel van vroeger :p

De jacht naar een 2e hands gps is geopend, maar die zijn vaak al verkocht voor dat je het zoekertje ziet :o en aan redelijke hoge prijze ook. Slechtste geval koop ik mij ne nieuwe 410 uit nederland voor 329 maar khad toch liever wa minder uitgegeven.

Heb net terug een chineesje gekocht, kopie van een blaupunkt motopilot (komt wss uit dezelfde fabriek :') ):

best-motorcycle-gps1.jpg

MotoPilot-1.jpg


256MB RAM, 4,3" scherm.
De laatste iGO versie erop, en daar de MotorEditie overheen.
Kaarten voor heel Europa Q4/2016.

De vorige heeft het ook goed gedaan totdat ik 'm een keer op de aansluiting van de voeding heb laten vallen... Daarna deed 'ie wat raar :P

Voor 95 EUR kan je je d'er niet echt aan mispakken...
En hij blokkeert het zicht op de tellers van de Multi niet, in tegenstelling tot de Zumo.
 
Alleen spijtig dat ik geen chinees versta :o ;)


Kwil wel wat meer geld investeren om ineens goed te zijn voor een paar jaartjes. Die dingen houden trouwens best goed waarde. Misschien wel beter dan op de spaarboek :/
 
Heel da multimedia gedoe is gewoon erg aant worden. Tis precies of mensen nie meer kunnen leven zonder dat ze laten weten waar ze zitte, wa ze aant eten zijn en wanneer ze gaan kakken. Een slimme foon is iets makkelijk soms maar ook een vergif. Maar ja, aan alles voor en nadelen zeker....
Heb het heel lang kunnen uithouden zonder smartphone,steeds met oude nokia's rondgelopen waar je enkel mee kon bellen/sms'en en hoogstens een troebele foto mee kon nemen...

Mij uiteindelijk laten gaan en eerlijk... wat een gerief, zou niet meer zonder kunnen/willen :o :X
 
Heb het heel lang kunnen uithouden zonder smartphone,steeds met oude nokia's rondgelopen waar je enkel mee kon bellen/sms'en en hoogstens een troebele foto mee kon nemen...

Mij uiteindelijk laten gaan en eerlijk... wat een gerief, zou niet meer zonder kunnen/willen :o :X
Die jonge gasten kunnen nie meer zonder neen. Ik moest in mijn jonge tijd de meisjes nog live versieren. Nu gaat da allemaal via internet :)
 
Heel da multimedia gedoe is gewoon erg aant worden. Tis precies of mensen nie meer kunnen leven zonder dat ze laten weten waar ze zitte, wa ze aant eten zijn en wanneer ze gaan kakken. Een slimme foon is iets makkelijk soms maar ook een vergif. Maar ja, aan alles voor en nadelen zeker....
Hey Sexy Lexy! Dat is lang geleden! :9~
 
Uit het motogp stemtopic:

Tussenstand na Race 4:

1. Jimmeh 26 punten
2. Nameless 25 punten
3. Bartvh 22 punten
4. Sheldon 20 punten
5. Polymorph 18 punten
6. Team Olsene 9 punten


 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan