Triumph Speed Triple topic deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
In de lente laat ik mijn motor mappen met de Arrow lowboy en ander luchtfilter. Alleen het luchtfilter moet ik nog aanschaffen...
Nog aanraders met welke de speed(2015) beter kan samenwerken?
Gewoon voor een K&N gaan of een andere aanrader?

Ik weet van sommige motoren dat ze met het een schuimfilter beter presteren dan een katoenen (al is dat verschil minimaal...)
 
In de lente laat ik mijn motor mappen met de Arrow lowboy en ander luchtfilter. Alleen het luchtfilter moet ik nog aanschaffen...
Nog aanraders met welke de speed(2015) beter kan samenwerken?
Gewoon voor een K&N gaan of een andere aanrader?

Ik weet van sommige motoren dat ze met het een schuimfilter beter presteren dan een katoenen (al is dat verschil minimaal...)

Ik heb de K&N laten liggen omdat de pasvorm kut was, heb zelf een Pipercross schuimfilter. Heeft mede aan mijn 13pk winst bijgedragen.
 
In de lente laat ik mijn motor mappen met de Arrow lowboy en ander luchtfilter. Alleen het luchtfilter moet ik nog aanschaffen...
Nog aanraders met welke de speed(2015) beter kan samenwerken?
Gewoon voor een K&N gaan of een andere aanrader?

Ik weet van sommige motoren dat ze met het een schuimfilter beter presteren dan een katoenen (al is dat verschil minimaal...)
Ik heb nog een K&N liggen prima pasvorm 1 seizoen gebruikt. Voor 30 euro ex verzenden mag je hem overnemen
 
Ik heb de K&N laten liggen omdat de pasvorm kut was, heb zelf een Pipercross schuimfilter. Heeft mede aan mijn 13pk winst bijgedragen.

pipercross filter heb ik op 2 motoren gehad, goed spul.

...
Ik heb nog een K&N liggen prima pasvorm 1 seizoen gebruikt. Voor 30 euro ex verzenden mag je hem overnemen

Bedankt voor het aanbod, maar voor een paar euro meer heb ik een nieuwe.


Iemand een mwr filter?
 
Ik ga geen prijzen noemen, heb jij niets aan (verkoop) en ik ook niet. Laat ik het zo zeggen, voor die 55 euro kan ik flink dronken worden samen met mijn nieuwe K&N filter :+
 
Wat vinden jullie van een Michelin Pilot Road 4 band voor de speedtriple?
Op mijn sv 1000 had ik hem ook en vind het wel een fijne band (ik ben niet zo van mega plat gaan in de bocht)

Nog even wat anders, ik ben nog steeds ''opzoek'' naar een mooie triumph motorjas, Liefste met de simpele Triumph naam op de achterkant, maar dat hoeft niet.
Nu heb ik er een aantal gezien in de afbeeldingen sectie van google, maar of die nog ergens verkocht worden weet ik niet.
Leer of textiel, hangt af van het design en hoe hij zit.
Deze vind ik erg gaaf, textiel, maar deze styling vind ik mooi...
suzktz.jpg

ml42h3.jpg

Weet alleen geen type naam

en deze leren jas vind ik ook erg mooi (rug lettering minder goed zichtbaar, maar de rest is super gaaf)
Triumph_Stockton_Jacket.jpg

Stockton+Jacket+Back.jpg

De Triumph stockton....

Weet iemand waar je dit nog kan vinden in Nederland??
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe Street Triple is gepresenteerd :Y Is toch wel een verdomd mooie motor geworden, vooral die RS.. 123 pk en 166 kg :Y

Triumph Motorcycles
Zag 'm gisteravond ook voorbijkomen, de enige die ik zou willen hebben is de RS :Y

Instapprijs is 10.900. Dan zal de RS vermoed ik toch wel rond de 12.400 kosten.

Maarrrr denk toch dat ik liever m'n Speed houd ;)
 
Wat vinden jullie van een Michelin Pilot Road 4 band voor de speedtriple?
Op mijn sv 1000 had ik hem ook en vind het wel een fijne band (ik ben niet zo van mega plat gaan in de bocht)

Nog even wat anders, ik ben nog steeds ''opzoek'' naar een mooie triumph motorjas, Liefste met de simpele Triumph naam op de achterkant, maar dat hoeft niet.
Nu heb ik er een aantal gezien in de afbeeldingen sectie van google, maar of die nog ergens verkocht worden weet ik niet.
Leer of textiel, hangt af van het design en hoe hij zit.
Deze vind ik erg gaaf, textiel, maar deze styling vind ik mooi...
[afbeelding]
[afbeelding]
Weet alleen geen type naam

en deze leren jas vind ik ook erg mooi (rug lettering minder goed zichtbaar, maar de rest is super gaaf)
[afbeelding]
[afbeelding]
De Triumph stockton....

Weet iemand waar je dit nog kan vinden in Nederland??

Ik weet niet welke maat je zoekt, maar zag deze toevallig;

Triumph stockton | eBay
 
Ik weet niet welke maat je zoekt, maar zag deze toevallig;

Triumph stockton | eBay

Thnx! Is ee maat 36 zie ik...ik draag normaal rond medium...weet niet of dat beetje past...heb hem even de vraag gesteld...

-edit, helaas is het in EU maten een xs.....haha 2 maten te klein,,,
Heb er net nog 1 in Frankrijk gevonden...alleen de letters triumph zijn dan zwart en iets duurder, maar dara valt wel over te praten...in maar 42...volgens mij is dat meer maat M haha
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe Street Triple is gepresenteerd :Y Is toch wel een verdomd mooie motor geworden, vooral die RS.. 123 pk en 166 kg :Y

Triumph Motorcycles

inderdaad mooi, en dicht tegen de Speed gegroeid.
En wat mooie specs:
De nieuwe Street Triple RS is uitgerust met een quickshifter voor opschakelen zonder te koppelen, wat tot 2,5 keer sneller gaat dan een ervaren rijder kan opschakelen met een standaardkoppeling. Deze kan als accessoire ook worden aangebracht op de Street Triple S en R.

Deze kan op de Street Triple R en RS worden ingesteld met de programmeerbare rijmodus, die naar wens kan worden aangepast aan weg- en circuitrijden; desgewenst kan de ABS helemaal worden uitgeschakeld.
 
Zo alles weer bijgelezen na 10 dagen vakantie. Heerlijk in de zon gezeten op Lanzarote in plaats van dat prut weer hier.
Nieuwe Street Triple is gepresenteerd :Y Is toch wel een verdomd mooie motor geworden, vooral die RS.. 123 pk en 166 kg :Y

Triumph Motorcycles

Heel gaaf ding!!! Maar moeten we nu niet bang worden dat de Speed Triple komt te vervallen op een gegeven moment. Omdat het met de 1050 ook moeilijker zal worden om aan de milieu eisen te voldoen als met een 765?
 
Zo alles weer bijgelezen na 10 dagen vakantie. Heerlijk in de zon gezeten op Lanzarote in plaats van dat prut weer hier.Heel gaaf ding!!! Maar moeten we nu niet bang worden dat de Speed Triple komt te vervallen op een gegeven moment. Omdat het met de 1050 ook moeilijker zal worden om aan de milieu eisen te voldoen als met een 765?
Ze hebben juist net een nieuwe Speed met 1050-blok en ride-by-wire ontwikkeld om aan de Euro4 norm te voldoen, dus voorlopig hoef je je geen zorgen te maken :)
 
Zo alles weer bijgelezen na 10 dagen vakantie. Heerlijk in de zon gezeten op Lanzarote in plaats van dat prut weer hier.Heel gaaf ding!!! Maar moeten we nu niet bang worden dat de Speed Triple komt te vervallen op een gegeven moment. Omdat het met de 1050 ook moeilijker zal worden om aan de milieu eisen te voldoen als met een 765?

Hij mag qua pk's wel in de buurt gaan komen maar de Speed heeft nog altijd 40 nm koppel meer en is opgebouwd uit veel meer hoogwaardige onderdelen. Ook is de Speed de motor die Triumph op de kaart heeft gezet dus die heeft echt niks te vrezen.
 
Laatst bewerkt:
Hij mag qua pk's wel in de buurt gaan komen maar de Speed heeft nog altijd 40 nm koppel meer en is opgebouwd uit veel meer hoogwaardige onderdelen. Ook is de Speed de motor die Triumph op de kaart heeft gezet dus die heeft echt niks te vrezen.
:^
 
En ik heb een triumph motorjas gekocht!
De triumph stockton...op ebay in Frankrijk haha hoop dat hij past...maar dat zullen we snel genoeg zien...
En als hij niet past ben ik hem.hier snel genoeg kwijt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan