Triumph Speed Triple topic deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuw jaar, nieuwe poserfoto's .. *D , met nieuwe bar end spiegels, ook weer een beurtje gegeven :Y de Speed is weer klaar om te rijden
full
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand een adresje voor eenn goede set 2ehands bandjes? Hoeven geen nieuwe voor mij te zijn...

Ennnnnnnnnnn wienhad ookal weer extra dashboard knopjes gehaald en had nog over, Ik heb er ook 3 nodig....

Thnx!!
 
Weet iemand een adresje voor eenn goede set 2ehands bandjes? Hoeven geen nieuwe voor mij te zijn...

Ennnnnnnnnnn wienhad ookal weer extra dashboard knopjes gehaald en had nog over, Ik heb er ook 3 nodig....

Thnx!!

Kun je het beste op marktplaats kijken denk ik, of bij je plaatselijke bandenboer vragen of hij een 2ehands setje heeft liggen..
 
Weet iemand een adresje voor eenn goede set 2ehands bandjes? Hoeven geen nieuwe voor mij te zijn...

Ennnnnnnnnnn wienhad ookal weer extra dashboard knopjes gehaald en had nog over, Ik heb er ook 3 nodig....

Thnx!!

vind je dat verstandig om een gebruikte set erop te leggen??? ik zou me er niet veilig bij voelen, je weet niet wat er gebeurt is met die banden. waarom zou iemand een set half weg rijden en dan nieuwe erop laten leggen :? :? :? :?
 
vind je dat verstandig om een gebruikte set erop te leggen??? ik zou me er niet veilig bij voelen, je weet niet wat er gebeurt is met die banden. waarom zou iemand een set half weg rijden en dan nieuwe erop laten leggen :? :? :? :?

gebeurt zo vaak

Sommige mensen willen niet met half versleten banden rijden en gooien er dan nieuwe op.

Kom het vaak genoeg tegen op en rond het circuitrijden.
 
Overweeg om terug over te gaan naar een Supermotard (KTM 690) en dus mijn speedtriple te verkopen.
Foto moet ik nog maken, maar wil graag weten of dit een goede prijs is/ of iemand mijn motor wil kopen.

Kleur: Zwart
Bouwjaar: 2005
Kmstand: 35.000
Import motor uit Italië (gekocht bij Barbier motorsport in 2014)

Staat van onderhoud: goed
Geen schade(s) gehad.
Banden: voor: goed
Achter: redelijk (vlakke kant in het midden door veel snelweg laatste vakantie dit jaar)
Voor en achtervering service door HK (geheel gedemonteerd en opnieuw gevuld, nieuwe keringen e.d. (2015)
medio 2016 nieuwe dynamo en spanningsregelaar geplaatst! Bekende kwaal van triumph speed triples)
Motor verbruikt geen olie en rijdt prima! Begin vorig jaar olie vervangen (olie is circa 5.000 km oud)
Motor kan geheel origineel verkocht worden voor 4500,- of met alle opties en onderdelen zoals beschreven voor 5500,-. Verkoop geen losse onderdelen zolang de motor niet verkocht is!

Opties op/aan/bij de motor te koop:
1. Hugger
2. Onderspoiler
3. Fatbar stuur (met luxe cnc stuurklemmen)
4. Bar-end spiegels
5. Zadel afdekkap
6. Korte rem en koppelingshendel
7. Luxe stalen ventieldopjes 
8. GenG uitlaatdempers (met twee verschillende type db killers er bij, dus opties: volledig open, sport en duitsland proof)
9. Baxster tankhoes met originele triumph tanktas
10. Interphone navigatie (inclusief bevestigingsmateriaal voor op het stuur)
11. Korte kentekenplaathouder (met strakke undertail en led verlichting achter)
12. 2 sets nieuwe voorremblokken voor erbij (huidige blokken in de motor kunnen nog wel even mee)
13. Nieuwe K&N luchtfilter (voor de komende beurt alvast op voorraad dus)
14. Achterwiel bok
15. Ducati Multistrada wielen (met schijven), zijn de mooie 5 spaaks marchesini variant. Moeten nog passend gemaakt worden voor in de speed triple. Kan in overleg verzorgt worden (uiteraard tegen betaling)
16. Set gebruikt BT003 race banden voor op de Ducati velgen

Alle (extra) onderdelen van de motor zijn verkregen bij GenG shop (dus geen aliexpres spullen op deze motor). Heb destijds mijn oude motor ingeruild bij de eigenaar van GenG en in ruil daarvoor Triumph speed triple onderdelen gekregen.
 
grappig, ik ben juist van een smc-r naar een speed triple gegaan.

Wel een superleuke speelfiets voor rond het huis en avond ritjes, maar voor het serieuze werk in de Eifel/ Luxemburg miste ik het vermogen van een 2/3/4 cilinder.
 
Heb er ook een SMC gehad, leuk voor een rondje om de kerk en lekker spelen dn raggen in de buurt maar daar blijft het ook bij.
 
Heb meerdere supermotards gehad.... xl 500, meerdere xr 600's, husaberg 650, husqvarna 450 Dus ken het "gebrek" aan comfort en vermogen (geldt niet voor een husaberg 650 ;-) wel.
Maar voor de langere ritten kan ik een motor lenen. Voor het speelwerk rondom huis wil ik een speelfiets. Daarbij wil ik een setje enduro wielen voor wat plezier in de modder.

Heb twee weken terug er een xr600 enduro bij gekocht... maar na twee ritjes kreeg ik het gevoel toch weer voor een supermotard te moeten gaan. En ook weer die smile op mijn gezicht! Dus alles maar in de verkoop en een wat nieuwere smc.

Maar een 2005 model Speed is voor zo'n prijs toch "netjes" geprijst??
 
Als ik puur naar de prijs kijk en vergelijk op marktplaats (2005), zit je met opties aan de hoge kant.
Geheel origineel ben je de laagste op marktplaats.

De meeste mensen willen niet betalen voor dure accessoires die op de motor zitten (mijn ervaring) en wordt al snel gezien als 'zelfsleutelaar'.

Wat ik eigenlijk altijd doe voordat ik mijn motor verkoop, is alle accessoires eraf halen behalve de aftermarket dempers. De dempers kunnen net de doorslag geven om die van jou te kiezen i.p.v. de andere met standaard dempers.

Motor (bijna) standaard verkopen en je accessoires los verkopen. Tel je alles bij elkaar op, heb je waarschijnlijk meer terug voor de motor dan dat je hem met accessoires had verkocht.
Moet je natuurlijk wel zin in hebben om alles eraf te halen en los op marktplaats te zetten.
 
Overweeg om terug over te gaan naar een Supermotard (KTM 690) en dus mijn speedtriple te verkopen.
Foto moet ik nog maken, maar wil graag weten of dit een goede prijs is/ of iemand mijn motor wil kopen.

Kleur: Zwart
Bouwjaar: 2005
Kmstand: 35.000
Import motor uit Italië (gekocht bij Barbier motorsport in 2014)

Staat van onderhoud: goed
Geen schade(s) gehad.
Banden: voor: goed
Achter: redelijk (vlakke kant in het midden door veel snelweg laatste vakantie dit jaar)
Voor en achtervering service door HK (geheel gedemonteerd en opnieuw gevuld, nieuwe keringen e.d. (2015)
medio 2016 nieuwe dynamo en spanningsregelaar geplaatst! Bekende kwaal van triumph speed triples)
Motor verbruikt geen olie en rijdt prima! Begin vorig jaar olie vervangen (olie is circa 5.000 km oud)
Motor kan geheel origineel verkocht worden voor 4500,- of met alle opties en onderdelen zoals beschreven voor 5500,-. Verkoop geen losse onderdelen zolang de motor niet verkocht is!

Opties op/aan/bij de motor te koop:
1. Hugger
2. Onderspoiler
3. Fatbar stuur (met luxe cnc stuurklemmen)
4. Bar-end spiegels
5. Zadel afdekkap
6. Korte rem en koppelingshendel
7. Luxe stalen ventieldopjes 
8. GenG uitlaatdempers (met twee verschillende type db killers er bij, dus opties: volledig open, sport en duitsland proof)
9. Baxster tankhoes met originele triumph tanktas
10. Interphone navigatie (inclusief bevestigingsmateriaal voor op het stuur)
11. Korte kentekenplaathouder (met strakke undertail en led verlichting achter)
12. 2 sets nieuwe voorremblokken voor erbij (huidige blokken in de motor kunnen nog wel even mee)
13. Nieuwe K&N luchtfilter (voor de komende beurt alvast op voorraad dus)
14. Achterwiel bok
15. Ducati Multistrada wielen (met schijven), zijn de mooie 5 spaaks marchesini variant. Moeten nog passend gemaakt worden voor in de speed triple. Kan in overleg verzorgt worden (uiteraard tegen betaling)
16. Set gebruikt BT003 race banden voor op de Ducati velgen

Alle (extra) onderdelen van de motor zijn verkregen bij GenG shop (dus geen aliexpres spullen op deze motor). Heb destijds mijn oude motor ingeruild bij de eigenaar van GenG en in ruil daarvoor Triumph speed triple onderdelen gekregen.
Het is inderdaad wat oliekan zegt, die accessoires hebben in feite nauwelijks meerwaarde en als ik naar het lijstje kijk dan zeker niet voor 1000 Euro. De enige accessoires die echt meerwaarde hebben zijn dempers van Akra en dergelijke en dure vering zoals van o.a. Öhlins.
Alles wat je makkelijk los kunt verkopen zoals die losse wielen, tankhoes, achterbok en navigatie etc. zou ik sowieso los verkopen.
 
Laatst bewerkt:
Het is inderdaad wat oliekan zegt, die accessoires hebben in feite nauwelijks meerwaarde en als ik naar het lijstje kijk dan zeker niet voor 1000 Euro. De enige accessoires die echt meerwaarde hebben zijn dempers van Akra en dergelijke en dure vering zoals van o.a. Öhlins.
Alles wat je makkelijk los kunt verkopen zoals die losse wielen, tankhoes, achterbok en navigatie etc. zou ik sowieso los verkopen.


De onderdelen los leveren toch wel 1.000,- op. Als ik kijk wat ik er voor betaald heb dan zit ik op minder dan 50% van de aanschaf/ nieuwprijs, maar idd op/ bij/ aan de motor blijft dat idd niet over/ zie je het er niet aan af.

Ik haal de duurdere verkoopbare onderdelen er af. Dan heb ik geen 100 advertenties op MP met al het gezeur :-) Heb de tijd met de verkoop want voorlopig weinig rijden met dit weer.
 
Laatst bewerkt:
Zag dit voorbij komen... Dit staat wel erg vet denk ik.. Heeft iemand zoiets toevallig?

 
Zag dit voorbij komen... Dit staat wel erg vet denk ik.. Heeft iemand zoiets toevallig?


Tis wat gedoe om het te krijgen. Je moet je eigen lampies er heen sturen. Wel bizar wat ze er mee kunnen doen. Ik heb het niet gedaan omdat ik geen twee maand (geschat) zoder licht kan rijden... Of nieuwe kopen en die daar laten afleveren. Ik heb andere prio's O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan