Ktm 690 smcr

Olivierbakels

Rookie
31 jul 2016
1
0
Dag iedereen ! Ik heb een vraagje over me ktm 690 smc r , ik was op een avond aan het rijden ermee en plots viel me motor uit en alle electronica , ik ging kijken bij me batterij en de kabel die ermee verbonden zijn drukte ik wat aan en plots sprong alles weer aan ! Nu ik vertrek ermee en zodra ik in 2 de schakelde viel weer alles uit en zo opnieuw en opnieuw .. Iemand enig idee wat dit kan zijn of wat ik hier mee moet doen heb al afspraak gzmaakt met de dealer maar wou toch eerst is hier horen wqt het zou kunne zijn voordat ik koste moet doen :) mvg olivier
 
Ik weet niet wat een me batterij is maar ik verwacht dat je accuaansluitingen niet goed vast zitten aan de accu.
Lees zelf je verhaaltje eens door. Het is bijna niet te lezen.
 
Ik weet niet wat een me batterij is maar ik verwacht dat je accuaansluitingen niet goed vast zitten aan de accu.
Lees zelf je verhaaltje eens door. Het is bijna niet te lezen.
dat me versta ik ook slecht, maar een batterij is oorspronkelijk een aantal in serie gezette accucellen
 
Steek toch eens wat moeite in een topic! Je komt hier binnen-baggeren zonder je voor te stellen met een onsamenhangend verhaal wat ook nog eens bijna niet leesbaar is. Wat verwacht je nou?

Om over het me en mijn/m'n verhaal nog maar te zwijgen. Ga lekker naar een dealer.

Later.
 
Laatst bewerkt:
Kon het niet laten als ex Ktmrijder.
In 2008 nieuwe smc gekocht bij Andre motors ,na een jaar van ellende waarbij Andre echt alles heeft geprobeerd bleef het blokje tikken en de bak slecht schakelen naar de 6e versnelling.
in 2009 als 1 van de eerste de motor op markplaats gezet(gekkenhuis)nieuwe eigenaar had hem binnen 2 maanden plat. -O-
 
Kon het niet laten als ex Ktmrijder.
In 2008 nieuwe smc gekocht bij Andre motors ,na een jaar van ellende waarbij Andre echt alles heeft geprobeerd bleef het blokje tikken en de bak slecht schakelen naar de 6e versnelling.
in 2009 als 1 van de eerste de motor op markplaats gezet(gekkenhuis)nieuwe eigenaar had hem binnen 2 maanden plat. -O-

Plat als in lekker band? :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan