Triumph Speed Triple topic deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi mannen (en vrouwen :$ ),

Lang hier niet ingelogd(wel af en toe stiekum meegegleurd)zie ik dat mijn OP pic is(weer) verdwenen...tssss
Waar kan ik best een foto opslaan om het langer te houden? Blijkt dat FB en Tumblr niet mee wil werken ofzo. :)

Heb eindelijk een nieuw accu besteld dus vanaf maandag(als de postie meewerkt) kan ik weer de wegen onveilig maken. Wanneer wordt die ritje naar Doel geregeld? Heb er wel zin om daar weer te gaan.

:W
 
Hoi mannen (en vrouwen :$ ),

Lang hier niet ingelogd(wel af en toe stiekum meegegleurd)zie ik dat mijn OP pic is(weer) verdwenen...tssss
Waar kan ik best een foto opslaan om het langer te houden? Blijkt dat FB en Tumblr niet mee wil werken ofzo. :)

Heb eindelijk een nieuw accu besteld dus vanaf maandag(als de postie meewerkt) kan ik weer de wegen onveilig maken. Wanneer wordt die ritje naar Doel geregeld? Heb er wel zin om daar weer te gaan.
Hee kerel
Idd maar weer eens een ritje doen :Y
 
Hoi mannen (en vrouwen :$ ),

Lang hier niet ingelogd(wel af en toe stiekum meegegleurd)zie ik dat mijn OP pic is(weer) verdwenen...tssss
Waar kan ik best een foto opslaan om het langer te houden? Blijkt dat FB en Tumblr niet mee wil werken ofzo. :)

Heb eindelijk een nieuw accu besteld dus vanaf maandag(als de postie meewerkt) kan ik weer de wegen onveilig maken. Wanneer wordt die ritje naar Doel geregeld? Heb er wel zin om daar weer te gaan.
:W
 
Hoi mannen (en vrouwen :$ ),

Lang hier niet ingelogd(wel af en toe stiekum meegegleurd)zie ik dat mijn OP pic is(weer) verdwenen...tssss
Waar kan ik best een foto opslaan om het langer te houden? Blijkt dat FB en Tumblr niet mee wil werken ofzo. :)

Heb eindelijk een nieuw accu besteld dus vanaf maandag(als de postie meewerkt) kan ik weer de wegen onveilig maken. Wanneer wordt die ritje naar Doel geregeld? Heb er wel zin om daar weer te gaan.
Hoi mannen (en vrouwen :$ ),

Lang hier niet ingelogd(wel af en toe stiekum meegegleurd)zie ik dat mijn OP pic is(weer) verdwenen...tssss
Waar kan ik best een foto opslaan om het langer te houden? Blijkt dat FB en Tumblr niet mee wil werken ofzo. :)

Heb eindelijk een nieuw accu besteld dus vanaf maandag(als de postie meewerkt) kan ik weer de wegen onveilig maken. Wanneer wordt die ritje naar Doel geregeld? Heb er wel zin om daar weer te gaan.

Hey Chris! :W
 
Hmm, ik heb net afgelopen zaterdag een afspraak bij BMC gemaakt voor de 25e, zodat de CPU nagekeken kan worden. De snelheidsmeter blijft zo nu en dan op 0 staan, schijnt een bekend problem te zijn en op te lossen door een update van de CPU. Ik heb zelf geen kabeltje en dit is weer een mooi excuus voor een klein ritje. Anders was ik graag richting Breda gereden. :]

Ben ik toch wel benieuwd of dat klopt, bij de 955 is de telleraandrijving toch mechanisch?
 
Of en hoe dat precies werkt weet ik niet, maar ik zou sowieso geen afwijkende tellerunit erop zetten want dat verlaagt de restwaarde van je motor.

Nu maar 1 dezelfde besteld en we zien wel of hij werkt,
restwaarde gaat zo ie zo omlaag vanwege dat alle tellers een veel hogere km stand hebben dan de mijne :7000km.
 
Woensdag de speed naar Ruud Frederiks brengen *O* ben benieuwd hoeveel eruit gaat komen..

Hoeveel zou een speed '11 met arrow lowboy en open filter ongeveer moeten doen?
 
Woensdag de speed naar Ruud Frederiks brengen *O* ben benieuwd hoeveel eruit gaat komen..

Hoeveel zou een speed '11 met arrow lowboy en open filter ongeveer moeten doen?

De mijne had bij Ruud 132 pk aan het wiel en 119 nm koppel. Is een 2010 met full open Zard, Pipercross sportfilter en quickshifter. De eerste run begon hij met 119 pk. Ruud heeft naast de mapping ook mijn ontsteking aangepast.
 
Ik ben ook benieuwd wat hij kan bereiken zonder powercommander of andere externe electronica

Powercommander vind ik zwaar overschat, met een custom tune behaal je het altijd het maximale resultaat omdat die specifiek voor jouw motor geschreven wordt. Een Powercommander maakt een meer globale mapping zodat je motor wel goed loopt maar nooit optimaal. Ook kan deze niks met ontsteking etc doen.
Daarom zal een custom tune altijd meer vermogen opleveren dan een PC. :)
 
Laatst bewerkt:
Hier net zo.. Ik ga waarschijnlijk 15 april naar Eibergen, laat hem ook afstellen op de bank dmv een custom map. Ben erg benieuwd wat er te halen valt, kan al snel beter, hij staat nu wel echt veel te rijk afgesteld volgens mij en onderin weer te arm.. Als resultaat van het verwijderen van de db killer gok ik, word vervolgd.. Post de resultaten hier ook wel ff tzt..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan