Kawasaki versys 650 deel 4

Een ander schijfrem slot past ook. Of is deze extra dik? De openingen zijn groot op de Versys.
op de voorschijven gaat dat wel de achterschijf is lastiger ik heb paddock schijfrem sloten deze passen ook niet achter omdat je tegen die naaf aan zit.
 
Laatst bewerkt:
Op het moment dat je de koppeling los laat? :+
Hoe hoog zijn de toeren als hij stationair draait in N?

Nee zo gou ik hem in de eerste versnelling trap, zakt ie in toeren. In de N ongeveer 1000rpm.

Volgens de monteur had het te maken met dat als de motor koud is, is de olie in de versnellingsbak dikker, en dat daardoor het toerental zak.

Ik heb nu het toerental iets omhoog gedraaid, en nu is het over.
 
Hallo allemaal, ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Hans en rij al sinds mijn 18e motor, de laatste 18 jaar op verschillende BMW's en tot nu nog op een R1200GSA. Vorig jaar al heb ik een proefrit op een Versys 650 gemaakt omdat ik op zoek was naar iets lichters en meer handelbaar dan de BMW. Aangenaam verrast door de Versys: zitpositie, remmen, koppeling, ruit, zadel ed. prima voor elkaar, net als het korte stuurwerk! Iets minder: het duiken bij fors remmen en de bediening van de knipperlichten (kwestie van wennen).
Vorige week de knoop doorgehakt: een matzwart/antracietgrijze met subtiele groene stiping gekocht, incl. Tourerpakket. Duurt nog een week of drie voordat'ie geleverd wordt.

Nu mijn vragen.
Ik wil een Givi topkoffer Monokey (ik denk aan de Givi V40NT Tech van 40 liter) , maar wat is nu een goed en stevig kofferrek of kofferdragers?

Op de Motorbeurs een Givi tanktas (XS320) met tanklock ring gezien, zag er goed uit en kan makkelijk en snel op de ring geplaatst worden, zo lijkt het. Iemand ervaring met deze tanktas (of andere tanktassen van Givi)?

Heeft één van jullie de zwarte valbeugels van Fehling? Zo ja, past dat goed? Of zijn er betere (mooiere) alternatieven?
 
Welkom :W goede keus gemaakt.

Ik heb op mijn ER6N en mijn vorige Versys een tanktas gehad met zo'n ring die op je tankdop word bevestigd. Was hier erg tevreden over ook al had ik een klein model tas gekozen. Het bevestigen van de ring/hoefijzer vorm is erg gemakkelijk. Voor de tas is het even passen en meten omdat elke tank natuurlijk anders van vorm is voordat je deze vast schroeft. Ik zou deze graag weer kopen.

Hier een fotootje

251549_10150218003118534_2742911_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat is een G&G uitlaat: G&G Oval uitlaat Kawasaki Versys
Die wil ik ook weer hebben haha, super mooi zwaar geluid in en goede kwaliteit + service :)

Op deze foto is mijn vorige Versys waar nu iemand anders op rijd sinds 2012.
Ik heb sinds vorig jaar augustus een zwarte versys tour editie (2014 model) terug gekocht.

Mooie motor Rubs !
Welke demper hangt er nou onder ?
 
Laatst bewerkt:
Hallo allen, vraagje: welke koppelingskabel moet ik hebben voor de Kawasaki Versys 650 uit 2007 en waar koop ik die? En ik ben op zoek naar een goede hoge ruit, nog tips? Groet.
 
Ik heb zelf een MRA ruitje met x-screen ruitje. Bevalt prima en ziet er (vind ik) top uit :)

 
Laatst bewerkt:
Wat het ruitje betreft werkt een vario ruit beter dan gewoon een hoge ruit? Ik zag namelijk een Givi D410ST en die ziet et best mooi uit, weleenswaar niet perse voor de Versys uit 2007 maar daar verzin ik wel wat op. Of ander tips?
 
Geen idee wat de givi ruit doet. Ik heb hem voornamelijk voor de looks, hij ligt ook redelijk plat afgesteld. Haalt prima de wind van mijn bovenlichaam en laat mijn hoofd in de volle rijwind. Dus geen turbulentie :)
 
Laatst bewerkt:
Vandaag proefrit gemaakt op de nieuwe Versys. En besteld...:)

Over 2 weekjes halen, compleet met koffers (Tourer model) en beugel voor navigatie.
 
Laatst bewerkt:
gisteren met de versys in zeeland gaan rijden hier enkele sfeerbeelden bij delta park neeltje jans. heb 1 op 25 gereden was van vorig jaar geleden dat ik nog zo'n laag verbruik had. grtjs
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan