Belgentopic > Wieke-tingels > Deel 163 > we blijven doorgaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Btw niemand interesse in een fz1 s ?
Ben zo beetje naar iets anders aan t kijken. Wil meer koppel onderin om met 2 te rijden.
 
Niet te weinig, maar te hoog in toeren voor mijn zin. Rustig met 2 door klein baantjes en 6000 rpm. Is nogal tegenstrijdig

Ben momenteel aan t kijken naar iets met al redelijk koppel tussen 2 en 3000 toeren :Y
Buiten daar in Spanje heb k eigenlijk zelden zo vaak zo hoog in toeren gereden.
 
Uit het motogp stemtopic:

Tussenstand na Race 12:

1. Jimmeh 69 punten
2. Sheldon 68 punten
3. Nameless 63 punten
4. Bartvh 62 punten
5. Polymorph 59 punten
6. Team Olsene 9 punten
 
Gewoon vroeger schakelen. Als ge rustig wilt toeren maakt dat toch geen ene fuck uit hoe snel ge optrekt...

Dat lukt meestal wel, maar soms met 2 bergop kleine baantjes zou meer koppel onderin leuk zijn. Ook motor met iets meer plaats voor mijn madam is de bedoeling. Verder t Is mijn eerste 4 cilinder en ik raak niet echt gewend aan dat hoogtoerige karakter.
 
Dat lukt meestal wel, maar soms met 2 bergop kleine baantjes zou meer koppel onderin leuk zijn. Ook motor met iets meer plaats voor mijn madam is de bedoeling. Verder t Is mijn eerste 4 cilinder en ik raak niet echt gewend aan dat hoogtoerige karakter.
Nochtans zo een FZ1 heeft al redelijk wat koppel (voor een 4cil), budgetvriendelijk gezien kan je de tandwiel verhouding aanpassen...

En anders wegblijven uit de Vlaamse Ardennen / boerenbaantjes :r
En lekker in de Eifel / echte Ardennen gaan knallen :] 8-) ben er vandejaar nog niet geraakt :') :') :')
 
Laatst bewerkt:
Dat lukt meestal wel, maar soms met 2 bergop kleine baantjes zou meer koppel onderin leuk zijn. Ook motor met iets meer plaats voor mijn madam is de bedoeling. Verder t Is mijn eerste 4 cilinder en ik raak niet echt gewend aan dat hoogtoerige karakter.


Mss stomme vraag maar is zo'n tweecilinder juist niet minder comfortabel voor de duozitter vanwege de grotere motorrem :?
 
Net filmpje gezien van Crutchlow. Hij heeft met een keukenmes in zijn vinger gesneden tot op het bot met operatie tot gevolg. Moet nu zijn vinger een maand gestrekt houden.

Zijn moraal vant verhaal: mannen horen niet thuis in de keuken :') :') :')
 
Nochtans zo een FZ1 heeft al redelijk wat koppel (voor een 4cil), budgetvriendelijk gezien kan je de tandwiel verhouding aanpassen...

En anders wegblijven uit de Vlaamse Ardennen / boerenbaantjes :r
En lekker in de Eifel / echte Ardennen gaan knallen :] 8-) ben er vandejaar nog niet geraakt :') :') :')
Tja, als de snelheid omhoog gaat en de baan het toelaat is dat inderdaad ne ferme moto, tandwiel is aangepast en ECU is geflashed (Ivan performance). Maar de Vlaamse Ardennen liggen zoveel makkelijker om eens een uurtje of 2 te gaan rijden, ik heb ook niet vaak tijd om hele dag weg te zijn.
 
Net filmpje gezien van Crutchlow. Hij heeft met een keukenmes in zijn vinger gesneden tot op het bot met operatie tot gevolg. Moet nu zijn vinger een maand gestrekt houden.

Zijn moraal vant verhaal: mannen horen niet thuis in de keuken :') :') :')

Gaat blijkbaar wel gewoon rijden in Misano :Y :’) :}
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan