Kawasaki versys 650 deel 4

NTV, ik heb exact dezelfde kleur en extra's uitgezocht, ook met de navigatiebeugel. Verder wordt er bij mij nog een snoertje aangesloten op de accu voor de Optimate. Over een week of drie wordt de mijne geleverd.
Ik zit nog te dubben over een GIVI topkoffer, tanktas en valbescherming (van Puig). Daar ben ik nog niet uit.
Groeten, Hans

Hoi Hans,

als ik je een tip mag geven! Neem de monokey GIVI koffer van de versys zelf. Het is een top koffer, past goed bij de normale koffers en gewoon simpelweg gemaakt door GIVI. Mocht je ooit een ander er op willen plaatsen kan dit dus gewoon.

Maar dat is mijn mening (gebaseerd op het Grand Tourer pakket).
 
Hi Larsonyt,

Die originele topkoffer is inderdaad een fraaie, maar wel duur! Die komt volgens mij op 523,85 euro en lijkt (of is misschien zelfs wel) een V47. Een 'gewone' GIVI V47 (zonder aangepast slot van 24,80 euro en zonder deksel in kleur van 70,85 euro) komt op 246,10 euro incl. montagebeugel en -plaat (koffer is dan zwart/carbon met donkere/zilveren reflectoren). Dan vind ik bijna 200 euro toch een behoorlijk prijsverschil.
Alternatief, maar minder mooi, is de GIVI V40; die komt in totaal op 186 euro. T.o.v. een originele vind ik dat grote verschillen.
Het enige dat ik bij een gewone GIVI V47 minder vind, is de zilverkleurige band die rond de koffer zit (is bij een Kawasaki koffer glanzend zwart). Staat iets minder mooi bij de kleur metallic flat spark black/metallic carbon gray. Zoals het er nu naar uitziet, ga ik voor de GIVI V47 van 246 euro.
 
Vandaag nieuwe accu geplaatst. Toen ik toch bezig was ook meteen een set SW Motech Storm handkappen erop gezet en de reflectoren van mijn kofferset vernieuwd (de V35 koffers witte reflectoren gegeven zodat ze matchen met de witte reflectoren van de V46 topkoffer).
 
Hoihoi,

Ik heb zelf de V47 op mijn GTR 1000. Omdat deze best oversteekt over het achterlicht heb ik daar een remlichtkit van Givi in gemonteerd. Weet alleen niet of dat ook bij de Kawasaki versie kan.. Is wel wat extra veiligheid zonder dat het direct opvalt.

( ben aan het puzzelen voor mijn volgende motor: Versys 650 of Versys 1000... Vandaar dat ik meelees.)
 
NTV, ik heb exact dezelfde kleur en extra's uitgezocht, ook met de navigatiebeugel. Verder wordt er bij mij nog een snoertje aangesloten op de accu voor de Optimate. Over een week of drie wordt de mijne geleverd.
Ik zit nog te dubben over een GIVI topkoffer, tanktas en valbescherming (van Puig). Daar ben ik nog niet uit.
Groeten, Hans

Morgen ga ik hem ophalen met prachtig weer :)
 
vandaag maar even een middenbok gemonteerd! Ruim uurtje over gedaan. Moet zeggen dat hij niet heel erg aanwezig is! Ik ben er in ieder geval blij mee en het scheelt een hoop ruimte in mijn garage.

full
 
@NTV, veel plezier met de nieuwe brommer morgen, je hebt er inderdaad prachtig weer bij! Ik heb over de mijne nog niks gehoord, moet nog even geduld hebben. Zal zaterdag eens informeren.
 
@FloX, ziet er goed uit! Is dat een SW Motech of een Hepco & Becker? De zijstandaard lijkt niet in de weg te weg te zitten, kun je die onder alle omstandigheden gewoon gebruiken? Heb ergens op een forum gelezen dat de zijstandaard uitgeklapt moet zijn als de middenbok gebruikt bij een SW Motech. Of is dit de H&B?
 
Waarschijnlijk weet één van jullie dit wel: heeft de Versys 650 van 2017 een canbus systeem? Ik dacht het niet, maar ben er niet 100% zeker van...
 
Ik heb die van SW motortech. En je kan hem gewoon gebruiken zonder dat je de zijstandaard uit moet klappen, dus denk dat de zijstandaard van H&B dit niet kan.



@FloX, ziet er goed uit! Is dat een SW Motech of een Hepco & Becker? De zijstandaard lijkt niet in de weg te weg te zitten, kun je die onder alle omstandigheden gewoon gebruiken? Heb ergens op een forum gelezen dat de zijstandaard uitgeklapt moet zijn als de middenbok gebruikt bij een SW Motech. Of is dit de H&B?
 
Gaaf ding NTV, veel plezier er mee, het blijft de komende dagen mooi weer, dus die eerste 1.500 km heb je er zó op!
Heb je'm toevallig in Nijeveen gekocht?
 
Gaaf ding NTV, veel plezier er mee, het blijft de komende dagen mooi weer, dus die eerste 1.500 km heb je er zó op!
Heb je'm toevallig in Nijeveen gekocht?

Eerste 250 km zitten erop. Allemaal binnendoor km's. Wat een mazzel met het weer :)

Jij al iets gehoord over jouw Versys?
 
Terug
Bovenaan Onderaan