GP Red Bull Ring Oostenrijk

Wie wint het Ducati-gevecht?

  • Hector "top Ducati" Barbera

    Stemmen: 0 0,0%
  • Andrea "bullseye" Dovizioso

    Stemmen: 10 34,5%
  • Andrea "sloopkogel" Iannone

    Stemmen: 16 55,2%
  • Danilo "de Clown" Petrucci

    Stemmen: 0 0,0%
  • Scott "needs more tattoos" Redding

    Stemmen: 2 6,9%
  • Eugene "WSBK" Laverty

    Stemmen: 0 0,0%
  • Michele "wildcard" Pirro

    Stemmen: 0 0,0%
  • Yonny "tandpastareclame" Hernandez

    Stemmen: 1 3,4%
  • Loris "too tall for GP" Baz

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    29
Ik vond het vooral knap dat Maverick er na FP3 nog goed bij stond, had ik niet verwacht gezien de temperaturen die, gelukkig, stukken hoger zijn.

Ook mooi om te zien hier dat de FP3 van de MotoGP door meer mensen live gezien is als de Formule 1 Race 😂
 
Wow verrassende climax van de kwalificatie!
 
Wauw, dat moment dat Rossi heel even pole pakte na +.1 te staan! Dat had ik niet verwacht.
 
Yamaha toch aangesloten. Kan leuk worden morgen. En petje af voor Rossi, combo Yamaha/Rossi is dit seizoen gewoon het snelste...
 
Klopt het is alleen zo jammer dat hij dit seizoen juist meer fouten maakt dan anders.

Dat komt volgens mij dat hij dit jaar meer op of over de limiet rijd ....dit is de enige manier om Marquez nog aan te vallen , anders kan je wel in je camper blijven zitten , daar zou Lorenzo wel eens een voorbeeld aan kunnen nemen .....komt met moeite m´n strot uit maar het is wel zo . :Y
 
Laatst bewerkt:
Dat komt volgens mij dat hij dit jaar meer op of over de limiet rijd ....dit is de enige manier om Marquez nog aan te vallen , anders kan je wel in je camper blijven zitten , daar zou Lorenzo wel eens een voorbeeld aan kunnen nemen .....komt met moeite m´n strot uit maar het is wel zo . :Y
Die lijkt even een flinke negatieve flow te pakken te hebben idd. Hopen dat hij daar snel weer uit komt.

Wel toevallig dat dit gebeurde sinds dat bekend werd dat hij voor Ducati tekende............ :9 ;)
 
Die lijkt even een flinke negatieve flow te pakken te hebben idd. Hopen dat hij daar snel weer uit komt.

Wel toevallig dat dit gebeurde sinds dat bekend werd dat hij voor Ducati tekende
............ :9 ;)

Inderdaad ....kijk al uit naar 2017 , dan heb ik 2 favo´s om aan te moedigen nml. Ducati en Lorenzo , volgens Wilco kan dat nog voor verrassingen zorgen.
 
Volgens mij zag niemand die aankomen. Die kwam uit zijn tenen!
Hij was er goed naartoe aan het opbouwen hoor, al een paar rondes dat hij het probeerde steeds iets beter/sneller. Z'n laatste stint was erg sterk en goed opgebouwd.
 
De crash van Miller had ik niet helemaal meegekregen
PA1996959.0008.jpg

PA1996962.0008.jpg

PA1996964.0008.jpg

PA1996965.0008.jpg

PA1996966.0008.jpg


Mag ook van geluk spreken dat ie nog heel is.
 
Mbt Lorenzo: Als ze morgen hetzelfde weer als vandaag hebben, zie ik hem zo binnen 2 ronden naar P1 rijden!
 
Ik hoop wat meer bewolking.. Mijn armen zijn inmiddels well-done...

Noot van aandacht: 70.000+ mensen vandaag, nul file... Zo kan het ook. Maar ook hier moet je weer wat langer wandelen (+/- 10 minuten). En veel parkeerplaatsen ver weg met (volgens mij) gratis shuttlebussen. Goed geregeld hier.
 
Het Sky VR46 heeft zijn eigen Yuri van Gelder akkefietje. Romano Fenati zal morgen niet starten vanwege het overtreden van disciplinaire regels van het team.

Bron: tweet MotoGP.com
 
Hij heeft zijn technische crew nogal beledigd schijnt na de kwalificatie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan